Nog gescoord makker ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
Geen idee.
Genoeg leuke dames, dat zeker
Dat zag ik op de foto's her en der ook alquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
Geen idee.
Genoeg leuke dames, dat zeker
September als ik het goed begrepen had.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Praag het volgende:
ik had ook wel naar ML willen gaan.
wanneer komt er weer eentje?
Waar heb je ondermeer foto's gezien dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:32 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat zag ik op de foto's her en der ook al
Paard? Zou best kunnen!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[knipperdedosio]
Iemand 24 juli Den haag?
Met de illustere zin 'sucky sucky 5 $' ????quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:26 schreef Praag het volgende:
[..]
Paard? Zou best kunnen!
En wat vrouwen betreft, ik maak het mezelf helemaal moeilijk door nagenoeg alleen maar buitenlandse vrouwen te versieren. En blond val ik ook niet echt op (uitzonderingen daarbuiten gelaten).
Me love you lonk time!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met de illustere zin 'sucky sucky 5 $' ????
'you talking to me?' You MUST be talkin' to me...quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:37 schreef Praag het volgende:
[..]
Me love you lonk time!Me so hooorny!
Ba-da-bing ba-da-boom.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
'you talking to me?' You MUST be talkin' to me...
Een half jaar terug leverde mijn spontaniteit me een hele avond een dikke vadsige Engelse slag op waar ik de hele avond niet meer vanaf kwam.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:02 schreef Praag het volgende:
[..]
Ba-da-bing ba-da-boom.
Beter dan mijn opgeblazen Engels-Russisch wat ik af en toe doe om mensen te dollen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een half jaar terug leverde mijn spontaniteit me een hele avond een dikke vadsige Engelse slag op waar ik de hele avond niet meer vanaf kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |