The message.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 schreef Rex_Hunt het volgende:
Hoe heet dat nummer van Nas met de beat van Craig David ft. Sting - Rise And Fall?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 schreef Honingdropje het volgende:
Hoe heet het liedje dat je heel zachtjes op de achtergrond hoort bij de aankondiging van het SBS6-programma "wegmisbruikers?"
Het is een soort orgeltje wat je hoort, ofzo. Ik heb het wel eens vaker gehoord, volgens mij is het een rocknummer.
Ik ken de tune en het programma niet, maar ik zou haast denken dat het muse is!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:17 schreef Honingdropje het volgende:
*ahum!*
[..]
Nee, het is een al wat ouder nummer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:25 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Ik ken de tune en het programma niet, maar ik zou haast denken dat het muse is!
Subterranian homesick blues.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:34 schreef koston het volgende:
Ik zoek een nummer en volgens mij is het van Bob Dylan, in de clip is een jongetje te zien met een helehoop kartonne borden waarop de tekst van het liedje staat en hij telkens die bordjes op de grond gooit als het stukje tekst voorbij is
dank uquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:03 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
The message.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef Honingdropje het volgende:
Hoe heet het liedje dat je heel zachtjes op de achtergrond hoort bij de aankondiging van het SBS6-programma "wegmisbruikers?"
Het is een soort orgeltje wat je hoort, ofzo. Ik heb het wel eens vaker gehoord, volgens mij is het een rocknummer.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ook gespot: Grandaddy - AM 180
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:38 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Subterranian homesick blues.
I promise myself 2004 ? van wie weet ik niet meer maar die zag ik vanmiddag langskomen op tvquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:56 schreef renz0r het volgende:
eej ik zoek een trance nr
Het is de trance versie van: Nick Kamen - I Promise Myself
Jeuj, dat is hem ja!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:14 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
[..]
![]()
heb je wat tekst?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Prince op TV2 nu.. hoe heet dat nummer?
Bedank newbiedoobiedoo maarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:24 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Jeuj, dat is hem ja!![]()
Dank je wel!
one day.. mountains and the sea.. love will conquer.. if you just believe.. ooh yea!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:25 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
heb je wat tekst?
Mountains.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
one day.. mountains and the sea.. love will conquer.. if you just believe.. ooh yea!
van Princequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:43 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Mountains.
hmm ik ken een liedje die is ook net nieuw en Dance Smash op Radio538 en dat is : Mylo - Drop The Pressure.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Ed1951 het volgende:
Ik luisterde woensdag in de auto naar radio 538.
Daar hoorde ik een liedje met de titel "Just".
Ik weet het, het is niet veel info maar meer weet ik ook niet, het was een beetje up-tempo nummer, gezongen door een vrouw en als het woord just klonk als "juhust" en dat werd steeds herhaald.
Wie weet de exacte titel en de naam van de zangeres/groep
Was het een nummer uit de eighties? Dan is het misschien 'We just' van Moses geweest, was een hitje in het midden van de jaren '80.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Ed1951 het volgende:
Daar hoorde ik een liedje met de titel "Just".
Ik weet het, het is niet veel info maar meer weet ik ook niet, het was een beetje up-tempo nummer, gezongen door een vrouw en als het woord just klonk als "juhust" en dat werd steeds herhaald.
Wie weet de exacte titel en de naam van de zangeres/groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |