ik vraag me af of mn cursus koffiedrinken en schoonmaak middelen zo interessant zijn (ik ben immers manusje van alles) , maar ze zijn wel in milaan en londen, dus ik vind dat dan niet erg...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:22 schreef Natalie het volgende:
Geen enkele, helaas.
Ik denk niet dat m'n baas mijn cursus Noors wil betalen
Maar als ik de kans kreeg om een cursus op kosten van de zaak te doen, dan zou ik 't zéker doen! (mits het interessante stof is. Als ik erbij in slaap val, dan hoeft 't niet)
Stuk of 35, gedaan door heel Europa. Meeste in London (quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat voor cursussen heb jij allemaal gedaan voor je werk en waar?
ook schoonmaakmiddelen toevallig?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:51 schreef static het volgende:
[..]
Stuk of 35, gedaan door heel Europa. Meeste in London () trouwens.
Whahaha je was toch systeembeheerder?!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb dee week een gesprek gehad met mn nieuwe baas. Hij wil dat ik mn kennis ga vergroten en hij stuurt me nu dus op cursus..
Ik ga op cursus in Milaan een, om de diepere achtergronden van het ware koffiedrinken te doorgronden, ik ga een week naar londen, voor een cursus schoonmaakmiddelen en een week naar brussel, om een weekje mee te lopen op het hoofdkantoor!
wat voor cursussen heb jij allemaal gedaan voor je werk en waar?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ook schoonmaakmiddelen toevallig?
Ik heb een pokkehekel aan London.quote:Maar london is toch juis hip![]()
Hehehe , eindelijk ook iemand die er een pleuris hekel aan heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:55 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een pokkehekel aan London.
Heb er gewoond. Ik hoop nooit meer terug te moeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Hehehe , eindelijk ook iemand die er een pleuris hekel aan heeft.
Ik heb een hekel aan de Uk in het algemeen zegmaarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:58 schreef static het volgende:
[..]
Heb er gewoond. Ik hoop nooit meer terug te moeten.
Nee, ik niet, Schotland & Ierland vind ik wel uitermate prettig vertoeven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de Uk in het algemeen zegmaar![]()
dat klopt, ik moet ook systeembeheer doen, maar mijn nieuwe baas wil me breed inzetten en gezien mn ervaring als koffiezetter en schoonmaker wil hij mij hier ook verder in bekwamen om kosten voor ander personeel te besparen. Ik kan dan alles namelijk. De systemen controleren, schoonmaken, koffiezetten.. en dan niet op tweederangsniveau, maar alles eersteklas. Koffiezetten kun je alleen maar in Italië leren en schoonmaken alleen goed in het propere Engeland.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:54 schreef kibber het volgende:
[..]
Whahaha je was toch systeembeheerder?!![]()
Zinvol dan die cursus! Whahaa
BHFH, binnenkort ben je toilet meneer![]()
OMFG. Natuurlijk kan je alleen maar leren schoonmaken in Engelandquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat klopt, ik moet ook systeembeheer doen, maar mijn nieuwe baas wil me breed inzetten en gezien mn ervaring als koffiezetter en schoonmaker wil hij mij hier ook verder in bekwamen om kosten voor ander personeel te besparen. Ik kan dan alles namelijk. De systemen controleren, schoonmaken, koffiezetten.. en dan niet op tweederangsniveau, maar alles eersteklas. Koffiezetten kun je alleen maar in Italië leren en schoonmaken alleen goed in het propere Engeland.
Hahahaahhahahahaahaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat klopt, ik moet ook systeembeheer doen, maar mijn nieuwe baas wil me breed inzetten en gezien mn ervaring als koffiezetter en schoonmaker wil hij mij hier ook verder in bekwamen om kosten voor ander personeel te besparen. Ik kan dan alles namelijk. De systemen controleren, schoonmaken, koffiezetten.. en dan niet op tweederangsniveau, maar alles eersteklas. Koffiezetten kun je alleen maar in Italië leren en schoonmaken alleen goed in het propere Engeland.
Ja je hebt hier veel ervaring voor nodigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
gezien mn ervaring als koffiezetter en schoonmaker
je hebt beunhazen en professionals..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:21 schreef navvy het volgende:
2 words: senseo & allesreiniger.
Zelf ben ik bezig met de cursus Omgaan en interpretatie van Belgische Helle Bloedhonden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je hebt beunhazen en professionals..
maargoed het gaat niet over mij, maar over cursussen voor je werk. Welke heb jij gehad en waar?
kunnen we even serieus blijven! jaloers??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:15 schreef Masta-t het volgende:
hoe lang leef je al in je fantasie wereld?
Sinds je ontslag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |