Nou, spletten kan soms een echte opluchting zijn hoor.................quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er moest NIET tussen !! NIET meer !! NOOIT meer !!! SORRY!
* Jonnetje is echt wel normaal hoor, echt!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:17 schreef moussy het volgende:
Het is hier nu ook aan het regenen, ach kan ik mooi mijn K3-zang en danspasjes oefenen.
Hihi zou ik zelf ook doen hoor! En ik ben echt niet zo vervelend dat ik niet eentje meegeef als een klant voor 9,50 euro heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:19 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Clauwhee, ik had twee gratis kaarten nog gekregen van LadyS maar die heb ik al opgemaakten ik wil graag van het weekend nog een keer naar de bios en toen ik toch bij Etos was heb ik wel een extra pak tissues gekocht om het aan te vullen tot 10 euro hoor
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:27 schreef Rewimo het volgende:Jullie zijn alweer een bankje (of 2) opgeschoven zie ik. Ik heb (weliswaar op 2 dikke ibuprofens) eindelijk een paar uurtjes normaal geslapen
Zonder rare dromen en zo
![]()
Is er al Pluisnieuws?
Nou wij hadden er een paar gekregen van de meneer van de Etos omdat we er tegenover werken, maar die zijn ook al op.....en twee van LadyS, tis de vervelingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hihi zou ik zelf ook doen hoor! En ik ben echt niet zo vervelend dat ik niet eentje meegeef als een klant voor 9,50 euro heeft
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou wij hadden er een paar gekregen van de meneer van de Etos omdat we er tegenover werken, maar die zijn ook al op.....en twee van LadyS, tis de verveling![]()
Ik heb er 7 gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel dat het iedere keer een succes is, die actie!
Ik ga 5 kilo (nog levende) paling klaar maken zodat het gerookt kan worden, dus wie zich nog verveeld .......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
MacDonalds eten![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:47 schreef Luchtbel het volgende:iehl heb je het in een emmer?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
MacDonalds eten![]()
Ik ga een computerspel kopen heb ik besloten, als er iets is wat me leuk lijkt hiehiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
de Mac is alleen een beetje uit de buurt hierEn de auto doet raar dus daar durf ik niet mee
én die staat nog bij het station, dus niet eens voor de deur
Ja, is ook wel een beetje te gek!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:32 schreef Jessicaa het volgende:
Erg leuk die kleertjes Meaghan! Maar aan me nooit niet 60 euro voor een jurkje!
Heeeeeerlijk moussyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga 5 kilo (nog levende) paling klaar maken zodat het gerookt kan worden, dus wie zich nog verveeld .......
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:52 schreef Jessicaa het volgende:
Wilde je naar ikea gaan Clauwhee.? Leuk altijd he. Tis maar niks dat we ze zo dicht in de buurt hebben hier. Wij zijn gisteren geweest. Hebben weer wat leuke dingen gekocht. Zo'n magneetbord met oranje opbergvakken. Een oranje ding om je schoenen in op te bergen alleen wij doen er de luiers in (hebben we op janneke dr kamer ook ideaal) en later kan er weer iets anders in. Zo'n opbergsysteem met allemaal zakken rond een katrol. En een boekenplankje voor de kids. Allemaal voor in de woonkamer. Nu moet t nog opgehangen worden![]()
Sjips!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:22 schreef ikikke het volgende:
Dit is pas bankje 74. Linkje in begin post moet zijn 73 ipv 74![]()
Door een foutje werd het zelfs aan huis gebrachtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk moussy
Hier gaan vanavond 30 stuks rooie poon in het vat (als het ophoud met regenen verdomme)
Friends dvd's lenen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:52 schreef LadyS het volgende:
LadyS gaat misschien ook maar een DVD marathon houden
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:19 schreef jellepelle het volgende:
[..]
Friends dvd's lenen?![]()
ik wou net zeggen:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:24 schreef jellepelle het volgende:
de aflevering dat Rachel van haar baby beviel zat er tussen, dus misschien begon humpie het toen te snappen.......
Ik koop normaal gesproken ook niet anders dan HEMA en Zeeman..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:30 schreef Jessicaa het volgende:
Ja Jillian lijkt helemaal niet zo'n dikke kont te hebben en ze lijkt me juist zo lang. Grappig is dat! Wij kopen t meeste bij h en m en via ebay. En de zeeman en de hema.
Maar villa happ heeft wel leuek kleding hoor vind ik!
Scoubiedoo touwtjesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Bass-Miss het volgende:
Een vraagje: Met wat spelen 6 jarige meisjes zoal graag?
Waar was dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ik koop normaal gesproken ook niet anders dan HEMA en Zeeman..
Maar dit kon ik écht niet laten, normaal alles al 30% goedkoper, en nu kost het nog 50% minder!
Echt Zeeman prijsjes....
Villa Happ (outlet) ... SALE !
![]()
* Luchtbel is verkocht...
Ligt aan het type kind denk ik. Is het echt een poppen-kind, of knutselt ze liever.. ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Bass-Miss het volgende:
Een vraagje: Met wat spelen 6 jarige meisjes zoal graag?
Ik weet het eigenlijk nog niet, wat voor kind het is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:08 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ligt aan het type kind denk ik. Is het echt een poppen-kind, of knutselt ze liever.. ?
Ik vond play-doh(soort klei) erg leuk op die leeftijd. Ik had zo'n tandarts uitrusting met zo'n kop waar je tanden en kiezen voor moest maken. Je hebt er bv. ook een kapsalon van. Kun je trouwens nu nog kopen
en bijna uitgestorven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Paling isZowel gerookt als gestoofd
Dan ga je toch morgen of volgende week shoppen . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:19 schreef Luchtbel het volgende:
En nu heb ik me de hele dag voor niks verveeld, verzekering heeft geld etruggestort waar ik niet op had gerekend, had lekker kunnen sjoppen
Kan hij je lekker gaan vertroetelen (vers geperst glaasje sap elke twee uur brengen) . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Ja, qltel komt zometeenWe hebben elkaar bijna 3 weken niet gezien, wel balen dat ik nou precies ziek ben
Nou ja samen tv kijken vanuit bed is best gezellig toch!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Ja, qltel komt zometeenWe hebben elkaar bijna 3 weken niet gezien, wel balen dat ik nou precies ziek ben
Zou kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan ga je toch morgen of volgende week shoppen . . .
Wat let je ??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:35 schreef Luchtbel het volgende:
Zou kunnen natuurlijk
Niks, misschien het weerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat let je ??
Tja, het weer. Wat moet je ervan zeggen . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:55 schreef Luchtbel het volgende:
Niks, misschien het weer
En ik was niet blij dat ik buiten moest werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:02 schreef ThunderChild het volgende:
Tja, het weer. Wat moet je ervan zeggen . . .
(Paar flinke buien gehad vandaag (A'dam-Centrum), was blij dat ik niet buiten hoefde te werken).
Ja hier was het ook een beetje vaag weer. Kan beter in de bios gaan zitten denk ik, word ik niet zo moe vanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, het weer. Wat moet je ervan zeggen . . .
(Paar flinke buien gehad vandaag (A'dam-Centrum), was blij dat ik niet buiten hoefde te werken).
Volgens mij kan een yahooadres ook wel hoor. We proberen het gewoonquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:39 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wil wel meedoen. Moet je dan mijn 'echte' mailadres of is een yahooadres ook goed? Of spammen ze je daarna niet helemaal dood?
Ik heb je opgegevenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:45 schreef coolbabe het volgende:
Ik wil ook wel Rewimo, mailadres staat in m`n profiel
Ja, gevonden, ik geef je opquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil wel Rewimo, heb je m'n adres nog?
Ik heb het er druk meequote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:51 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo heeft mail
Ahh, what the heck, verveel toch vanavond. Mail je ff een adresquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Zijn er nog mensen die mee willen doen aan online onderzoek? Ik heb weer een nieuwe, waarmee je tot 5 euro per onderzoek kunt verdienen. Wie mee wil doen kan me even een mailtje sturenIk heb alleen je e-mailadres nodig om je op te geven.
Over een poosje zitten we voor jou te F5-enquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:05 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk he!
Ik word er spontaan toch weer zenuwachtig van
Ja maak het ff ergerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Over een poosje zitten we voor jou te F5-en
Ja, alles is een stuk goedkoper geworden. Maar ik zie de lol van zo'n ding niet zo inquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je trouwens gezien dat de Hamtaro kruipballen ook voor de helft van de prijs zijn nu?
en belangrijker nog............wie houd ons op de hoogte Luchtbel????quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:10 schreef Rewimo het volgende:
Wie gaat er eigenlijk met je mee als het zover is?
Wat me opviel is dat je zo na afloop van de film de volgende zaal weer in kuntquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef easy-going het volgende:
Wij waren ook in Pathe de Kuip Jessicaa......de film van 19.20 uur (50 first dates) zaal 14![]()
Jah, wij zeiden nog tegen elkaar.......welke zullen we nu eens nemenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat je zo na afloop van de film de volgende zaal weer in kunt
In het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:43 schreef LadyS het volgende:
mag bij jullie niet een mobieltje aanblijven?
Bij ons wel nl![]()
Dat is vast verouderde informatiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:25 schreef Luchtbel het volgende:
Kwee nie, op de buitendeur hangt dat die dingen uit moeten zijn.
Nee toch niet, want hij blijkt dus niet deze kant op te komen, hoorde ik vanmiddagquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef Jessicaa het volgende:
LadyS jij zag hem morgen he?
ik hoop het niet, want dat zou ik flauw van hem vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:51 schreef bixister het volgende:
wat vervelend jessie & ladyS dat het toch een beetje moeizaam gaat dat geregel over de katten. zou hij second thoughts hebben?
kan best hoor!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
maar ja dan nog, kan moeilijk gaan smsen tussendoor
wel als je klaar bent met bevallenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
maar ja dan nog, kan moeilijk gaan smsen tussendoor
Ja het kan wel beetje vreemd alleenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:54 schreef bixister het volgende:
[..]
kan best hoor!en wie ging er ook weer met je mee? die kan dat ook voor je doen natuurlijk.
ik had hem een smsje gestuurd met jullie telefoonnummer, maar daar heb ik ook geen reactie op gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:56 schreef Jessicaa het volgende:
Nee ik heb het vandaag niet meer geprobeerd. Ik dacht dat hij zou bellen toch? Ik zou het heerlijk vinden als me poezen een goed plekje hebben. Maar anders heb ik zo het gevoel dat ik ze door zijn strot aan het duwen ben. En dat wil ik dan ook weer niet natuurlijk. Hij moet ze wel graag willen.
Enne LadyS kan jij niks aan doen heIk vind het al super dat je zo meedenkt met me!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef bixister het volgende:
[..]
en bijna uitgestorven.
Ze zijn toevallig net klaarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben een watje
![]()
Vroegah maakte ik kilo's paling schoon... vandaag kon ik het niet eens over mijn hart verkrijgen om er zout over heen te strooien... dus Peet heeft al het werk gedaan![]()
Joene, zijn de poontjes nog gelukt?
Da's k&%#*#. Sterkte.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:50 schreef rena het volgende:
Ik hoor net dat een kennis van me is overledenHij heeft maandag een ongeluk op z'n werk gehad. Ik kan het gewoon niet bevatten.
Had hem al een tijd niet meer gezien en nu zie ik hem dus nooit meer...
![]()
![]()
![]()
ooooooooowwww wat een ontzettend naar berichtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:50 schreef rena het volgende:
Ik hoor net dat een kennis van me is overledenHij heeft maandag een ongeluk op z'n werk gehad. Ik kan het gewoon niet bevatten.
![]()
![]()
![]()
Was je hersencapaciteit ook maar zo grootquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:52 schreef daniman het volgende:
na bijna een week niet meer gepost te hebben ben ik weer terug! Met een harddisk die 8 keer zoveel capaciteit heeft als de vorige. Alles gaat weer lekker snel, ik kan eindelijk weer normaal fokken![]()
mijn oude was 20 GB, deze is 160 GBquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was je hersencapaciteit ook maar zo groot![]()
Hoeveel kan je erop kwijt ??
dat kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:55 schreef rena het volgende:
Dank jullie wel.Hij is weg.. Ik kan het gewoon niet geloven. Het is echt een heel erge schok.
wat leuk dat je zo enthousiast bentquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:55 schreef melonovy het volgende:![]()
DANIMAN!!!!!!!!!!!
![]()
Hmm, ik moet het nog met stukken minder doen . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:57 schreef daniman het volgende:
mijn oude was 20 GB, deze is 160 GB
ik kan dus weer even
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:57 schreef daniman het volgende:
[offtopic]
die avatar, dat is toch die vis van een van de commander keen spelletjes? Hij lijkt er iig wel op (daniman heeft ze vorige week nog gespeeld)
[/offtopic]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:24 schreef babyfeet het volgende:
ben ik nou zo kippig of heb ik er overheen gelezen heeft rottdog ook al een baby?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Onder welke rots heb jij gezeten ??![]()
Het is de nieuwste rage, inderdaad met plasticen touwtjes (ik heb nu drie soorten: doorzichtig, glitter en normaal). Ik heb het nog niet eerder gedaan, dus ik weet niet precies hoe of wat, maar het leek me wel leukquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:35 schreef Jessicaa het volgende:
Ja wat zijn dat voor touwtjes glitterdingen ofzo he. Wat kan je daar mee? misschien iets om armbandjes ofzo voor Bo van te maken?
Heel herkenbaar . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:35 schreef babyfeet het volgende:
ja ach dat heb ik helemaal niet gelezen heb het ook zo druk gehad en soms mis ik wel eens iets
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:44 schreef Jessicaa het volgende:
Nou resultaten word wel gesjowd he meiden
Wat ergquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:50 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ach, ik kan ook borduren, dus dit moet ook lukken... tochquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:50 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan er niks van dat scoubiedooen, heb het geprobeerd voor een oppaskindje, maar ik heb ook geen geduld
ne 3 sleutelhangers voor de probeer heb ik een ketting en armbandje voor René gemaakt en nu is de lol er bij mij afquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:41 schreef coolbabe het volgende:
scoubidou is leuk, ik ben een sleutelhanger aan het maken. Jasper vond het ook erg leuk en is verder gegaan (lees: heeft er een hoop knopen in gelegd zodat het een grote warboel is geworden)
Grappig spul, voor een week dag of twee
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:44 schreef Jessicaa het volgende:
Nou resultaten word wel gesjowd he meiden
ze is er zelf niet zo gek opquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:24 schreef Jessicaa het volgende:
Iets voor in Renee dr haar?
Op dr enkel mag niks, daar zit een "tantoejage"quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef Jessicaa het volgende:
Of een enkelbandje
Ik heb hele donker paarse op mijn tenen, maar ook op 1 pinknagel die redelijk lang is voor mijn doen en die heet sinds vanavond een heksennagel, waar ik mee kan toverenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef coolbabe het volgende:
Bwhehe Jasper heeft ook nagellak op. Tis wel een hele donkere kleur dus het is punk
sla het ook maar effies overquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ik durf het bevallingsverhaal van Pluisje niet te lezen
Heel verstandig, je kunt beter dat van luckepuck lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef Luchtbel het volgende:
Laat haar nog maar even in die waan (een jaartje of wat)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb hele donker paarse op mijn tenen, maar ook op 1 pinknagel die redelijk lang is voor mijn doen en die heet sinds vanavond een heksennagel, waar ik mee kan toveren
Hoef je ook nog niet te lezen, lees het maar over een week of twee . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef Luchtbel het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:37 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oeps toch een stukje gelezen![]()
:| ik stop er nu mee :|
Geen last van. Win2K heeft al drivers voor m'n deskjetje (720c), alleen trekt ie de kleur leeg als ik zwart print . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef daniman het volgende:
#%$#$%$#%#%#%de installer voor de printer en de windowsbalk zitten vast
toch nog niet helemaal alles werkt naar behoren!
die van mij is een HP deskjet 5100b. Die stond niet in het lijstje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen last van. Win2K heeft al drivers voor m'n deskjetje (720c), alleen trekt ie de kleur leeg als ik zwart print . . .![]()
eh... oh jaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:43 schreef ThunderChild ook:
En pas ff je sig aan . . .
wat jammer dat je het niet eerder heb gehoord. Ja dan is het meteen erg definitief... gelukkig kun je het in het weekend proberen rustig te verwerkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:49 schreef rena het volgende:
Net even naar mn vrienden geweest, er hing een heel verdrietige sfeer (logisch) maar we hebben nu veel steun aan elkaar. Ik voel me op dit moment zo down en ik snap het allemaal nog nietHet is maandag gebeurt en wij horen het vandaag pas, hij is waarschijnlijk zelfs al begraven, we hebben geen echt afscheid kunnen nemen
![]()
Ja, dat was echt grappig!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk he Zabb, ik vond hem echt super! Het stukje waarbij Pinokkio moest liegen was echt te grappig
Staan ze met meer advertenties op marktplaza?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:00 schreef Luchtbel het volgende:
Wel namen en woonplaats....maar geloof dat ik pech heb
Dan zou je je toch niet voor kunnen stellen dat ze je belazeren eikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja winkeltje....
Helemaal niet meer van internet kopen, of niet meer van tevoren geld overmaken?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:30 schreef moussy het volgende:
Ik ben ook 2x op mijn bek gegaan, daarom doe ik het niet meer.
Helemaal niet meer via internet. Ik ben nml 1x op mn bek gegaan met een off. winkel, dat is wel netjes opgelost, maar toch...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal niet meer van internet kopen, of niet meer van tevoren geld overmaken?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
nog steeds niks bij de post trouwens
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit hier aan een bakje vla (krijg nog niks vasts naar binnen), komt Christan eraan: Eet jij maar lekker je vla op, mama, ik zal heel erg lief zijn. En wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!
Hij zit naar Bassie en Adriaan te kijken
Ken het gevoel . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:53 schreef rena het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden, het doet me goed. Maar ik heb nog steeds het idee dat het een heel nare droom is en dat ik zometeen wakker word. Was het maar zo.
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken het gevoel . . .
Ik weet alleen dat hij aan het glazenwassen was ofzo (dat is zijn werk) en dat hij van de ladder afgevallen is. Voor de rest nog geen informatie gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:12 schreef Rewimo het volgende:
Iemand verliezen is altijd onwerkelijk ja... maar als je geen afscheid kunt nemen is het helemaal een vreemd gevoel, omdat je het niet af kunt sluiten. Weet je al wat meer over wat er gebeurd is, Rena, en waarom jullie het op zo'n vreemde manier te horen hebben gekregen?
Vakantie: wij gaan begin september 2 weken naar Turkije: www.aquafantasy.com
O bah, dan moet hij wel helemaal verkeerd terecht zijn gekomen zeg...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:16 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij aan het glazenwassen was ofzo (dat is zijn werk) en dat hij van de ladder afgevallen is. Voor de rest nog geen informatie gehad.![]()
Eng zeg, mijn broertje is ook glazenwasser en ook eens naar beneden gevallen ( 7 meter) en die heeft het gelukkig na kunnen vertellen met een gebroken bekken en een verbrijzelde pols.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:16 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij aan het glazenwassen was ofzo (dat is zijn werk) en dat hij van de ladder afgevallen is. Voor de rest nog geen informatie gehad.![]()
Wow en nu durft ie gewoon weer die ladder opquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:38 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Eng zeg, mijn broertje is ook glazenwasser en ook eens naar beneden gevallen ( 7 meter) en die heeft het gelukkig na kunnen vertellen met een gebroken bekken en een verbrijzelde pols.
Veel sterkte met dit een plekje te geven!
Ja.. Ik hoop dat hij geen pijn gehad heeft. Ik wilde dat ik meer wist, maar tot nu toe niks gehoordquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O bah, dan moet hij wel helemaal verkeerd terecht zijn gekomen zeg...
Die kunnen makkelijk een kilootje missen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:29 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo, leven de katten nog???
Oh alleen lekkere trek dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die kunnen makkelijk een kilootje missen hoorIk zette meteen brokjes voor ze neer, maar die keken ze niet eens aan, ze wilden hun vis! Dus het viel wel mee met de honger geloof ik.
Nee. Een goede manier bestaat eigenlijk niet, zeker als het zo plotseling gebeurt (auto ongeluk). Ik was toenertijd net op tijd om haar hand te kunnen vasthouden, voordat ze bezweek. Ik zie dat maar als een afscheid, iets anders heb ik niet . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:12 schreef Rewimo het volgende:
En ThunderChild, heb jij indertijd wel afscheid kunnen nemen op een voor jou goede manier (als je erop in wilt gaan hoor, hoeft uiteraard niet)?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee. Een goede manier bestaat eigenlijk niet, zeker als het zo plotseling gebeurt (auto ongeluk). Ik was toenertijd net op tijd om haar hand te kunnen vasthouden, voordat ze bezweek. Ik zie dat maar als een afscheid, iets anders heb ik niet . . .
Erg lief van je collega'squote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
Het gaat redelijk, ben erg moe nog steeds (maar ze hebben me verzekerd dat ik dat nog wel een aantal weken hou) en heb wat last van mn spieren. Als ik heel moe ben wordt ik duizelig, maar ik rust wel veel hoor. Moest van de huisarts leuke dingen gaan doen en aangezien ik het werken in de drogisterij erg leuk vind wilde ik het vandaag gewoon proberen en het ging op een paar momenten na best goed. En ik kan het de komende week dus heerlijk rustig aan doen dankzij mijn lieve collega's
Ja, ik ga volgende week zaterdag voor 18 dagen naar Italie met me ouders en me broertje en zusjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:53 schreef rena het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie? En waar naar toe?
rena is nieuwsgierig
Nee, dat heb ik nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:24 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana heb je daar in de buurt wel internet dan..anders moet je 18 dagen zonder Karsten en ons
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:17 schreef Sylvana het volgende:
Ja, ik ga volgende week zaterdag voor 18 dagen naar Italie met me ouders en me broertje en zusjeWe hebben daar een stacaravan gehuurd op een hele mooie camping vlakbij het Gardameer
Heb er echt zin in
Smokkel je hem mee . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:47 schreef Sylvana het volgende:
Dat gaat dus echt heel moeilijk worden, want ik mis hem al als hij 1 avondje niet op msn is omdat hij moet werken
Maar we kunnen natuurlijk wel smsen, maar das wel fucking duur
Binnen Nederland betaal ik nou 5 cent voor een smsje en vanuit het buitenland is het 75 cent
Bella Italiaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:50 schreef rena het volgende:
[..]Gardameer, daar ben ik ook een keer geweest. Welke camping?
haha, neuh, gaat beetje moeilijk en nou kan hij mooi gaan werkenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Smokkel je hem mee . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |