Kostte maar 140 euro :')quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:30 schreef hollander172 het volgende:
Waarom heb je niet ff wat gezegd over die PSP Patrick? Heb hem hier zo liggen als iso.
Nah ja kost je ook de kop niet toch? Is in ieder geval een stuk goedkoper dan Photoshop.
Is er al een route dan? Nee geintje, moet even kijken. Zit nou even wat lastig en misschien moet ik zondag zelfs werken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar, lars kon je nu wel of niet mee zondag? (brabant)
Weet ik nog niet, misschien valt er wat te bij te beunen en dat kan ik goed gebruiken op dit moment.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet je overdag werken, lars?
Veghel, dacht ik...kom je ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:50 schreef Gerako het volgende:
Waar in Brabant gaan jullie eigenlijk rijden ongeveer?
ok, dan hoop ik voor je dat je niet meekuntquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien valt er wat te bij te beunen en dat kan ik goed gebruiken op dit moment.
Niks is nog zeker dus ik laat het nog even weten.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Veghel, dacht ik...kom je ook?
logisch toch diequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Niet mijn route iig.
Nee, ik kom niet, sorry, ik kom wel weer een keer als het wat dichter in de buurt is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Veghel, dacht ik...kom je ook?
Ik denk dat je ongeveer nog 9000 voor de jouwe kan krijgen..... afhankelijk van de km-stand.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:23 schreef Gerako het volgende:
Oud en nieuw bij elkaar, wat zou ik moeten bij leggen om zo`n nieuwe te kopen, veel denk ik. [afbeelding]
[afbeelding]
Ok danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
logisch toch diewant we gaan niet jouw route rijden...maar die van Mercy en hij had het over Veghel
Mille`s vergeleken met die van mij staan allemaal te koop voor meer dan ¤ 10000,-quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik denk dat je ongeveer nog 9000 voor de jouwe kan krijgen..... afhankelijk van de km-stand.
Die maat van mij, waar ik het over had bij het circuit die zijn Mille had ingeruild voor een CBR600RR, kreeg er nog 8750 voor en staat nu te koop voor 9750.... veel te veel geld maar goed.
Dat was een 2000 model met, ik dacht, 40.000km
[afbeelding]
Volgens mij is het goed te doen zondag hoor, tenminste voor degene die niet bang zijn voor een spettertje af en toequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok dan
Ze geven trouwens toch slecht weer op...
Daarom gaf ik ook effe het voorbeeld van die Mille....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Mille`s vergeleken met die van mij staan allemaal te koop voor meer dan ¤ 10000,-
Die waar jij het over hebt is 2 jaar ouder en heeft veel meer kilometers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |