Dat is dan weer een geruststelling.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
De soundtrack is ook OK hoor
Als je twijfelt moet je even een test halen bij de drogist Kerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
zwanger
Van sommige meisjes die bij de Mac werken krijg ik ook een tent.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:36 schreef D-Devil het volgende:
De kleding van de Mac. Die enorme tenten wat het personeel altijd aan heeft?
Nou ja, het ging meer over de fantasiën van een aantal Gijsjesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:36 schreef D-Devil het volgende:
De kleding van de Mac. Die enorme tenten wat het personeel altijd aan heeft?
Ik ken er ook 1quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Van sommige meisjes die bij de Mac werken krijg ik ook een tent.
Ik 2quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik ken er ook 1. !
Dat is alleen een extra uitdagingquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik 2! De ene is overigens al bezet
Nee, ze is gelukkig met haar vriendquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is alleen een extra uitdaging.
Maar met jou kan ze misschien nog gelukkiger worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ze is gelukkig met haar vriend
*kuch* nietesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Maar met jou kan ze misschien nog gelukkiger worden.
jij snapt het weer niet hequote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Maar met jou kan ze misschien nog gelukkiger worden.
Dus je vind Roy niet leukquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:31 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jij snapt het weer niet he
Dienquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:34 schreef Nadientje het volgende:
roy
Gay.nl/nootquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gay.nl
waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef kepler het volgende:
ow jee, ik ga nu de pc van mijn moeder opnieuw installeren
dus als ik er over 2 uur niet ben, bel dan de pc-dokter maar
ik ga morgen ook 2 weken op vakantie![]()
![]()
dus als het lukt met de pc tot over 2 weken![]()
naar brielle op scoutingkampquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waar ga je heen dan?
sorry maar aan zeilen heb ik geen leuke herinneringenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:32 schreef kepler het volgende:
[..]
naar brielle op scoutingkamp
kom je ook langs, kunnen we samen zeilen![]()
dank jequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
sorry maar aan zeilen heb ik geen leuke herinneringenmaar veel plezier
![]()
![]()
![]()
Fijne zeiltocht enzoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:42 schreef kepler het volgende:
[..]
dank je
doe iedereen de groeten enzo
maar hopelijk ben ik er dadelijk nog wel even
Met wie ben je getrouwd ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:10 schreef gieling het volgende:
zo bruifloft gister was
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met wie ben je getrouwd ?
GAAAAAAAAAAASTquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
KeplerFijne vakantie !
Ow?quote:Er wordt gewerkt aan een review van Mark of Kri door Strolie.
Welles!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:31 schreef Nadientje het volgende:
jij snapt het weer niet he
Hahahahahaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Consolegamers.nl
Die foto van mij![]()
![]()
[..]
Ow?
Ik doe eerst RE remake en MGS:TSquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:52 schreef Chocobo het volgende:
Hahahahahaja ik vroeg je dat via mail
Die wil je toch wel doen toch wa ?
Heb er nu ook even een teller op gezet.
mag ik ook een partnersite zijn met handheldgamer.nlquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahahaja ik vroeg je dat via mail
Die wil je toch wel doen toch wa ?
Heb er nu ook even een teller op gezet.
Done Gijsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:54 schreef kepler het volgende:
[..]
mag ik ook een partnersite zijn met handheldgamer.nl?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Done Gijs
gijs, hoe was Nintendo dag?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
ConsolegamersIk ga ook meehelpen, maar ik moet eerst een hoop shit doen voor games.fok
Zodra ik zelf ook weer tijd heb om gamereviews te schrijven dan komt alles goed
En Choco, ik zie je volgend jaar op de Nintendo Game Preview dag
!
quote:Op zondag 4 juli 2004 05:09 schreef lj_lightning het volgende:
[..]![]()
Gijsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Choco, ik zie je volgend jaar op de Nintendo Game Preview dag!
Dat wordt dan uitbouwen! Want ik wil volgend jaar naar de E3-beurs.quote:Op zondag 4 juli 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
GijsEr is no waaay dat ik met zo'n simpele site als Consolegamers.nl die persvoorstellingen kan bijwonen
quote:Op zondag 4 juli 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wordt dan uitbouwen! Want ik wil volgend jaar naar de E3-beurs.
Die jongen heeft geen idee..... hij moet dat spel ook nog gaan gamenquote:Op zondag 4 juli 2004 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik er nog iets van een tijdlijn bijmaken? Met alle RE-titels?
Doel van de review wordt slurfer overtuigen!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 10:33 schreef Gaaaast het volgende:
*auch*
Ik doe hem.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Die jongen heeft geen idee..... hij moet dat spel ook nog gaan gamen![]()
Zoooooooooooooooo`n katerquote:Op zondag 4 juli 2004 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST![]()
![]()
Gezopen in het vliegtuig?quote:Op zondag 4 juli 2004 10:34 schreef Gaaaast het volgende:
Zoooooooooooooooo`n kater
quote:Op zondag 4 juli 2004 10:33 schreef Gaaaast het volgende:
*auch*
Gister ochtend om 5,38 uur geland op brussel maar had gister al een BBQ en het werd weer 3,30 vanochtendquote:Op zondag 4 juli 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezopen in het vliegtuig?
Welcome back! Hoe heb je het gehad?
Post eens wat foto's van je vrouw in bikini.
Zoveel negersquote:Op zondag 4 juli 2004 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
Waren er veel negers om je te bedienen?
Top dat je een leuke tijd heb gehad!
[fout-grapje]quote:Op zondag 4 juli 2004 10:45 schreef Nadientje het volgende:
morgen om deze tijd begint mijn mondeling examen![]()
Jij ook ?quote:Op zondag 4 juli 2004 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[fout-grapje]
Sven is volgens mij niet zo veeleisend.
[/fout-grapje]
Great Dirty minds think alike.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Jij ook ?Had de post ook klaar staan
quote:Op zondag 4 juli 2004 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Uw bestelling is als volgt opgenomen:
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Chronicles of Riddick, Escape from Butcher Bay Xbox 1 ¤ 47,00 ¤ 47,00
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 49,00
quote:Beste strolie75,
Op 04-jul-04 heb je het volgende eBay-object gekocht van xxx met Nu kopen:
XENOGEARS PLAYSTATION 1 OR 2 RARE RPG GAME *BRAND NEW*
FINAL FANTASY TACTICS PLAYSTATION 1 OR 2 GAME ***NEW***
CHRONO CROSS PLAYSTATION 1 OR 2 GAME *** BRAND NEW ***
OH MY FUCKING GOOOOODquote:Op zondag 4 juli 2004 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En deze keer verkoop ik ze niet weer.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:44 schreef Chocobo het volgende:
OH MY FUCKING GOOOOOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN RESPEEEEEEEEEEECT !!! Xeno en Chrono,... beste RPP's oooooit !!!![]()
Alleen wanneer speel je zequote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En deze keer verkoop ik ze niet weer.
Ombouweuh!!!!
Och, komt wel goed. Ik merk dat ik de laatste tijd sowieso meet game. TV kijken doe ik nauwelijks meer.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen wanneer speel je zeIk heb ook nog 4 PSOne RPG's die ik moet spelen...
Jaaaaaaaa,... ik heb zwarte dichte fluwelenquote:Op zondag 4 juli 2004 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GordijnenDat is zoooo belangrijk
dat gamen ook van jou om 3 uur in de nachtquote:Op zondag 4 juli 2004 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
Daar ben ik nu ook achtergekomen, hoekappartement, grote ramen en dunne gordijnen is NIET okee.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:53 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaaaaaa,... ik heb zwarte dichte fluwelenZie alles..... licht is de grootste nachtmerrie van een gamer
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:53 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat gamen ook van jou om 3 uur in de nacht
RESPECT![]()
![]()
ik miste je gijsquote:Op zondag 4 juli 2004 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Broooooooooooooooooooooooooooooooooooooooown.
Gewoon in het weekend posten ook...heerlijk!
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
ik miste je gijs![]()
quote:kuiken is aan het poetsenen ik doe mee
Het is zeker vet...maar ik weet niet of ik het nadat ik het uitgespeeld heb nog vaak zal spelen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:06 schreef mr_Brown het volgende:
vanochtendFSW gespeeld
![]()
ziet er vet uit......
Nee ik ook niet. Het is echt zo'n heerlijk spel om mee te makenquote:Op zondag 4 juli 2004 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is zeker vet...maar ik weet niet of ik het nadat ik het uitgespeeld heb nog vaak zal spelen.
t ziet er iig wel onwijs vet uit...... heb gisteren alleen nog maar de tutorial gespeeld, maar daar kreeg ik al een stijve vanquote:Op zondag 4 juli 2004 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Het is echt zo'n heerlijk spel om mee te makenAf en toe online is ook wel cool.
Tutorial is wel het minste van het spel maar in ieder geval heb je nu een indruk gekregenquote:Op zondag 4 juli 2004 13:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t ziet er iig wel onwijs vet uit...... heb gisteren alleen nog maar de tutorial gespeeld, maar daar kreeg ik al een stijve van
bij mij thuisquote:Op zondag 4 juli 2004 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tutorial is wel het minste van het spel maar in ieder geval heb je nu een indruk gekregenWaar heb je hem gezien ?
quote:Op zondag 4 juli 2004 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Dat leven van Ker![]()
Zit een mooie tijdlijn in me RE0 guide guis!quote:Op zondag 4 juli 2004 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik er nog iets van een tijdlijn bijmaken? Met alle RE-titels?
Doel van de review wordt slurfer overtuigen!
*hapje neemt *quote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mam, je raadt NOOIT wat ik in me kont heb zitten?!
Een marRRSSZZZZ!
Klopt, maar als je eenmaal door hebt hoe een level moet is het niet zo moeilijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Nee ik ook niet. Het is echt zo'n heerlijk spel om mee te makenAf en toe online is ook wel cool.
Daar begin ik mee.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ow, crono is echt heeeeeeeeeeeeeeeRRRlijk
Squaresoft
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mam, je raadt NOOIT wat ik in me kont heb zitten?!
Een marRRSSZZZZ!
Je bewaart het zwaarste voor het laatstequote:Op zondag 4 juli 2004 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar begin ik mee.
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
Hans Teeuwen spoort niet...en de Gijsjes ook niet.
Echt waar he?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga beginnen met FF VIII. VS, CC en Xeno bewaar ik. Tot ooit
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik...
HOU VAN JE
Even een klapje terug ivm graphs maar nog steeds het mooiste RPG spel voor PSone.... en een van de bestequote:Op zondag 4 juli 2004 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar begin ik mee.
Nintendo staat op 1, Square op 2.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Echt waar he?
Jij en je fucking nintendoweet je wat?
En Rouge tijdens RS3 danquote:Op zondag 4 juli 2004 14:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik haat cabaretiersDe enige die me aan het lachen maakt ben ik zelf
En Noot's hoofd dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik haat cabaretiersDe enige die me aan het lachen maakt ben ik zelf
Fantastisch hequote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Schatjeeequote:Op zondag 4 juli 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eerst ombouwen wa?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Even een klapje terug ivm graphs maar nog steeds het mooiste RPG spel voor PSone.... en een van de besteJe gaat genieten ! Die muziiiiek
Mmmmmm,... misschien een glimlach !quote:Op zondag 4 juli 2004 14:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En Noot's hoofd dan?
Ehh,... ja nu je het zegtquote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Rouge tijdens RS3 dan
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Rouge tijdens RS3 dan
Mijn innerlijke hype trekt extreme proporties aan als ik aan Star Ocean denkquote:Op zondag 4 juli 2004 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst ombouwen wa?
Eind augustus Star Ocean.
Ik...jij bent meestal het vrouwtje.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:29 schreef silver-surfer het volgende:.... Who's tha man
![]()
Pffff.. .... Moslim likkerquote:Op zondag 4 juli 2004 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmmmm,... misschien een glimlach !
[..]
Ehh,... ja nu je het zegt![]()
Whahahahahahahaha
Dan doen we toch iets verkeerd..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik...jij bent meestal het vrouwtje.
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:31 schreef silver-surfer het volgende:
Dan doen we toch iets verkeerd..
![]()
Nog steeds geen tijd voor gehad..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Nog FSW gegamed?
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En Noot's hoofd dan?
Ecte liefdequote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Rouge tijdens RS3 dan
mwah.... het viel me mee......quote:Op zondag 4 juli 2004 14:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Schatjeee![]()
Hoe was het gisteren?![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ecte liefde
ik wel alquote:Op zondag 4 juli 2004 14:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nog steeds geen tijd voor gehad..
Vanavond zeker wel!!!![]()
Neee... helemaal niet.. het was prima weer.. er stond wel een hoop wind.. maar dat was best ok!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef mr_Brown het volgende:
mwah.... het viel me mee......
en jij??? nog nat geregend???
Ja ik las het.. gisteravond nog hequote:Op zondag 4 juli 2004 14:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wel al![]()
![]()
Vanavond co-op gamen?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:37 schreef silver-surfer het volgende:
Ja ik las het.. gisteravond nog he
Heb je de tutorial al af?
Ik zit nu ergens halverwege level 1 denk ik..
Vind je het wat?
Jaaaaaa.. goed plan!! Doen we! Ik sms je welquote:Op zondag 4 juli 2004 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanavond co-op gamen?
Bijna alle Square OST's zijn goed, dus deze zal ook wel goed zijn. En ik geloof dat CT en CC wel losse verhalen zijn, maar zowieso MOET je CT nog eens spelen ooitquote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Is die OST zo goed? Ik zag hem vaak op eBay staan toen ik op Chrono Cross zocht. Moet je Chrono Trigger eigenlijk hebben gespeeld om Chrono Cross te spelen?
Voor Chrono Cross is het niet nodig, maar Chrono Trigger moet je sowieso gespeeld hebben vanwege zijn meesterlijkheid.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Is die OST zo goed? Ik zag hem vaak op eBay staan toen ik op Chrono Cross zocht. Moet je Chrono Trigger eigenlijk hebben gespeeld om Chrono Cross te spelen?
de tutorial heb ik af jaquote:Op zondag 4 juli 2004 14:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ik las het.. gisteravond nog he
Heb je de tutorial al af?
Ik zit nu ergens halverwege level 1 denk ik..
Vind je het wat?
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaaaaa.. goed plan!! Doen we! Ik sms je wel
Maar je vind het niks??quote:Op zondag 4 juli 2004 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de tutorial heb ik af ja![]()
SNES toch?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna alle Square OST's zijn goed, dus deze zal ook wel goed zijn. En ik geloof dat CT en CC wel losse verhalen zijn, maar zowieso MOET je CT nog eens spelen ooitMin favoriete game ALLERTIJDEN!
Prima gijsquote:Op zondag 4 juli 2004 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga even bij mijn ouders eten maar om 20:00 ben ik thuis.
Hierna ga je Resident Evil gamen wa? Anders sex ik niet meer met je.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
Maar je vind het niks??![]()
Of wel?
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
SNES toch?
Ik heb hem volgens mij nog ergens op ROM.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is alleen bijna niet meer te verkrijgen voor een normale prijsJe betaalt meer voor een CT cart dan voor een Snes. Speel hem op ROM met een PC gamepad.
Je suis irresistible monsieur..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hierna ga je Resident Evil gamen wa? Anders sex ik niet meer met je.
Hell...wat zeg ik??? Die billen!![]()
Cool. Ik heb nog een hele zooi door amateurs vertaalde JPNse RPG's op ROM (Seiken 3, Tales of Phantasia). Die moet ik OOK nog een keer spelenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij nog ergens op ROM.
Even gaan zoeken.
jaaaaaaaaaaaaaaa vind het onwijs gaaf..... ben benieuwd naar de levels.... lekker tactisch spelenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar je vind het niks??![]()
Of wel?
De remake, heerlijke Gijs.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:46 schreef silver-surfer het volgende:
Je suis irresistible monsieur..![]()
Maar welke RE bedoel je?
Goed he!!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa vind het onwijs gaaf..... ben benieuwd naar de levels.... lekker tactisch spelen
En anders haal je toch gewoon de PSX versie? Is precies hetzelfde als de SNES, met de toevoeging van wat filmpjes.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem volgens mij nog ergens op ROM.
Even gaan zoeken.
Ok! Wil ik graag een keer spelen.. lijkt me heerlijk..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De remake, heerlijke Gijs.
ik zei toch lekker tactisch spelenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goed he!!![]()
Gaan we een keer Coop spelen dat lijkt me super
De controls zijn hetzelfde gebleven in de remake.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
RE heb ik altijd al leuk gevonden maar nooit gekocht omdat die controls zo kut waren..
Pffff.. meneers 2e spelletje wat ie speelt hoor.. patserquote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zei toch lekker tactisch spelenkan jij dat ook dan??
![]()
![]()
![]()
Ja... alleen de camera is anders.. schuin achter je.. dus de besturing is in principe beter geworden..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
De controls zijn hetzelfde gebleven in de remake.
Controls wen je na een tijdje aan, dan wil je niks anders meer.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
Ok! Wil ik graag een keer spelen.. lijkt me heerlijk..
RE heb ik altijd al leuk gevonden maar nooit gekocht omdat die controls zo kut waren..
Bij Cho thuis heb ik heel wat tegen de muur aan gelopen![]()
Ja.. ik vind dat je een dikke rot kop hebtquote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
Renske vindt me vervelend
Je bent in de war met RE4.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
Ja... alleen de camera is anders.. schuin achter je.. dus de besturing is in principe beter geworden..
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pffff.. meneers 2e spelletje wat ie speelt hoor.. patser
Ja... maar daar vergelijken we het toch mee???quote:Op zondag 4 juli 2004 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent in de war met RE4.
Ik raak al aan de schijterij als ik het overdag speel, dus na zonsondergang raak ik het helemaal niet meer aan.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Controls wen je na een tijdje aan, dan wil je niks anders meer.Die graphics, die spanning, dat verhaal!
Campen = niet gelijk aan tactischquote:Op zondag 4 juli 2004 15:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
3e
Halo reken ik er ook bij
![]()
en ik ben een tactisch grootmeester![]()
en jij.....
zucht
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. ik vind dat je een dikke rot kop hebt
Whhehehehe... daarom vind ik het zo cool... die horrorquote:Op zondag 4 juli 2004 15:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik raak al aan de schijterij als ik het overdag speel, dus na zonsondergang raak ik het helemaal niet meer aan.
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom ik wel naar je toe, hou ik je pik hand wel vast als het eng wordt.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:03 schreef silver-surfer het volgende:
Whhehehehe... daarom vind ik het zo cool... die horror
Die prachtige graphics...![]()
Verkoop nu je Xbox maarquote:Op zondag 4 juli 2004 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
SNES emulator gevonden.
Chrono Trigger staat er inderdaad op...en Secret of Mana.
Het is eng...quote:Op zondag 4 juli 2004 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom ik wel naar je toe, hou ik je pik hand wel vast als het eng wordt.
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Campen = niet gelijk aan tactisch
Mr Brown is camper
Tactisch is niet Mr Brown
Mr Brown is totaal niet tactisch..
ik moest weer wat doen van de baasquote:Op zondag 4 juli 2004 15:05 schreef silver-surfer het volgende:
Nu is die bolle iets aan het verzinnen hoor..![]()
Ik ga hem van de zomer nog eens spelen.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:06 schreef silver-surfer het volgende:
Het is eng...... kom dan nu al maar..
WHAHAHAHAHA is dat alles ,.... he ... is dat het.. WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 juli 2004 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]pleeeaaassseeeeee
Likken? Stofzuigen?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik moest weer wat doen van de baas
He heeerlijk..quote:Op zondag 4 juli 2004 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem van de zomer nog eens spelen.
RE remake is nu zelfs 14,95 euro.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
He heeerlijk..![]()
Die RE games zijn toch allemaal al 20 euro in de winkel?
Dat tijdreizenquote:Op zondag 4 juli 2004 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
SNES emulator gevonden.
Chrono Trigger staat er inderdaad op...en Secret of Mana.
[afbeelding]
[afbeelding]
--> msn please.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.... ik ga hem zaterdag as ombouwen en bij een ander bedrijf ! Dat zit in Schiedam.... iets duurder maar heeft een reden.... leg ik je nog wel uit. Kosten 119 euro![]()
De verschillende verhaaleindenquote:Op zondag 4 juli 2004 16:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat tijdreizenDe rechtszaak
Mid century
De stad in de wolken
Ohhhhh herinneringen![]()
Noot ! :') Ik was altijd gek op de tijd bij Ozzy, die voornamelijk in de middeleeuwen voorkomtquote:Op zondag 4 juli 2004 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De verschillende verhaaleindenHet dino tijdperk
End of Time
Spekkio
:')![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 17:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Yasunori Mitsuda
Componist van Xenogears en Crono CrossHeld
Alsjeblieft gijsquote:Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 IS ook een klote consoleAls Square niet daar zat had ik er nooit een gekocht
Dat je dat uberhaupt vraagt!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, wat is er anders te doen op de PS2![]()
je hebt idd gelijk maar vergeet de nieuwe zelda en RE niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat je dat uberhaupt vraagt!
Ieder zijn mening...zeg me wat ik op mijn Cube moet doen??
Ligt 2.36 meter stof op
Den ene alleenig wat meer dan den anderen.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Elke console heeft zijn toppers. Daarom heb ik ze ook alle 3.
De PS2 heb ik voor de exclusive RPG'squote:Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
ben ik het helemaal mee eens gijs....maar het gaat nu toch voornamelijk om het onlinequote:Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
ik heb wel zin gijsquote:Op zondag 4 juli 2004 19:58 schreef Chocobo het volgende:
Wordt er nog gegamed vanavond ?
RESPECTquote:Op zondag 4 juli 2004 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
FSW uitgespeeld.
Leuk spel, toch heb wat dingen gemist. Hopelijk komt er snel een deel 2.
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk, wel op een hogere moeilijkheidsgraad!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
RESPECT![]()
![]()
![]()
je gaat nog wel een keer met me online spelen he gijs?
Altijdquote:Op zondag 4 juli 2004 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Kun jij die OST van Chrono Cross eens voor me branden Cho?
Je vindt hem sucken wa?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nou, ik ga ff SC2 uitspelen [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Klein beetje,....tis echt geen verbetering tov deel 1. Blijft wel leuk natuurlijk alleen deel 3 zal ik niet kopen...quote:Op zondag 4 juli 2004 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vindt hem sucken wa?
Ik vond hem ook beetje tegenvallen...teveel trial and error (save, load, dood, load, dood, load, alarm, load, etc) en het verhaal wordt zooooo slecht verteld. Ik kon er echt bijna niks van volgen.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Klein beetje,....tis echt geen verbetering tov deel 1. Blijft wel leuk natuurlijk alleen deel 3 zal ik niet kopen...
ik ben weer terug in Indonesie en ben ermee opgehouden, toch allemaal hetzelfdequote:Op zondag 4 juli 2004 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook beetje tegenvallen...teveel trial and error (save, load, dood, load, dood, load, alarm, load, etc) en het verhaal wordt zooooo slecht verteld. Ik kon er echt bijna niks van volgen.
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:50 schreef Gaaaast het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:16 schreef Gaaaast het volgende:
Wit strand, blauwe zee ja![]()
Hebben met een excursie nog gesnorkeld, daar was het echt helder, daarna naar een bounty eilandjeBBQ-en en daarna midden op zee uit de boot op een soort zandbank Rum Cola`s drinken met het water tot je middel
en allemaal zeesterren rond je
![]()
Eerst eens gezocht op internet naar prijzen en lokaties via Nederland en toen eens naar belgie gegaan om te kijken of dat scheelde, scheelde zeker 150 euro dus daar geboekt op hun advies van de hotels in de Dom. republiekquote:Op zondag 4 juli 2004 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat was de naam van dat resort en hoe heb je het geboekt?
quote:ik ben ook al aan het rondkijken voor eventuele huwelijksreis
Over een paar jaartjes pas hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:32 schreef Gaaaast het volgende:
Tis een heerlijke dag Gijs, en het voorbereiden is ook superleukquote:Op zondag 4 juli 2004 22:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes pas hoor.Eerst even alles in orde maken in het nieuwe huis.
NEE!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:41 schreef Nadientje het volgende:
morgen duimen he 10.45![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:41 schreef Nadientje het volgende:
morgen duimen he 10.45![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:44 schreef Nadientje het volgende:![]()
ben slapen
Ik stop met FOKquote:0015. (0015) Chocobo 44463
0016. (0017) Notorious_Roy 44291
0017. (0016) Bastard 44122
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |