Pleur dan 1 euro in die kankerbus meer..quote:Op maandag 6 september 2004 19:25 schreef Baklap het volgende:
Heel triest om nu nog de meeloper te gaan spelen met die dingen.
Geen wonder, men wil voor de omroeplidmaatschappen ook naar zo'n bedrag. Neem je gewoon mee.quote:Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef mitt het volgende:
Het is blijkbaar nog steeds erg hip, want in Utrecht bij de Intersport vliegen ze echt nog steeds over de toonbank
1000+ donateurs is nog lang niet genoeg om al het benodigde onderzoek te bekostigen ...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:38 schreef M_M het volgende:
Als je echt goed bezig wil zijn maak dan een donatie voor een of ander fonds wat onbekend is, die het veel harder nodig heeft dan een fonds wat al 1000 + donateurs heeft..
en ik vind het gewoon een mooi bandje en ik vind dat 'livestrong' wel een mooi motto.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:38 schreef M_M het volgende:
Aangezien mn topic is gesloten, wil ik hier nog even mn ei kwijt --->
Steeds meer mensen hebben zo een geel armbandje om..
Mensen storten geld en lopen dan trots met een armbandje om aan de hele wereld te laten zien hoe goed en gul ze zijn
Ik vind het echt heel erg jammer dat mensen zo erg graag willen laten zien dat ze een donatie hebben gemaakt.
Als je echt goed bezig wil zijn maak dan een donatie voor een of ander fonds wat onbekend is, die het veel harder nodig heeft dan een fonds wat al 1000 + donateurs heeft..
Dat wilde ik even kwijt..
Het is ook een mooi initiatief en natuurlijk hoop ik dat die mensen genoeg geld inzamelen voor welk fonds dan ook, maar ik vind die bandjes overdrevenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
en ik vind het gewoon een mooi bandje en ik vind dat 'livestrong' wel een mooi motto.
Ja verschrikkelijk. Een vriend van mij loopt ook met zo'n ding. Heeft ie bij iemand anders afgetroggeld in plaats van er gewoon voor te betalen. Ik vind het niet kunnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:24 schreef Wolfwood het volgende:
stort gewoon hier je geld
Stelletje 'fashion'-freaks: 9 van de 10 personen die met zo'n ding lopen![]()
Dah! Daar gaat het juist niet omquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:55 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk. Een vriend van mij loopt ook met zo'n ding. Heeft ie bij iemand anders afgetroggeld in plaats van er gewoon voor te betalen. Ik vind het niet kunnenDus ik loop nu al weken tegen hem te zeuren om geld over te maken maar dat vertikt ie. Het gaat om het symbool vind hij; BULLSHIT
ik niet ook nooit gehadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |