Ruuds baltechniek is te gering voor een individuele actie en de spelers die ik opsomde zijn nauwelijks makers van intikkers.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ruud kan net zo goed een actie maken als Henry of Zlatan.
De spelers die jij opnoemt zijn net zo afhankelijk van de aanvoer als iedere andere speler
Daar ben ik het niet mee eens. De meeste goals van Ruud zijn intikkers, maar dat zegt nog niet dat zijn baltechniek te gering is voor een individuele atie. Dat hij individueel goals kan maken heeft hij toch echt vaak genoeg laten zien.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ruuds baltechniek is te gering voor een individuele actie en de spelers die ik opsomde zijn nauwelijks makers van intikkers.
En toch schat ik Sonck eerlijk gezegd hoger in dan Kezman. Sonck kan nl. goed koppen en goed voetballen, dat zijn zekers 2 punten die Kezman niet echt bezit, en dat kan hem de figuurlijke kop kosten in het Premiership waar gemaledijde fysieke tentoonspreidingen eerder regel dan uitzondering zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies!
Zlatan is de koning en Kezman is een prutser, zelfs Sonck is beter dan Kezman....
Je noemt Inzaghi ook, en die speelde tijdens het EK ook niet. Dat is dus geen argument. En een naam als van Basten noem je ALTIJD, ongeacht het onderwerp of de logica, simpelweg omdat hij de beste was...quote:Op maandag 26 juli 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bergkamp is geen spits en Marco voetbalt geloof ik niet meer...
Jongen jongen, zie je zelf nou echt niet dat 9 van de 10 dingen die je op dit forum post volslage onzin zijn?quote:Op maandag 26 juli 2004 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch schat ik Sonck eerlijk gezegd hoger in dan Kezman. Sonck kan nl. goed koppen en goed voetballen, dat zijn zekers 2 punten die Kezman niet echt bezit, en dat kan hem de figuurlijke kop kosten in het Premiership waar gemaledijde fysieke tentoonspreidingen eerder regel dan uitzondering zijn
Inzaghi was geblesseerdquote:Op maandag 26 juli 2004 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je noemt Inzaghi ook, en die speelde tijdens het EK ook niet. Dat is dus geen argument. En een naam als van Basten noem je ALTIJD, ongeacht het onderwerp of de logica, simpelweg omdat hij de beste was...
Werkt bij mij niet, helaas.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als het goed is kun je er gewoon op klikken en worden ze afgespeeld door je standaard speler. (in veel gevallen windows media player).
Sinds wanneer kan Sonck voetballen?quote:Op maandag 26 juli 2004 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch schat ik Sonck eerlijk gezegd hoger in dan Kezman. Sonck kan nl. goed koppen en goed voetballen, dat zijn zekers 2 punten die Kezman niet echt bezit, en dat kan hem de figuurlijke kop kosten in het Premiership waar gemaledijde fysieke tentoonspreidingen eerder regel dan uitzondering zijn
* Dylan Dog wrijft zijn ogen uit en leest het bericht nog een keer.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk overigens dat een Sonck het bij PSV niet zoveel slechter zou hebben gedaan als Kezman.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
* gras wrijft zijn ogen uit en leest het bericht nog een keer.
Het staat er echt: Sonck beter dan Kezman...![]()
Dit klinkt best grappig uit de mond van iemand die Fredje Bouma als held heeft :')quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
* aldostuta wrijft zijn ogen uit en leest het bericht nog een keer.
Het staat er echt: Sonck beter dan Kezman...![]()
Als hij bij ajax geen potten kan breken, waarom zou hij dat dan wel bij PSV kunnen? Sonck mag nog niet eens de schoenen poetsen van Kezman.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:27 schreef gras het volgende:
[..]
Denk overigens dat een Sonck het bij PSV niet zoveel slechter zou hebben gedaan als Kezman.
Heerlijke gast die Kezman.quote:"According to reports, Mateja says he is the new Henry, and has his sights set on topping the scoring chart for the EPL this season, saying that he intends to take the golden boot this year."
Maybe a bit of over-confidence there, but, I like his attitude.
Komop Aldo: je gaat toch niet zeggen dat je Sonck beter vindt dan kezman?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit klinkt best grappig uit de mond van iemand die Fredje Bouma als held heeft![]()
Ajax heeft toch een hele andere manier voetballen. Een voetballende spits is vereist, is Sonck pertinent niet. Sonck heeft vergelijkbare kwaliteiten als Kezman, wat hij in België toch ruimschoots heeft bewezen. Waarom zou hij PSV géén potten kunnen breken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als hij bij ajax geen potten kan breken, waarom zou hij dat dan wel bij PSV kunnen? Sonck mag nog niet eens de schoenen poetsen van Kezman.
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dat is wel wat anders dan Sonck is beter dan Kezman.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:27 schreef gras het volgende:
[..]
Denk overigens dat een Sonck het bij PSV niet zoveel slechter zou hebben gedaan als Kezman.
Qua koelbloedigheid en zelfvertrouwen zijn Kezman en Sonck wellicht te vergelijken. Sonck heeft echter nog niks laten zien in de Nederlandse competitie. Ook al werd hij af en toe door Koeman op rechtsbuiten neergezet, hij speelde gewoon niet goed. Misschien zijn ze hetzelfde type spits, maar Sonck is dan toch wel een paar klasses minder.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:15 schreef gras het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een hele andere manier voetballen. Een voetballende spits is vereist, is Sonck pertinent niet. Sonck heeft vergelijkbare kwaliteiten als Kezman, wat hij in België toch ruimschoots heeft bewezen. Waarom zou hij PSV géén potten kunnen breken dan?
Ik heb nooit gezegd dat Sonck beter is dan Kezman.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dat is wel wat anders dan Sonck is beter dan Kezman.
Overigens denk ik dat de mentaliteit van Keza vele malen beter is dan die van Sonck.
Ik zeg ook niet dat Sonck beter is dan Kezman, want je kan daar niet over oordelen. Maar zoals Gras ook aangeeft, ik denk dat hij het bij PSV (en bij Ajax op de juiste positie) heel goed zou doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop Aldo: je gaat toch niet zeggen dat je Sonck beter vindt dan kezman?
En over Bouma: dat is een verdediger. Als hij in de spits zou staan, was Kezman gewoon bankzitter geweest.
Bouma is nog beter als verdediger, dus vandaar...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Sonck beter is dan Kezman, want je kan daar niet over oordelen. Maar zoals Gras ook aangeeft, ik denk dat hij het bij PSV (en bij Ajax op de juiste positie) heel goed zou doen.
En als Bouma zo'n goede spits was geweest, zou hij er nu nog wel staan toch
Typisch gevalletje net niet
Waarom niet? Eerst linksbuiten, toen linkshalf, daarna linksback en nu centrale verdediger.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Sonck beter is dan Kezman, want je kan daar niet over oordelen. Maar zoals Gras ook aangeeft, ik denk dat hij het bij PSV (en bij Ajax op de juiste positie) heel goed zou doen.
En als Bouma zo'n goede spits was geweest, zou hij er nu nog wel staan toch
Typisch gevalletje net niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |