quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:36 schreef LostFormat het volgende:
Neurotica, ben je zelf wel actief bezig om alles te verbeteren? Zo ja, wat voer je dan precies hiertegen uit?
nee, niet echt actief, maar de beweegredenen achter dit stuk is wat complex.
Zoals bovenstaat snap ik niet dat mensen waarvan ik weet (uit mijn privé leven) dat ze tegen fundi's e.d zijn, niks laten horen.
ten 2de met name naar Fokkers toe, ik kon nergens een soortgelijke topic terugvinden waar mensen dit aankaarten., vandaar dat ik het hier geplaatst hebt.
want er is wel een enorme toename van links/rechts houdingen, maar van de groep waar men het over heeft, het "moslim probleem" zie ik nergens tegengeluid. noch een discussie vanuit die groep opgang komen.
even voor de duidelijkheid, ik ben een middenlinks iemand, heb een prachtige baan, een mooie vrouw en mijn leven vind ik zelf erg rijk.
maar ik vind het eng dat er op groepen afgegeven wordt, zonder dat er tegengeluid vanaf komt.
en nogmaals, ik wist niet zeker waar ik dit wilde plaatsen.
vanuit mijn perspectief vind ik dit een maatschappelijk iets, met zeker wel verwijzingen naar nieuws, zoals de Joden die weer zijn aangevallen in Antwerpen enz.
vanuit jullie oogpunt is het misschien gezemel en valt het onder filosofie.
ik laat het aan de moderators over wat de juiste plek is.
verder kan ik niet te veel uitwijdden over mijn privéleven, dit acht ik ook privé.
daarom zal en kan ik niet elke vraag uitdiepen die jullie op mij afvuren.
maar voer de discussie nu eens verder onderling.
ben gewoon benieuwd wat jullie denken.
en anders past/copy ik het stuk wel naar filosofie.
[ Bericht 2% gewijzigd door Neurotica op 02-07-2004 15:13:23 ]