administratie is iets voor mijn pappa en mamma.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:45 schreef just me het volgende:
hebben jullie dat nou ook? stapeltjes administratie die maar niet kleiner willen worden
Ik was eerst hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik flikker het in een la, om het eens per zoveel weken uit te zoeken... maar das nog te weinigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:45 schreef just me het volgende:
hebben jullie dat nou ook? stapeltjes administratie die maar niet kleiner willen worden
ik was weken lang mijn sportschoenen kwijt voor voetbalkamp, ik ga vanavond de stad in om nieuwe te kopen en wat vind ik nét in een doos??? ja die schoenen, domme doosquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik flikker het in een la, om het eens per zoveel weken uit te zoeken... maar das nog te weinig
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:55 schreef just me het volgende:
ik was weken lang mijn sportschoenen kwijt voor voetbalkamp, ik ga vanavond de stad in om nieuwe te kopen en wat vind ik nét in een doos??? ja die schoenen, domme doos
maandagochtend vroeg vertrekken we, morgen golftoernooi en zondag hier verder puinruimen en beetje jarig zijn en natuurlijk de finale EK kijken!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg, morgen?
Ik doet er niks aan.. 's avonds gezellig met de kinderen eten en heerlijk voor de buis hangenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Jarig zijn!!!
Niet stiekum weggaan terwijl je jarig bent
Sorry JM, maar ik gok eerder op 38.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:02 schreef Suijk het volgende:
Oeh jm, word je al 27!
This world is doomed.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:03 schreef Eilanden het volgende:
Gisteren al wielrennen, vandaag galgje ...
Hools gaat naar de kloten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |