je hebt die mobiel toch pas sinds vandaag. je hebt em overgekocht van een of andere turk in de stad en je weet nergens van.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:34 schreef Houzer het volgende:
Word ik net gebeld door de politie.
Dat ze bezig zijn met een drugs opsporings actie. En dat ze via afluisterappratuur mijn mobiele nummer wel erg vaak zagen voorkomen. Nu willen ze een gesprek met mijn aangaan. Ik wordt verder niet vervolgd maar het zal wel over een dealer gaan ofzo.
Wat zou ik ze wijs maken?
Neejquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:36 schreef BobRooney het volgende:
je lult uit je nek! i hope
hoevaak bestel je dan wel niet drugs man!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neej
Meestal is het zo van: Heej ik kom eraan ben er over 10 minquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef jogy het volgende:
Mja, weinig denk ik, aangezien ze het allemaal al op tape hebben en jij vast niet in codetaal tegen je apotheker hebt staan lullen.
te vaakquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hoevaak bestel je dan wel niet drugs man!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Nee. Met 'een gram' doelde ik op saffraan, agent.
thats for sure...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
te vaak
Oh.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Meestal is het zo van: Heej ik kom eraan ben er over 10 min
Like hell no, moet ik zeker weer een andere dealer gaan zoeken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh.
Laat even weten hoe je eruit ben gekomen en hoelang het duurde voordat je jankend op een stoeltje in de verhoorkamer alles op zat te biechten.
Ze luisteren hem af, niet mijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Bel hem dan vanuit een telefooncel.
Dan luisteren ze inderdaad niet naar jouw stem.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ze luisteren hem af, niet mij
Precies. Als je verwacht veel te bellen moet je een groter abonnement nemen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:47 schreef adjes26 het volgende:
nja mijn punt... gebeurt toch best vaak dat dealers en veelbellers worden afgeluisterd!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |