Precies ! Alleen denk ik dat Kezman het net niet zal redden daar omdat hij fysiek niet sterk is, en ook niet sterk aan de balquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal met Van Nistelrooij, die krijgt ook genoeg intikkers in de Premiership.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is Mourinho geen aanhanger van het roulatiesysteem. Het zou best kunnen dat Kezman een vaste basisplek krijgt, zoals min of meer uit zijn interview naar voren kwam. In dat geval denk ik dat hij er minstens 18 in schiet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
De topschutter van Chelsea zal hoe dan ook Frank Lampard zijn. Spitsen zitten tussen de 8 en 12 ja.
Ja, want Bergkamp, van Basten, Wesley Sonck en Cruijff speelden allemaal bij PSVquote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef Spideyman het volgende:
Al met al genoeg redenen voor een mooie toekomst van Mateja Kezman! Alweer een elitespits afkomstig van PSV. Dat zie je toch niet bij andere Nederlandse clubs.![]()
Wesley Sonckquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want Bergkamp, van Basten, Wesley Sonck en Cruijff speelden allemaal bij PSV
zelfs zlatan is beter...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want Bergkamp, van Basten, Wesley Sonck en Cruijff speelden allemaal bij PSV
Ex- Europees topscorer..............quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wesley Sonck
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:55 schreef Komakie het volgende:
Hij schiet er wel een paar in maar lang niet zo veel in nederlandse competitie. Hij krijgt daar bijna geen ruimte.
Hij heeft in ieder geval een hoop zelfvertrouwenquote:'Als het niet lukt, kun je altijd nog terug naar de subtop, naar Charlton of Fulham'
Mateja Kezman over zijn toekomst bij Chelsea
Oké open maar even een topic over prutser Sonck.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ex- Europees topscorer..............
Laat hem een heel seizoen op de juiste positie spelen en jij slikt je woorden in........quote:Op zondag 11 juli 2004 08:48 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Oké open maar even een topic over prutser Sonck.
hij heeft er geen 35 in één seizoen in Nederland er ingeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |