Hoe oud is je kind? Dit klinkt meer iets voor een peuterspeelzaal dan ipv kinderdagverblijf. Ik heb nog nooit gehoord van intensievere kinderopvang. Of bedoel je al de peuterspeelzaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:43 schreef MetalMessiah het volgende:
We zoeken kinderopvang in een groep (voor de sociale vaardigheden en zo) in een creche waar ze veel leuke en leerzame dingen met kinderen doen. We kregen te horen dat onze zoon zich af en toe verveelt in de creche en vragen ons af of er ook intensievere vormen van kinderopvang zijn.
We krijgen toch geen subsidie dus het hoeft niet iets officieels te zijn.
Iemand een idee?
Ik zei ook kinderopvang......niet KDV voor de schoolvakantie is dat dus de BSOquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:13 schreef devlinmr het volgende:
4,5 jaar en KDV??? is het maximum voor KDV niet tot 4 jaar. Vanaf 4 jaar krijg je toch BSO.
Volgens mij is dat er nog niet helemaal door, ik ben hier nl. een week of twee geleden mee bezig geweestquote:Op zondag 3 april 2005 17:19 schreef Belana het volgende:
Ik las in het blad van de vereniging eigen huis dat je tegenwoordig (sinds 1 januari 2005) je spaarloon kan laten vrijkomen voor de eigen bijdrage kinderopvang.
Ik vond dat wel goed nieuws en mijn werkgever heeft me dit niet verteld, dus ik wou het even met jullie delen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |