Het lijkt mij ook wel een leuk spel, als ik een keer geld te veel heb dan haal ik hem welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens hier een Mario Golf review van FOK!
Game: Mario Golf Toadstool TourEen 8, en ik ben het er helemaal mee eens
![]()
Jaaaa,.. daar zal vast een fantastisch verhaal in zitten met 80 uur gameplayquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohw lijkt me niks. Is Paper Mario 2 niet de RPG van de cube??
Laat dan maar zittenquote:Op zondag 4 juli 2004 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... en Rayman komt niet in ToS voorAlvast een waarschuwing.
Wat heb jij toch met Raymanquote:Op zondag 4 juli 2004 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten
Dat weet je zelf ook wel ik speel het spel enb vind het spel super, ik heb Rayman 2 zelfs meer dan 10 keer uitgespeeld. Ook hjeb ik mooie Rayman schilderijtjes op me kamer , etc etcquote:Op zondag 4 juli 2004 12:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Rayman![]()
*zucht, die schilderijtjesquote:Op zondag 4 juli 2004 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel ik speel het spel enb vind het spel super, ik heb Rayman 2 zelfs meer dan 10 keer uitgespeeld. Ook hjeb ik mooie Rayman schilderijtjes op me kamer , etc etc
Nee, ik heb ze liever van Rayman, maar die heb ik nog nergens gezien. Ik importeer wel een Rayman 3 Tshirt uit Duitsland binnekortquote:Op zondag 4 juli 2004 12:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
*zucht, die schilderijtjes![]()
Als je nou Nintendo posters op je kamer hebt hangen van SMB 1 en 2, Pikmin en Zelda zoals ik heb...![]()
Jij bent echt ziek jonge...quote:Op zondag 4 juli 2004 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze liever van Rayman, maar die heb ik nog nergens gezien. Ik importeer wel een Rayman 3 Tshirt uit Duitsland binnekort
Tis niet me genre! Ik heb nog genoeg andere spelle in me wishlist die ook goed zijn!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek jonge...
Ook dat je ToS niet leuk lijkt![]()
Ik ga hem iig uit de US bestellen, dit lijkt me zo'n fucking goed spel worden![]()
En je vind Paper Mario 2 ook leuk?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis niet me genre! Ik heb nog genoeg andere spelle in me wishlist die ook goed zijn!
Jep ik heb het filmpje gezien maar ik heb het niet over het Genre RPG maar over hoe het er uit ziet enzo. Paper Mario is toch heel anders dan ToSquote:Op zondag 4 juli 2004 12:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En je vind Paper Mario 2 ook leuk?
Er zit maar een klein beetje verschil in, du je kan het niet je gerne noemen. Trouwens, heb je ooit er wel is een review/filmpje gelezen/gezien![]()
Dus jij zegt dat het een schijt spel is omdat het er anders dan andere spellen uitziet?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep ik heb het filmpje gezien maar ik heb het niet over het Genre RPG maar over hoe het er uit ziet enzo. Paper Mario is toch heel anders dan ToS
Ik bedoel dat het spel in een veel andere tijd speelt het ziet er veel anders uit. Kijk ToS is veel realistischer en is met veel me er vechten enzo daar hou ik gewoon neit van!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het een schijt spel is omdat het er anders dan andere spellen uitziet?
euhm, ik denk dat je evenveel moet vechten met Paper Mario 2 als met ToS hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het spel in een veel andere tijd speelt het ziet er veel anders uit. Kijk ToS is veel realistischer en is met veel me er vechten enzo daar hou ik gewoon neit van!
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, Capibar en Rockstah, ga eens MSN gebruiken
Ja maar op een hele andere manier, dat snapje je toch ook wel!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:31 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
euhm, ik denk dat je evenveel moet vechten met Paper Mario 2 als met ToS hoor![]()
Nee, turnbased kan maar op één manier hoor, dacht ik tenminstequote:Op zondag 4 juli 2004 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar op een hele andere manier, dat snapje je toch ook wel!
Nou dan hoef ik ToS toch ook niet leuk te vindenquote:Op zondag 4 juli 2004 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dat klopt. Ik vind over het algemeen RPG's tof, maar er zijn er genoeg die niet cool zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |