Zijn zó uitgedeeld hoor.... ik had er 5 en nu heb ik ook nog maar eentje, de rest heb k weggegeven...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef matthijst het volgende:
12? Tering
Ja in Almelo ook, ik had de laatste.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:06 schreef Scighera het volgende:
de Intersport in Hengelo OV had maar 1 doos a 50 binnen gekregen
waar ergend dan ?quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:29 schreef PyTh het volgende:
De winnaars van de 100 bandjes n.a.v. de laatste tijdrit staan vermeldt op de site van studio sport.
Ik ben een van de gelukkigen
http://www.nos.nl/studios(...)ctie_livestrong.htmlquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:50 schreef SqueaK het volgende:
[..]
waar ergend dan ?
Iemand kreeg er lucht van dat ik ging halen, die bestelde er 10, ik een en een voor mijn vriendin...dat zijn er 12quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef matthijst het volgende:
12? Tering
Ik denk niet dat die 'domme koeien achter de toonbank' van de Intersport ook maar iets met het inkoopbeleid van de winkel te maken hebben. Domme koe van een matthijst ook ...quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:56 schreef matthijst het volgende:
Coach in Apeldoorn heeft ze ook. Intersport steeds uitverkocht. Domme koeien achter de toonbank ook daar.
Staat los van het inkoopbeleid hoorquote:Ik denk niet dat die 'domme koeien achter de toonbank' van de Intersport ook maar iets met het inkoopbeleid van de winkel te maken hebben. Domme koe van een matthijst ook ...
nouja zeg, ook al is het nu wannabe en denken mensen stoer te zijn als ze zo'n bandje hebben, het geld gaat wel naar een goed doel. Dus beetje sneu om te zeggen dat het bandje dom is. Kanker is zeker niet iets doms ofzquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:50 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vind dat echt zulke wannabe bandjes he.... als zo'n ding nou 100 euro kostte waarvan een groot deel naar een goed doel zou gaan dan vind ik dat je trots mag zijn als je zo'n ding draagt. Maar nu loopt iedereen er mee, dom bandje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |