abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2004 @ 12:13:35 #176
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20425582
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH, maak eens een mooi groot plaatje voor in het topic Iets van de maximale breedte
Compilatie van screenshots?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 5 juli 2004 @ 12:15:24 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20425648
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Compilatie van screenshots?
Nee, we posten al screens per game. Ik heb liever iets met de Cube, de GB Player, Wavebirds, controllers, etc
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 5 juli 2004 @ 12:20:20 #178
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20425787
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt, hoe graag ik niet Mario Kart had gespeeld met wat mensen Maar goed, beter niet online dan online als de PS2 De enige die het echt voor elkaar heeft is Xbox met hun LIVE netwerk. Dat werkt echt perfect
PS2 online werkt ook lekker hoor noot...aleen central station is hoerig traag...maar daar kom je niet meer nadat je je in eenmaal geregistreerd hebt...
en ik vind dat een console een beetje van alles moet hebben om echt intresant te zijn zoals bij de PS2 die het perfect doet...Racen : Gran turismo Platformer : Jak and daxter,ratchet and clank...gewelddadige games : GTA3&VC , manhunt , devil may cry.....tis de console met de meeste variatie....

de gamecube verkoopt aleen maar goed omdat ze een grote userbase hebben met veel fans die allemaal uit hun dak gaan bij de volgende mario of zelda...want voorderest komen er weinig echt goede titels uit....er zijn wel wat uitspattingen zoals star wars roque sqaudron...maar tzijn er gewoon te weinig om een cube voor te kopen....

en de Xbox doet ook zen best om van alles wat te maken....zoals met : Blinx (mislukte poging maar het is er 1) Kameo , kung fu chaos.....over racers hoef ik niet te beginnen....en games met geweld : Splintercell 1 + 2....halo 1 + 2...ninja gaiden,,,,

en tuurlijk zijn er nog meer genres....kvind aleen dat de PS2 het meeste van alles heeft...het loopt mischien grafisch wat achter maar tis zeker geen slechte console...

en nog een laatste ding over het online zijn :
Tuurlijk is het leuk om met zen allen op de bank te gamen....maar dat is een max van 4 man...en om nou A.I. toe te voegen is ook zoiets....en nog een minpunt is het opdelen van het scherm..super kleine hokjes....
online is het gewoon 16 man met elkaar kloten...geen opgedeeld scherm...andere mensen om mee te gamen dan het gebruikelijke kluppie....je kan met de hele wereld gamen waneer je maar wilt...geen afspraken maken met mensen dus....nieuwe uitdagingen....Scoreboards en kleine uitbreidingen (op de xbox dan).
en als je met je vrienden samen online gaat gewoon een headset gebruiken...(cube is de enigste console zonder headset)

en dat was mijn verhaal
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_20426207
Tuurlijk heeft de PS2 games van alles. De console is het oudste en heeft nog een flinke lading PS1 spellen die ook gespeeld kunnen worden.

Wat je zegt over de xbox daarintegen klopt niet. De genres zijn daar echt nog niet goed verdeeld. Shooters en racers zijn er genoeg maar de andere genres zijn zwaar onder vertegenwoordigd. De cube heeft meer 16+ games dan dat de xbox platfom games heeft (exclusieve dan, want de andere komen op alle consoles).

Het online gedeelte vind ik wel een groot gemis van de cube, dit had er gewoon bij moeten zitten want het maakt het spelen zoveel leuker. Maar dat ze geen headset hebben is natuurlijk logisch als ze ook geen officiele first party online games hebben.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_20426378
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef koei het volgende:
Tuurlijk heeft de PS2 games van alles. De console is het oudste en heeft nog een flinke lading PS1 spellen die ook gespeeld kunnen worden.

Wat je zegt over de xbox daarintegen klopt niet. De genres zijn daar echt nog niet goed verdeeld. Shooters en racers zijn er genoeg maar de andere genres zijn zwaar onder vertegenwoordigd. De cube heeft meer 16+ games dan dat de xbox platfom games heeft (exclusieve dan, want de andere komen op alle consoles).

Het online gedeelte vind ik wel een groot gemis van de cube, dit had er gewoon bij moeten zitten want het maakt het spelen zoveel leuker. Maar dat ze geen headset hebben is natuurlijk logisch als ze ook geen officiele first party online games hebben.
Ja maar ik denk dat de Xbox een ander doelgroep heeft! Ik kocht de NGC om de platform spellen en mario enzo! En dat heb je niet op de Xbox
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_20427068
Ik heb een lijstje gemaakt met games die in de OP komen

The Legend of Zelda: The Wind Waker
Super Monkey Ball 1
Super Smash Brothers Melee (players choice)
Viewtiful Joe
Timesplitters 2
Metroid Prime (players choice)
Luigi’s Mansion (players choice)
Pikmin (players choice)
Eternal Darkness
Resident Evil
F-Zero GX
Mario Kart: Double Dash!!
Mario Party 5
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Mario Sunshine
Ikaruga
Wario World
Final Fantasy: Crystal Chronicals
Prince of Persia: Sands of Time
Beyond Good and Evil
Soulcaliber 2
Star Fox
Wave Race: Blue Storm
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike

Zijn er games waarvan jullie zeggen, die moet er absoluut in of uit? Meld het aub
Er komen trouwens natuurlijk ook een beschrijving + screen van de game erbij
  maandag 5 juli 2004 @ 12:59:58 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20427079
quote:
de gamecube verkoopt aleen maar goed omdat ze een grote userbase hebben met veel fans die allemaal uit hun dak gaan bij de volgende mario of zelda...want voorderest komen er weinig echt goede titels uit....er zijn wel wat uitspattingen zoals star wars roque sqaudron...maar tzijn er gewoon te weinig om een cube voor te kopen....
En dat vind ik echt zooooo'n onzin he Dat is puur je eigen mening. Ik denk namelijk precies zo over de Cube, naast LIVE is er niets te beleven nog, en het komend jaar komen er 5 must haves, en 5 potentiele toppers op de Xbox. Op de Cube komen er (vind ik) veel meer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 5 juli 2004 @ 13:06:40 #183
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20427328
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dat vind ik echt zooooo'n onzin he Dat is puur je eigen mening. Ik denk namelijk precies zo over de Cube, naast LIVE is er niets te beleven nog, en het komend jaar komen er 5 must haves, en 5 potentiele toppers op de Xbox. Op de Cube komen er (vind ik) veel meer.
de enigste potentieele toppers zijn de volgende metroids/zeldas/mario's of iets dat er mee te maken heeft....
en resident evil 4 dan...en zeg nou eens eerlijk...waarom kocht je de cube?
voor de volgende zelda/mario nietwaar?
  maandag 5 juli 2004 @ 13:08:49 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20427389
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

de enigste potentieele toppers zijn de volgende metroids/zeldas/mario's of iets dat er mee te maken heeft....
en resident evil 4 dan...en zeg nou eens eerlijk...waarom kocht je de cube?
voor de volgende zelda/mario nietwaar?
Nee, puur omdat er Nintendo op staat. En omdat ik weet dat Nintendo altijd goede spellen uitbrengt. Daarom koop ik de Nintendo DS strax ook weer blind. Nintendo. Die naam zegt zoveel voor mij
pi_20427489
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, puur omdat er Nintendo op staat. En omdat ik weet dat Nintendo altijd goede spellen uitbrengt. Daarom koop ik de Nintendo DS strax ook weer blind. Nintendo. Die naam zegt zoveel voor mij
suces gegarandeerd
  maandag 5 juli 2004 @ 13:14:56 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20427560
Precies, net als dat Final Fantasy voor mij ook in 9 van de 10 gevallen bevredigd. Alleen X-2 en CC zijn minder.
  maandag 5 juli 2004 @ 13:16:28 #187
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20427610
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

en da bedoel ik : de Nintendo games...waar er veel te weinig van uitkomen...zo'n 4 a 5 over een jaar verdeeld...
er komen te weinig andere games uit om intresant te zijn....
ze missen exclusieve toppers..(resident evil en roque sqaudron dan uitgezondert) van andere spellenmakers....wat de xbox en ps2 dus wel heeft...zoals ninja gaiden of devil may cry en andere
  maandag 5 juli 2004 @ 13:17:52 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20427640
*zucht*

Je bent soms echt net BMH... Je hebt een plaat voor je kop
pi_20427726
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef gamecube_master het volgende:

*knip*

Zijn er games waarvan jullie zeggen, die moet er absoluut in of uit? Meld het aub
pac man VS?

Verder een algemene vraag: is het trouwens niet een leuk idee om voor deel 100 de users ook een bepaalde inbreng te geven? Geef ze bijvoorbeeld een opdracht om te beschrijven waarom ze een gamecube gekocht hebben, welke herinneringen ze aan nintendo hebben en wat de cube/nintendo zo leuk voor ze maakt. Zo krijg je een gezellig topic waarin eens wat herinneringen opgehaald kunnen worden ipv alleen een memorabele OP gevolgd door " " smileys.
  maandag 5 juli 2004 @ 13:21:46 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20427766
Ja, dat was ik ook van plan Dus dat de reacties ook daadwerkelijk iets betekenen
pi_20427791
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef gamecube_master het volgende:
Ik denk dat Rayman 3 er ook wel bij mag, omdat het ook een player Choise is!
  maandag 5 juli 2004 @ 13:23:23 #192
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20427822
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht*

woa das wel een hele erge belediging :|
maargoed fuck it zo denk ik erover.....
  maandag 5 juli 2004 @ 13:25:10 #193
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20427868
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht*

HEY!

Ik weet niet precies wat de sfeer word van de OP, dus daar moeten we et nog over hebben.

Een klein eerste opzetje:

Misschien moet ie anders, of moet er text bij? Zegt et maar.
  maandag 5 juli 2004 @ 13:25:57 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20427894
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

woa das wel een hele erge belediging :|
maargoed fuck it zo denk ik erover.....
Kijk maar eens goed naar de uitgever van Ninja Gaiden, en zeg dan nog eens iets over 3rd party exclusives
  maandag 5 juli 2004 @ 13:27:16 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20427930
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:25 schreef BMH het volgende:

[..]

HEY!
Dat vind ie niet leuk als ik dat zeg
quote:
Ik weet niet precies wat de sfeer word van de OP, dus daar moeten we et nog over hebben.
Positief, doch kritisch
quote:

[afbeelding]

Ja, zoiets inderdaad, al zou ik de grote Cube links weglaten, gewoon alle hardware erop ofzo. En dat mag best gewoon recht naast en onder elkaar
pi_20427955
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:25 schreef BMH het volgende:

[..]

HEY!

[afbeelding]

Die is wel mooi ja! Ik zou hem er instoppen!
  maandag 5 juli 2004 @ 13:28:42 #197
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20427982
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Ja, zoiets inderdaad, al zou ik de grote Cube links weglaten, gewoon alle hardware erop ofzo. En dat mag best gewoon recht naast en onder elkaar
Word ie dan niet iets TE strak?

Ik probeer nog wel iets.
  maandag 5 juli 2004 @ 13:33:10 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20428189
Is goed, ik ga nu gamen, want we gaan zo offline geloof ik
pi_20428212
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is goed, ik ga nu gamen, want we gaan zo offline geloof ik
Ohwjah! dat geneurd ook nog!
  maandag 5 juli 2004 @ 13:47:46 #200
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20428812