Whehehe, er rust wel copyright op mijn uitspraak hequote:Op woensdag 14 juli 2004 06:56 schreef BazzoS het volgende:"Nou, dit word lachen, een stukje plastic tegen amerikaanse power"
(Golf VS Firebird)
welke... een nieuwe 5 liter V10 een oude 2,3 liter 4 cilinder in lijn of een nieuwere 3,2 liter 6 cilinder in lijn of een wat oudere 4,5liter V8..... kom op ey dr zijn zo veel M series...quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:13 schreef God_de_Vader het volgende:
BMW M Serie klinkt het mooist naar mijn mening ...
Behalve als de motor nog koud is.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:13 schreef God_de_Vader het volgende:
BMW M Serie klinkt het mooist naar mijn mening ...
zoiets....quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:02 schreef daNpy het volgende:
De codec staat erbij. Je moet em opslaan als .exe (nee geen virus) ivm de lange bestandsnaam. Met die codec zijn ze ok ge-encode. (linkje)
Zoals ik al eerder zei, de snelheid kun je niet goed overbrengen met een onboard cam. (Of je moet echt boven de 150-200 gaan). Die Amerikaanse V8jes op de filmpjes peren er idd wel goed tussenuit
jah die klinken vetquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:33 schreef blup het volgende:
kben op me fietsje een keer gepaseerd door een Murciélago.. Ik vond het een vrij bruut geluid hebben..
Beetje jammer, zonder geluid. Als ie de Ferrari inhaalt lijkt het wel erg snel iddquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:07 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets....![]()
http://members.home.nl/youpclaessen/IMG_0048.AVI
tot 1 minuut 160-180 dan volgas tot hij afgeknepen wordt... (260 op teller)
helaas geen geluidik ga binnekort wel eens geluidssamples maken
jah de ferrari hield wel wat in... we reden toen we de ferrari inhaalden 260 op de tellerquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beetje jammer, zonder geluid. Als ie de Ferrari inhaalt lijkt het wel erg snel idd
quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Houd nou eens op Tommy....
Dan moet je naar de langzaam fit voor een nieuwe uitlaatquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar, maar, maar.. het is echt zo
Het nadieselen zeker ? lekker ratellenquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
eigenlijk klinkt mijn Crazy Reno Express 1.9 Diesel ook wel erg
vind t geluid maar tegenvallen... zeker het geluid wat ze er in geplakt hebben met schakelen is irritantquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
suck this bitch
http://www.exvitermini.com/movies/vsrh9.zip
0-300 in dertien seconde, en wat een geluid man
U-Boot ist doch ein Unterwasser-boot?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:51 schreef Bart_Simpson het volgende:
Duitste U-boot Diesel...heerlijk!
Jawohl....quote:Op zondag 18 juli 2004 09:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
U-Boot ist doch ein Unterwasser-boot?
Da hört mann doch gar nix?
De hemel bestaat dus tochquote:Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef daNpy het volgende:
Vandaag met een hele groep impreza's naar Duitsland geweest. Wat een kabaal
Nissan Skyline R33 GTR700 van exvitermini.comquote:Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef deff het volgende:
http://www.xs4all.nl/~dvanelck/Auto/amotor.mp3
maybe vind onze motormuis deze wel leuk, zijn nml 11000 toeren oid
ben benieuwd wie deze herkend
Jah die nissan's zijn VET wel jammer van die bijgeluiden ...... tijdens schakelen ...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
suck this bitch
http://www.exvitermini.com/movies/vsrh9.zip
0-300 in dertien seconde, en wat een geluid man
Dat was de mercedes/mclaren SLR trouwens... dat geluid van dat blok is werkelijk zo GEIL dat ik het mclaren vergeef dat het een automaat is...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Mercedes SLK, zoals ze bij Top Gear lieten horen: "The God of Thunder".
JA DAT KLOPT!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:32 schreef De_Rode_Brigade het volgende:
Ducati
Leer lezen kneus.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:52 schreef t0n het volgende:
[..]
JA DAT KLOPT!
WANT DIE LIGGEN OOK ECHT IN ALLE AUTOS
quote:*ps motoren van andere vooertuigen ook toegestaan
Hou je bek mongool.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:09 schreef De_Rode_Brigade het volgende:
[..]
Leer lezen kneus.
[..]
Toch maar middelbare school overdoen? Achterlijk kutkind.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:12 schreef t0n het volgende:
[..]
Hou je bek mongool.
`Daar krijg je toch spontaan een stijve vanquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:54 schreef MrSkyline het volgende:
kwam net een 67 mustang (ergens rond dat jaartal) langs, was flink aan gesleuteld en liet mij als voetganger in een flinke wolk rubberdampen achter. dr stak een grote luchthapper door zn motorkap omhoog en zn achterbanden waren asociaal veel groter dan zn voorbanden.
dr kwam een partij geluid uit waar zelfs de paus u tegen zegt
damn.
Ja gaaf he !quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Detroit Diesel, gemonteerd in een FTF
Nederlandse trcuk met Amerikaanse onderdelen, helaas niet meer gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |