Bronquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:49 schreef Meki het volgende:
Hitler is mijn vriend![]()
Meki stalkt Hitler.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk niet dat Hitler een vriend zou zijn van Meki.
Eenzijdige relatie
Een belediging ... oké. Een moord ... oké. Maar ditquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:16 schreef Frasier het volgende:
Jij?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een belediging ... oké. Een moord ... oké. Maar dit![]()
![]()
Jij kent de genie en taalpurist Meki nauurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]Sorry
Heb ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hij heeft zeker familieleden die bij Handschar zaten?.
De genie en taalpurist Meki is bij mij volkomen bekendquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij kent de genie en taalpurist Meki nauurlijk niet.
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
Waarom is Hitler dan jou (sic!) vriend?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik niet
Oow dora weerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij kent de genie en taalpurist Meki nauurlijk niet.
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
Heerlijk ditquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow dora weer
dat is de waarheid
Dit heb je trouwens van mij gejat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een belediging ... oké. Een moord ... oké. Maar dit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow dora weer
dat is de waarheid
Jij kan er niet tegen
Ik jat altijd slechte grappen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dit heb je trouwens van mij gejat.
Jouw Verstand is die ve Baby.
Hitler is geen Homoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom is Hitler dan jou (sic!) vriend?
Enneh... ik dacht dat je homo's niet als mensen zag?
Hij had maar een bal.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler is geen Homo
waar is Bewijs
nou, dat is dan ook weer opgelostquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler is geen Homo
waar is Bewijs
Normale hebben het over 'hun vriend' als het gaat om hun holmaatje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler is geen Homo
waar is Bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |