sorry hoor maar je volgt zoiets, je zit er helemaal in, je leeft er dag en nacht naar toe om het vervolg te kunnen zien! Het was vet spannend!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Waar je je maar druk om kan maken
Ja hoor!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:34 schreef myownwindow het volgende:
Vanaf maandag tussen 1800 en 1900 GEEN B&A meer. Lucky Luke en Kuifje wordt dan uitgezonden. De nachtuitzendingen van B&A worden wel uitgezonden.
Nou, wat leven we ons daar weer naartoe zegquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
sorry hoor maar je volgt zoiets, je zit er helemaal in, je leeft er dag en nacht naar toe om het vervolg te kunnen zien! Het was vet spannend!
Helaas moet ik je teleurstellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:48 schreef Rowdie het volgende:
B&A ... word is tijd dat er nieuwere afleveringen worden gemaakt
He ongevoelige aap, dit is belangrijk voor sommige mensen ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, wat leven we ons daar weer naartoe zeg
Wie zal z'n kunstgebit dan toch missen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:53 schreef myownwindow het volgende:
Bassie en Adriaan en het gestolen kunstgebit.
Met: De Baron "DROMMELS"
B2 "wat zeggie" heeft nu gehoorapparaten wat niets helpt.
Handige Harrie, die knutselt een ontsnappingsrolstoel in elkaar.
Volgens mij kunnen we de H(censuur)nluidsprekerhoed wel gebruiken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:55 schreef Najra het volgende:
[..]
He ongevoelige aap, dit is belangrijk voor sommige mensen ja.
Zou je die oordopjes even aan willen geven!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:53 schreef myownwindow het volgende:
Bassie en Adriaan en het gestolen kunstgebit.
Met: De Baron "DROMMELS"
Ik ben 16!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:22 schreef Goldboy het volgende:
Ik vraag me af wat de gemiddelde leeftijd van de poster in deze topic is
je kan ook niet reageren hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, wat leven we ons daar weer naartoe zeg
Volgens mij zijn ze nu alle 4 bejaardquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:56 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Wie zal z'n kunstgebit dan toch missen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |