Hmm. Okay, ja!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Jijw as wel mijn vriendje, ik weet niet of ik jouw vriendinnetje was...
Begin jij nou ook al over mijn accentquote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Marty26 het volgende:
Ja word een gezellig zooitje daar in Hengelo waar we een Coooooooooooola kunnen bestellen
En bier.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Marty26 het volgende:
Ja word een gezellig zooitje daar in Hengelo waar we een Coooooooooooola kunnen bestellen
Ben je zo'n Herman Finkers?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over mijn accent
Herman is een man, ik ben een vrouw...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je zo'n Herman Finkers?
Dat had ik al door hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Herman is een man, ik ben een vrouw...
Als een vrouw zegt...quote:Nee dus...
Okayquote:En ik praat niet plat.
Die moet je zelf weer wissen dan!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef QuietGuy het volgende:
Ik kan vast wel... (verkapte terugvindpost)
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over mijn accent
Nu niet meer dusquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef veldmuis het volgende:
Wat staat dit topic laag in de topiclist zeg!
]quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:26 schreef Troel het volgende:
Hengelo is vet koel en gaaf man!
Je moet ook genieten van het mooie hollandsche landschap. Ze hebben toch geen wireless in de trein.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:27 schreef Jump het volgende:
zal lange rit worden met trein. men batterij van laptop gaat zelfs zolang niet mee
het is van gent naar hengelo 5 uur met de trein; en na 20 minuten ben je het nederlands landschap al bue, het vlaamse ook echterquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook genieten van het mooie hollandsche landschap. Ze hebben toch geen wireless in de trein.
wat je al niet moet doen voor een topic-kick
Dan neem je een leuk computerboek meequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Jump het volgende:
[..]
het is van gent naar hengelo 5 uur met de trein; en na 20 minuten ben je het nederlands landschap al bue, het vlaamse ook echter
mja, misschien tot in breda als QG ook gaatquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan neem je een leuk computerboek mee
Php voor dummies ofzo
of de klassieker "nederlandse landschapschilders"quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Troel het volgende:
Dan neem je een leuk computerboek mee
En ik dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:00 schreef Jump het volgende:
[..]
mja, misschien tot in breda als QG ook gaat
dan is het maar 2 uur en kwart meer met de trein
vanwaar ben jij dan ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ik dan?
als ik helemaal naar het noorden ga, dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |