Als hij overtuigd is en de medemens wil helpen moet ie gewoon de naam van die stof publiceren en het dieet publiceren en niet de mensen geld uit de zak kloppen. Ik kan hier helemaal niets mee (nou kan ik er sowieso niets mee omdat ik m'n dikke darm al kwijt benquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel, dat is dus het verhaal zo'n beetje. Geloof er zelf eerlijk gezegd helemaal niets van, maar dat moet ieder natuurlijk voor zich weten.
Die advertentie op de voorpagina van het NHD was ook een paar duizend euro, dus kan me voorstellen dat ie dat er wel uit wil krijgen.. Maar voor de rest vind ik het ook dubieus.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als hij overtuigd is en de medemens wil helpen moet ie gewoon de naam van die stof publiceren en het dieet publiceren en niet de mensen geld uit de zak kloppen. Ik kan hier helemaal niets mee (nou kan ik er sowieso niets mee omdat ik m'n dikke darm al kwijt ben)
Mijn internist zei altijd: "wie ontdekt waardoor Crohn en Cu worden veroozaakt, wint de Nobelprijs". Daar kan deze man best de advertentie van betalen en ik wens hem veel plezier met die prijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die advertentie op de voorpagina van het NHD was ook een paar duizend euro, dus kan me voorstellen dat ie dat er wel uit wil krijgen.. Maar voor de rest vind ik het ook dubieus.
Wel, het is iemand die er zelf echt van overtuigd is dat ie de oorzaak gevonden heeft, niet iemand die er rijk mee denkt te worden.. Alleen is hij voorzover ik weet de enige die er baat bij heeft gehad, dus ik betwijfel of het niet gewoon een rustige periode is en dat het binnen een paar jaar wel weer terug komt bijv.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik kan het niet uitstaan. Ik laat een tarot advies doen over die vent of zo? Goed, ik zoek hem op, ik betaal m die 200 en ik zal weten ook wat het is. Als hij me belazerd weet hij ook wat het is.
Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga er lichamelijk niet op achteruit als het oplichterij is, maar misschien wel als helemaal niks probeer.
Op de Crohn-Colitis website staat een Persbericht over het krantenartikelquote:Op zondag 6 maart 2005 03:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik kan het niet uitstaan. Ik laat een tarot advies doen over die vent of zo? Goed, ik zoek hem op, ik betaal m die 200 en ik zal weten ook wat het is. Als hij me belazerd weet hij ook wat het is.
Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga er lichamelijk niet op achteruit als het oplichterij is, maar misschien wel als helemaal niks probeer.
Tja, ik hoop uiteraard voor je dat het iets anders is, uiteraard. Al klinkt dit wel verdacht natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ondertussen steeds meer last van een onrustige buik, buikpijn en krampen, vooral links een stekende pijn, die na het eten veel erger wordt.
en steeds een licht koortserig gevoel, in mijn hoofd.
ik ga morgen de dokter bellen, ik begin steedsd banger te worden dat de colitis weer terug is.
of zou het wat anders zijn..?
hwet klinkt aardig verdacht ja.. ben ook best wel zenuwachtig eigenlijk, ben veel te bang dat t weer terugkomt.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tja, ik hoop uiteraard voor je dat het iets anders is, uiteraard. Al klinkt dit wel verdacht natuurlijk.
Neem aan dat je vandaag de huisarts gebeld hebt?
zelf met ik altijd als ik een beetje ziek ben dat ik meer pijn in de buik heb.. of als ik een hele drukke tijd achter de rug heb!!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ondertussen steeds meer last van een onrustige buik, buikpijn en krampen, vooral links een stekende pijn, die na het eten veel erger wordt.
en steeds een licht koortserig gevoel, in mijn hoofd.
ik ga morgen de dokter bellen, ik begin steedsd banger te worden dat de colitis weer terug is.
of zou het wat anders zijn..?
En? Wat was het resultaat?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga over een uurtje naar de dokter toe
Tijd voor een andere dokter misschien?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
tja, ik weet het niet zo goed.
de dokter denkt niet direct dat de colitis oplaait.
maar aan de andere kant, denkt hij volgens mij nooit iets, ik blijf altijd bizar lang met klachten rondlopen, voordat er echt wat aan gedaan wordt.
een gynaecologische oorzaak van de klachten is in ieder geval al uitgesloten.
afgaande op mijn verhaal, heeft hij me medicatie en vezels gegeven, om de doorgang te vergemakkelijken, gasvorming weg te halen, de krampen en het spastische verminderen [wat hij dus denkt dat er aan de hand is] en op den lange duur hopelijk de pijn.
maar ik ben zo bang dat het wel weer de colitis is, want dan ben ik zoveel verder van huis..
*onzeker*
uiteindelijk was hij het overigens wel gedeeltelijk met me eens, dat het een voorbode zou kunnen zijn van het werkelijke oplaaien van de colitis.
Weet niet ol crohn dicht tegen collitis aanleunt, maar toen ik de laatste keer werd opgenomen voor mijn crohn zeiden ze me dat ik zo weinig mogelijk vezels, ed moet eten, deze zijn niet echt goed te verteren door de darmen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar aan de andere kant, denkt hij volgens mij nooit iets, ik blijf altijd bizar lang met klachten rondlopen, voordat er echt wat aan gedaan wordt.
afgaande op mijn verhaal, heeft hij me medicatie en vezels gegeven, om de doorgang te vergemakkelijken, gasvorming weg te halen, de krampen en het spastische verminderen [wat hij dus denkt dat er aan de hand is] en op den lange duur hopelijk de pijn.
maar ik ben zo bang dat het wel weer de colitis is, want dan ben ik zoveel verder van huis..
*onzeker*
uiteindelijk was hij het overigens wel gedeeltelijk met me eens, dat het een voorbode zou kunnen zijn van het werkelijke oplaaien van de colitis.
Als je het over "dokter" hebt, heb je het dan over de huisarts of over de internist? Het lijkt me namelijk dat als je al onde behandeling bent, je het station huisarts overslaat en direct naar de internist gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
*onzeker*
dat heb ik dus ook!! heel vaag.. net of ze absoluut nix van crohn afweten! soms heb ik het gevoel dat ik hun kan vertellen wat ik moet doen..quote:maar aan de andere kant, denkt hij volgens mij nooit iets, ik blijf altijd bizar lang met klachten rondlopen, voordat er echt wat aan gedaan wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |