Compilatie van screenshots?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH, maak eens een mooi groot plaatje voor in het topicIets van de maximale breedte
Nee, we posten al screens per game. Ik heb liever iets met de Cube, de GB Player, Wavebirds, controllers, etcquote:Op maandag 5 juli 2004 12:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Compilatie van screenshots?
PS2 online werkt ook lekker hoor noot...aleen central station is hoerig traag...maar daar kom je niet meer nadat je je in eenmaal geregistreerd hebt...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, hoe graag ik niet Mario Kart had gespeeld met wat mensenMaar goed, beter niet online dan online als de PS2
De enige die het echt voor elkaar heeft is Xbox met hun LIVE netwerk. Dat werkt echt perfect
Ja maar ik denk dat de Xbox een ander doelgroep heeft! Ik kocht de NGC om de platform spellen en mario enzo! En dat heb je niet op de Xboxquote:Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef koei het volgende:
Tuurlijk heeft de PS2 games van alles. De console is het oudste en heeft nog een flinke lading PS1 spellen die ook gespeeld kunnen worden.
Wat je zegt over de xbox daarintegen klopt niet. De genres zijn daar echt nog niet goed verdeeld. Shooters en racers zijn er genoeg maar de andere genres zijn zwaar onder vertegenwoordigd. De cube heeft meer 16+ games dan dat de xbox platfom games heeft (exclusieve dan, want de andere komen op alle consoles).
Het online gedeelte vind ik wel een groot gemis van de cube, dit had er gewoon bij moeten zitten want het maakt het spelen zoveel leuker. Maar dat ze geen headset hebben is natuurlijk logisch als ze ook geen officiele first party online games hebben.
En dat vind ik echt zooooo'n onzin hequote:de gamecube verkoopt aleen maar goed omdat ze een grote userbase hebben met veel fans die allemaal uit hun dak gaan bij de volgende mario of zelda...want voorderest komen er weinig echt goede titels uit....er zijn wel wat uitspattingen zoals star wars roque sqaudron...maar tzijn er gewoon te weinig om een cube voor te kopen....
de enigste potentieele toppers zijn de volgende metroids/zeldas/mario's of iets dat er mee te maken heeft....quote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat vind ik echt zooooo'n onzin heDat is puur je eigen mening. Ik denk namelijk precies zo over de Cube, naast LIVE is er niets te beleven nog, en het komend jaar komen er 5 must haves, en 5 potentiele toppers op de Xbox. Op de Cube komen er (vind ik) veel meer.
Nee, puur omdat er Nintendo op staat. En omdat ik weet dat Nintendo altijd goede spellen uitbrengt. Daarom koop ik de Nintendo DS strax ook weer blind. Nintendo. Die naam zegt zoveel voor mijquote:Op maandag 5 juli 2004 13:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de enigste potentieele toppers zijn de volgende metroids/zeldas/mario's of iets dat er mee te maken heeft....
en resident evil 4 dan...en zeg nou eens eerlijk...waarom kocht je de cube?
voor de volgende zelda/mario nietwaar?
suces gegarandeerdquote:Op maandag 5 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, puur omdat er Nintendo op staat. En omdat ik weet dat Nintendo altijd goede spellen uitbrengt. Daarom koop ik de Nintendo DS strax ook weer blind. Nintendo. Die naam zegt zoveel voor mij
en da bedoel ik : de Nintendo games...waar er veel te weinig van uitkomen...zo'n 4 a 5 over een jaar verdeeld...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, puur omdat er Nintendo op staat. En omdat ik weet dat Nintendo altijd goede spellen uitbrengt. Daarom koop ik de Nintendo DS strax ook weer blind. Nintendo. Die naam zegt zoveel voor mij
pac man VS?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met games die in de OP komen
*knip*
Zijn er games waarvan jullie zeggen, die moet er absoluut in of uit? Meld het aub
Er komen trouwens natuurlijk ook een beschrijving + screen van de game erbij
Ik denk dat Rayman 3 er ook wel bij mag, omdat het ook een player Choise is!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met games die in de OP komen
Zijn er games waarvan jullie zeggen, die moet er absoluut in of uit? Meld het aub
Er komen trouwens natuurlijk ook een beschrijving + screen van de game erbij
woa das wel een hele erge belediging :|quote:Op maandag 5 juli 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht*
Je bent soms echt net BMH... Je hebt een plaat voor je kop
HEY!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht*
Je bent soms echt net BMH... Je hebt een plaat voor je kop
Kijk maar eens goed naar de uitgever van Ninja Gaiden, en zeg dan nog eens iets over 3rd party exclusivesquote:Op maandag 5 juli 2004 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
woa das wel een hele erge belediging :|
maargoed fuck it zo denk ik erover.....
Dat vind ie niet leuk als ik dat zegquote:Op maandag 5 juli 2004 13:25 schreef BMH het volgende:
[..]
HEY!![]()
Positief, doch kritischquote:Ik weet niet precies wat de sfeer word van de OP, dus daar moeten we et nog over hebben.
Ja, zoiets inderdaad, al zou ik de grote Cube links weglaten, gewoon alle hardware erop ofzo. En dat mag best gewoon recht naast en onder elkaarquote:
Die is wel mooi ja! Ik zou hem er instoppen!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:25 schreef BMH het volgende:
[..]
HEY!![]()
Ik weet niet precies wat de sfeer word van de OP, dus daar moeten we et nog over hebben.
Een klein eerste opzetje:
[afbeelding]
Misschien moet ie anders, of moet er text bij? Zegt et maar.
Word ie dan niet iets TE strak?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad, al zou ik de grote Cube links weglaten, gewoon alle hardware erop ofzo. En dat mag best gewoon recht naast en onder elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |