Klopt nu opkankeren pauperquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:21 schreef qizl het volgende:
[..]
ehmmmm zoek even het woord moraal ridder op in woordenboek volgens mij snap je de betekenis niet hellemaal.
Tip snuif niet voordat je naar de politie gaat je bent zo al wazig genoeg![]()
Leg dat de politie maar eens uit!...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:20 schreef N-joy het volgende:
[..]
Ja, wat maakt het dan uit.
Oeh ff opschrijvenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is een oude kennis van je en je vindt het zo spijtig dat hij in het verkeerde milieu zit, dat je hem af en toe even opbelt en langs komt. Ruimhartig toch van je?.
Daarnaast kunnen ze je toch niks maken. Ze hebben alleen vermoedens, geen bewijs.
En gesprekken op band..............................................quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is een oude kennis van je en je vindt het zo spijtig dat hij in het verkeerde milieu zit, dat je hem af en toe even opbelt en langs komt. Ruimhartig toch van je?.
Daarnaast kunnen ze je toch niks maken. Ze hebben alleen vermoedens, geen bewijs.
Ik bedoel, als de coke toch maar zozo is, dan kan ie t net zo goed gewoon eerlijk vertellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Leg dat de politie maar eens uit!...
Idd. dan kun je dat briefje zo overhandigen bij binnenkomst. Dan sta je lekker sterk, moeten ze dit nog maar eens zien te overtreffen..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Oeh ff opschrijven
Waarin het volgende staat:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef qizl het volgende:
[..]
En gesprekken op band..............................................
Zo ist ook natuurlijk........ Voortaan toch maar liever naar de echte dealer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:23 schreef N-joy het volgende:
[..]
Ik bedoel, als de coke toch maar zozo is, dan kan ie t net zo goed gewoon eerlijk vertellen.
Wat maakt het uit, dan moet je geen dealer worden, dat weet je.
Dag agent van Insomaniac moest ik dit zeggen (birefje overhandigt)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:23 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Idd. dan kun je dat briefje zo overhandigen bij binnenkomst. Dan sta je lekker sterk, moeten ze dit nog maar eens zien te overtreffen..
En waarom nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:25 schreef qizl het volgende:
Plus die lui zijn getrained in het doorzien van leugens en Houzer komt op zijn zwakst gezegd nu niet erg steady over.
wooot klinkt als een bankreclame.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:25 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Zo ist ook natuurlijk........ Voortaan toch maar liever naar de echte dealer.
Gewoon de waarheid:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:34 schreef Houzer het volgende:
Wat zou ik ze wijs maken?
Je kan altijd nog zeggen dat jullie een geheime homofiele relatie erop na hielden.. En dat met het oogpunt op je belangrijke publieke functie en het niet verstoren van de rust binnen de familie, het je verstandiger leek alles zo geheimzinnig mogelijk af te handelen. Dat er tijdens het sexxen wel eens wat coke werd gebruikt a la.. twas voor jouw ook nieuw ...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Waarin het volgende staat:
Hij: Ja haloo
Ik: Hoi kan ik langskomen
Hij: ja tuurlijk
ik: 10 min?
Hij: Is goed
ik: Dioei
Hij: Doei
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:27 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zeggen dat jullie een geheime homofiele relatie erop na hielden.. En dat met het oogpunt op je belangrijke publieke functie en het niet verstoren van de rust binnen de familie, het je verstandiger leek alles zo geheimzinnig mogelijk af te handelen. Dat er tijdens het sexxen wel eens wat coke werd gebruikt a la.. twas voor jouw ook nieuw ...
Idd maar als ik weiger een gesprek aan te gaan vinden ze me misschien verdacht en alles...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:28 schreef qizl het volgende:
Wat dacht je van niks te zeggen. Je bent niks verplicht. Als je koopt ben je ook in overtreding en je hoeft nooit iets te zeggen wat tegen jezelf gebruikt kan worden.
komt wellicht te dicht bij de waarheidquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:27 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zeggen dat jullie een geheime homofiele relatie erop na hielden.. En dat met het oogpunt op je belangrijke publieke functie en het niet verstoren van de rust binnen de familie, het je verstandiger leek alles zo geheimzinnig mogelijk af te handelen. Dat er tijdens het sexxen wel eens wat coke werd gebruikt a la.. twas voor jouw ook nieuw ...
wakeup call voor Houzer. Ze vinden je al verdacht anders hoef je niet te komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Idd maar als ik weiger een gesprek aan te gaan vinden ze me misschien verdacht en alles...
Die is goed... iets tegen je gebruiken en coke..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:28 schreef qizl het volgende:
Wat dacht je van niks te zeggen. Je bent niks verplicht. Als je koopt ben je ook in overtreding en je hoeft nooit iets te zeggen wat tegen jezelf gebruikt kan worden.
Ze willen dat ik meewerk als getuige om die dealer op te pakken denk ik eerderquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:30 schreef qizl het volgende:
[..]
wakeup call voor Houzer. Ze vinden je al verdacht anders hoef je niet te komen.
Ja ga nu maar ergens anders spelen newbiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:30 schreef qizl het volgende:
[..]
wakeup call voor Houzer. Ze vinden je al verdacht anders hoef je niet te komen.
Enne ga er maar vanuit dat ze je al in de gaten houden en dat nog een tijd zullen blijven doen ook.
Wellicht hopen ze nu dat je paniekt en gekke dingen doet.... en dat doe je ook ......
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:30 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Die is goed... iets tegen je gebruiken en coke..
Hier moet ik wat mee kunnen![]()
het antwoord van de ware loser schelden. Ach gutquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja ga nu maar ergens anders spelen newbie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |