Allebei Washington? Aangezien de bestandsnaam 2x Washington isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:42 schreef Aurora025 het volgende:
Hier 2 afbeeldingen waar je beter de gelijkenissen kunt zien tussen weishaupt en washington
[afbeelding]
[afbeelding]
Was democratie niet een beetje later? Want volgens mij waren er in heel europa alleen maar monarchiën. In navolging van de US.quote:Er waren in die tijd vele geheime genootschappen, waaraan vooral intellectuelen met graagte aan deelnamen, zodat de Orde zich dan ook snel uitbreidde tot in de hoogste kringen van het toenmalige Europa. Hun doelstelling:
"Omverwerping van democratische regeringen om dan, in de enorme chaos die zou volgen, die de massa zou doen roepen om een "sterke man", zélf de macht te grijpen en een werelddictatuur in te stellen".
Dergelijke elementaire geschiedkundige feiten passen uiteraard niet in het onderzoek. Mystiek rekenen komt immers altijd uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 03:56 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Was democratie niet een beetje later? Want volgens mij waren er in heel europa alleen maar monarchiën.
en nu in het nederlandsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dergelijke elementaire geschiedkundige feiten passen uiteraard niet in het onderzoek. Mystiek rekenen komt immers altijd uit.
Overigens waren er niet alleen monarchien in Europa.
Ik zal mijn kwade inborst van liefhebber der grammatica enz. bedwingen:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:13 schreef Boomstam het volgende:
[..]
en nu in het nederlands![]()
Ik heb ook het sterke vermoeden dat George W. Bush Satan is.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:42 schreef Aurora025 het volgende:
Hier 2 afbeeldingen waar je beter de gelijkenissen kunt zien tussen weishaupt en washington
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga ik zeker even kijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:06 schreef Aurora025 het volgende:
Je zou eens de duitse film 23 moeten zien. Gaat over een jongen die van zijn vader het boek Illuminatus krijgt. Als hij het boek leest gelooft hij er niet in, maar na verloop van tijd ziet hij steeds meer aanwijzingen in het dagelijiks leven die daarop duiden dat het toch waar is. Het gaat vooral om de getallen 5 en 23. In de film zie je dat ze het hebben over Volkswagen(VW) De V is 5 in het grieks en de W de 23ste letter van het alfabet. Ook hebben ze het over het duitse cigarettenmerk Ernte 23 en dat bij veel gebeurtenissen in de geschiedenis het getal 23 terug komt.
Nederland was in de midjaren van 1500, rond 1550 al een Republiek. En Engeland had wel een koning enzo, maar meer voor de show. Die macht was hem namelijk al ontnomen door een slim ingevoerde wet in de Middeleeuwen.quote:Was democratie niet een beetje later? Want volgens mij waren er in heel europa alleen maar monarchiën. In navolging van de US.
Ja, en zo zijn er veel gebuertenisen in de geschiedenis waar het getal 1 bij terugkomt!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:06 schreef Aurora025 het volgende:
bij veel gebeurtenissen in de geschiedenis het getal 23 terug komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |