quote:en ik veronderstel dat ze bv toch 1500¤ zullen moeten geven voor ze een pc
en ze hebben er veel meer nodig !! en ze krijgen er Niks mee terug ??
quote:wand
Een pc? Die zet je op je bureau. Voor emailhosting gebruiken ze een server in een serverpark. Of dacht je nou echt dat Gmail ergens vanaf een zolderkamertje gehost werd?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:23 schreef JustMe2 het volgende:
Ik heb dus een Vraagje![]()
Hoe kan het eigelijk dat BV Gmail 1GB GRATIS kan weg geven ???
wand als ze een websurver op een pc zetten van bv 200GB kan , ze hier maar 200Mensen mee een Gmail acount brengen .
en ik veronderstel dat ze bv toch 1500¤ zullen moeten geven voor ze een pc
en ze hebben er veel meer nodig !! en ze krijgen er Niks mee terug ??
Nee...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:05 schreef DarkShine het volgende:
Wel eens van RAID en/of SCSI gehoord?
Jawel hoor. Google maakt nu juist gebruik van goedkope IDE-schijven. Ze bouwen redundantie in hun clusters van PC's. Google draait niet op exotische hardware.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:05 schreef DarkShine het volgende:
Wel eens van RAID en/of SCSI gehoord?
Ze gaan echt niet met IDE schijfjes werken daar!
RAID en SCSI is echt niet exotisch hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:20 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Google maakt nu juist gebruik van goedkope IDE-schijven. Ze bouwen redundantie in hun clusters van PC's. Google draait niet op exotische hardware.
Jouw onderttel heb je met zorg gekozen, of niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef Lucille het volgende:
RAID en SCSI is echt niet exotisch hoor
prachtig, vind je niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:17 schreef damatrix het volgende:
[..]
![]()
quote:acount's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |