quote:Aan de andere kant zou ik wel eens een relatie willen met een meid waarmee je kan praten, dat lijkt me heel interessant.
nee ik bedoel een vrouw die wel een taal spreeekt, maar geen engels , frans of duits ofzo, dus dat je haar niet kan verstaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:54 schreef hanskamp het volgende:
Ik zou gebarentaal strikt genomen wel als een taal zien. Maar een strikt taalloze vrouw...?
Waarom hebben de helft van de mods dat icoontje?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:56 schreef HighLander het volgende:
het verklaart wel een hele hoop overigens.
Een relatie met een vrouw met wie je geen gemeenschappelijke taal hebt lijkt mij bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nee ik bedoel een vrouw die wel een taal spreeekt, maar geen engels , frans of duits ofzo, dus dat je haar niet kan verstaan.
ooww jaa dat kan heel handig zijn zelfs. Je begint gewoon een heel verhaal, je kunt toch alles tegen haar zeggen, tussendoor lach je, kijk je der geil aan, als ze terug lacht en geil kijkt... huppekeej zei is waarschijnlijk ook op vakantie dus... wat heb je overigens te verliezen je ziet der toch nooit meer terug!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nee ik bedoel een vrouw die wel een taal spreeekt, maar geen engels , frans of duits ofzo, dus dat je haar niet kan verstaan.
Je hebt ook daadwerkelijk met iedereen ervaring he, BHFH? Iemand die geen talen spreekt. Hoeveel lopen er daarvan rond op de wereld?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De enige relatie die ik had was met iemand die geen talen sprak, dus alleen met gebaentaal duidelijk kon maken hoe en wat... ik heb daarna nog wel eens wat gehad, maar dat waren ook relaties met vrouwen die geen talen spraken (dus ook geen engels) en dus communicatie onmogelijk was.
iemand die niet jouw talen spreekt. Dus bijvoorbeeld alleen spaans ofzo.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:33 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je hebt ook daadwerkelijk met iedereen ervaring he, BHFH? Iemand die geen talen spreekt. Hoeveel lopen er daarvan rond op de wereld?![]()
Oh, okay. Dat staat er niet overigensquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
iemand die niet jouw talen spreekt. Dus bijvoorbeeld alleen spaans ofzo.
quote:Aan de andere kant zou ik wel eens een relatie willen met een meid waarmee je kan praten, dat lijkt me heel interessant.
Voulez vous cousez avec moi c'est soir.....enzo/ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:49 schreef HuHu het volgende:
Iedereen spreekt de Taal van de Liefde.
Misschien moet je eens een wat ouderen vriendin zoeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat dus is. De enige relatie die ik had was met iemand die geen talen sprak, dus alleen met gebaentaal duidelijk kon maken hoe en wat...
Zie hier: Wens Breuls hier enorm veel sterkte!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Waarom hebben de helft van de mods dat icoontje?
Die vrouwtjes op de Filipijnen hoef je niet te versieren hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:55 schreef Tallz het volgende:
So respect hoe heb je die vrouwen ooit versiert dan, spreek je gebarentaal ofzo!
Iedereen ja. Maar dit is BHFH.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:49 schreef HuHu het volgende:
Iedereen spreekt de Taal van de Liefde.
Je hebt gelijk, ik zou in dat geval op zoek gaan naar een goede tolk. En dat heb ik het niet over een tolk die de Taal van de Liefde even voor jou vertaald.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iedereen ja. Maar dit is BHFH.
Goh, je gaat zeker binnenkort weer op vakantiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat dus is. De enige relatie die ik had was met iemand die geen talen sprak, dus alleen met gebaentaal duidelijk kon maken hoe en wat... ik heb daarna nog wel eens wat gehad, maar dat waren ook relaties met vrouwen die geen talen spraken (dus ook geen engels) en dus communicatie onmogelijk was.
Heb jij wel eens een vriendin gehad waarmee je wel kon communiceren, of juist andersom en wat vind jij hiervan, in principe is de taal der liefde genoeg voor een relatie en hoef je niet ,met elkaar te kunnen praten vind ik. Vaak kun je met gebaren ook al een hoop doen. Aan de andere kant zou ik wel eens een relatie willen met een meid waarmee je kan praten, dat lijkt me heel interessant.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:13 schreef Frenkie het volgende:
Topictitel aangepast
Ow en gebash richting de TS wordt subiet verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |