Ja dat ligt er dus aan hoeveel mensen er gaan komen. We kunnen eventueel wel uitwijken mits we het op tijd horenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:48 schreef Stranger het volgende:
[afbeelding]
Weet je zeker dat het terras van Breda wel een grote groep van deze mensen accepteert?
Same here. Maar of ik helemaal naar enschede ga...dat weet ik nog niet. Reken maar van niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:04 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ik kan in principe ieder weekend wel, ik weet alleen nog niet hoe mijn school-/werk roosters eruit komen te zien.
Kan het niet wat centraler in het land worden gehouden? Utrecht of A'dam ofzoquote:Op zondag 4 juli 2004 16:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Same here. Maar of ik helemaal naar enschede ga...dat weet ik nog niet. Reken maar van niet..
Utrecht vind ik ook best, maar het handige was juist dat er de mogelijkheid was ergens te overnachten. Daarnaast zijn een aantal #DIG-mensen sowieso van plan om bij mij thuis in Hengelo te meeten, dus vandaar dat we dat samen wilden doen.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:21 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Kan het niet wat centraler in het land worden gehouden? Utrecht of A'dam ofzo
Het is voor mij ook vrij ver rijden, want ik kom uit de kop van Noord-Holland....
Beter lezenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:49 schreef yootje het volgende:
Breda?!
Utrecht lijkt me wat centraler.
Nerdmeetquote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef Troel het volgende:
We gaan natuurlijk de nieuwste snufjes die we hebben aan elkaar laten zien
Ow, gaan we dat niet doen?? Dan kom ik niet hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nerdmeet.
Het lijkt mijn reply wel!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:27 schreef Troel het volgende:
Uhm, het was als geintje bedoeld dus...
Waren we geen vriendjes meer danquote:Op zondag 4 juli 2004 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt mijn reply wel!
Vriendjes?.
Waren we vriendjes dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Waren we geen vriendjes meer dan
Jijw as wel mijn vriendje, ik weet niet of ik jouw vriendinnetje was...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waren we vriendjes dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |