ga je nu gamen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Kloteweer hier...onweer...geen zon...gamen!!!![]()
hier is het ook typhus weer man......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Kloteweer hier...onweer...geen zon...gamen!!!![]()
In de OP ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:08 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
766 Gijsjes doen het rustig aan zo vlak voor het weekend.
FSW?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik maak wel een server aan!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:15 schreef Chocobo het volgende:
Hoeren,......Gaan ze gewoon gamen
quote:Soos Nexium is playing Indy Car Series 2005.
Strolie is playing Full Spectrum Warrior.
Zeus Nexium is playing Full Spectrum Warrior.
Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
klootzakken zijn het
[..]
Misschien dat mijn schoonzusje FSW voor me meeneemt......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Ik ga vanavond ook weer FSW doen en misschien ook nog wel een RS3'tje
Ik denk dat het niets voor je is. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Misschien dat mijn schoonzusje FSW voor me meeneemt......kan ik het ff proberen
het ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets voor je is. Maar dat weet ik niet zeker
neuken??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:48 schreef Quinny het volgende:
klop klop.... is er nog wel iemand.... hallo.....
Hiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:48 schreef Quinny het volgende:
klop klop.... is er nog wel iemand.... hallo.....
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:59 schreef chibibo het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb je weer iemand blij gemaakt met een plakplaatje ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:09 schreef Thor-Nexium het volgende:
Hey hallo iedereen weg.
ja jaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:11 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Heb je weer iemand blij gemaakt met een plakplaatje ?
Echt waar hè?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:10 schreef Tigress74 het volgende:
Nope..nog niet...bijna weekend
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
Voor jullie wel ja. Ik moet morgen nog werken
Heeey ventjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Echt waar hè?
Gijs ? Zou jij een review willen schrijven van Xenogears of Final Fantasy VII ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Echt waar hè?
Das waar ja en ik zit morgen helemaal vol.Beterquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:15 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ahhhhhh
Maar je vind mensen pijn doen leuk dus je vind het vast niet erg
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Das waar ja en ik zit morgen helemaal vol.Beter
whehehehehequote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
In me kont?
Zit je maar te stangenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:16 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Heeey ventje
Je bent er nog...meestal als ik je begroet (mits ik je weer eens zie) dan ben je al direct weg en zeg je niets meer...vandaar dat ik nu ff wachtte
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ? Zou jij een review willen schrijven van Xenogears of Final Fantasy VII ?Tis voor consolegamers.nl
En ik wil je Faqs bij die reviews als link zetten
131 pagina's , 3.9 mbquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Xenogears guide
Zeker alleen maar plaatjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
131 pagina's , 3.9 mb
Is mr_Brown uit de kast gekomen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef Thor-Nexium het volgende:
Heb je het al gehoord op het nieuws
Nee man. Ze smelten de kazenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is mr_Brown uit de kast gekomen?
whahahahhahahaha gijsss jij hebt echt niks te doen hè.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee man. Ze smelten de kazen
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zit je maar te stangenknuf
Je moet toch wat he Gijs. Maar ja spreek jullie later wel weerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahhahahaha gijsss jij hebt echt niks te doen hè.
Grotendeels textquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zeker alleen maar plaatjes.
Prettig weekendquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:41 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar huis
Fijn weekend allemaal...
Dus je schrijft ze voor me ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Prettig weekend
Natuurlijk gijs!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus je schrijft ze voor me ?Welke wil je mee beginnen ? FFVII of Xeno ?
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben me auto uit(stof)zuigen
Ik heb je FF6 en FF9 guides gezien. Zien er strak uit!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Grotendeels text
Uiteraard.quote:Heb jij hem wel eens gespeeld Chi?
Dacht van wel
Ja ik twijfel nog steeds of ik nu een PSone erbij moet kopen omgebouwd voor die games of dat ik mijn PS2 moet ombouwenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ow, crono cross = een godver
En raad is?
Juist!
Een guide ervan maken
Wou na Xenogears niet meer doen (ben met Xeno zo 40 uur mee bezig geweest) maar crono ga ik nog wel ff doen
Neem er lekker de tijd voor Gijsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Natuurlijk gijs!
Euh, wanneer moeten ze klaar zijn?
Koop er gewoon een Amerikaanse bij, zwans.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik twijfel nog steeds of ik nu een PSone erbij moet kopen omgebouwd voor die games of dat ik mijn PS2 moet ombouwen![]()
Als je besluit hem om te bouwen kunnen we hem misschien samen opsturen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik twijfel nog steeds of ik nu een PSone erbij moet kopen omgebouwd voor die games of dat ik mijn PS2 moet ombouwen![]()
zoooo uitgespeeldquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooo, missie 6....last
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:16 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo uitgespeeld![]()
das best frustrerendquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen msn op mijn werkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das best frustrerendals je hier op je werk zit en je ziet op msn wie en wat er bezig is
![]()
Dan zet je msn toch even uit?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
das best frustrerendals je hier op je werk zit en je ziet op msn wie en wat er bezig is
![]()
GUNT!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
en jij ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
GUNT!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:31 schreef chibibo het volgende:
Misschien dat deze wel begrepen wordt.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ker
Niemand is perfect en je bent negerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
xbox
Nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Marlon Brando op 80-jarige leeftijd overleden
The Godfather.
R.I.P.
Ik wil jou wel eens zien op die leeftijd Gijs. Don't fuck with The Don.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat Brando na The Godfather en Apocalyps Now behoorlijk chubby was geworden.
Ik heb al een goed adres gevonden Gijs. Ze bouwen de PS2 om met de beste chipquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je besluit hem om te bouwen kunnen we hem misschien samen opsturen.
Wat zijn de kosten? Je kunt dus ook import PS2 titels spelen? Als de prijs een beetje redelijk is wil ik hem zeker ombouwen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb al een goed adres gevonden Gijs. Ze bouwen de PS2 om met de beste chipZo kan ik eindelijk mijn retro games gamen en eventuele PS2 US games die hier niet of laat uitkomen ! Alles in 1
Ik hoor wel of je een keer mee gaat ! Het is in de buurt hier
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Marlon Brando op 80-jarige leeftijd overleden
The Godfather.
R.I.P.
Gijs jij bent NU al chubbyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat Brando na The Godfather en Apocalyps Now behoorlijk chubby was geworden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:50 schreef Chocobo het volgende:
Gijs jij bent NU al chubby
Mwa het gaat Gijs.... keel en gedeeltelijk oorontsteking !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:50 schreef Thor-Nexium het volgende:
Alles redelijk met Daan Gijs??
89 Euroquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten? Je kunt dus ook import PS2 titels spelen? Als de prijs een beetje redelijk is wil ik hem zeker ombouwen!Na mijn verhuizing wa?
En jij bent een newbie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:51 schreef Thor-Nexium het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 juli 2004 16:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jij bent NU al chubby
[/quote
![]()
Mooie prijs! Wat mij betreft doen we het Gijs!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:52 schreef Chocobo het volgende:
89 Euroen ja,... alles doet die PSX / PS2 imports en backups en MP3's MPEG's etc etc !! Alles
Ohg oorpijn is helemaal erg. Maar trekt hij het een beetje. En geef hem maar een dikke knuffel me.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mwa het gaat Gijs.... keel en gedeeltelijk oorontsteking !Heeft anti-biotica nu !
Thanks Gijs !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ohg oorpijn is helemaal erg. Maar trekt hij het een beetje. En geef hem maar een dikke knuffel me.![]()
Ja ik wil het ook. Ik wil FFVII, Xenogears en Chrono Cross en FF tactics nog eens herlevenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie prijs! Wat mij betreft doen we het Gijs!
Ik wil Final Fantasy Tactics spelen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:55 schreef Chocobo het volgende:
Thanks Gijs !![]()
Van mij ook wa?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
Geef Daan een dikke knuffel van me.Arm ventje.
Lekkere vlaai van mequote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
Geef Daan een dikke knuffel van me.Arm ventje.
Ik niet hoor fuck the system.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef chibibo het volgende:
Ombouwers.
Ik ben teleurgesteld in jullie.
Klopt, en FFXII zal ook net als FFX weer een half jaar eerder in de VS uitkomen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik wil het ook. Ik wil FFVII, Xenogears en Chrono Cross en FF tactics nog eens herlevenFFVII heb ik uiteraard ook PAL maar de NTSC is sneller en groter beeld
Dat + ik kan aankomende RPG's gamen die hier nog moeten uitkomen voor de PS2 en games die hier nog nooit zijn uitgekomen zoals het heersende Suikoden III
Tja,.... hoe moet ik anders die games spelen inderdaad. Ze dwingen me eigenlijk !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:58 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik niet hoor fuck the system.
Niet voor backups Gijs...dat doe ik nooit meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef chibibo het volgende:
Ombouwers.
Ik ben teleurgesteld in jullie.
Ergens belachelijk...we moeten moeite doen om hun geld in de zaken te stoppen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:59 schreef Chocobo het volgende:
Tja,.... hoe moet ik anders die games spelen inderdaad. Ze dwingen me eigenlijk !
Fuck'um !![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:59 schreef Chocobo het volgende:
Tja,.... hoe moet ik anders die games spelen inderdaad.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:13 schreef chibibo het volgende:
Koop er gewoon een Amerikaanse bij, zwans.
Die attitude. :')quote:Fuck'um !![]()
Fuck'um !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
[..]
Als je 200 ballen voor een Xbox kunt neerleggen, heb je geen excuus om dat niet voor een US PS2 te doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:04 schreef Chocobo het volgende:
Als jij voor mij een nieuwe PS2 US vind voor 89 Euro mag je dat melden![]()
Daarom koop je een Amerikaanse PS2. Daarop kun je zowel PSX als PS2 imports spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ruimtegebrek Gijs...geen plaats voor een nog een console. En op een Amerikaanse PSOne kan ik geen PS2 imports gamen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:05 schreef Chocobo het volgende:
Suikoden III voor 22 euro gevondenIk voel leuke tijden aankomen
Geen excuus ? Ik heb al een PS2 en ga daar echt geen 2e bovenop gooien hoor voor 279$ excl shippingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je 200 ballen voor een Xbox kunt neerleggen, heb je geen excuus om dat niet voor een US PS2 te doen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:08 schreef Thor-Nexium het volgende:
ff een nieuw fototje van me
Die postquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef Chocobo het volgende:
Geen excuus ? Ik heb al een PS2 en ga daar echt geen 2e bovenop gooien hoor voor 279$ excl shippingIk blijf Sony's zakken niet vullen. Moeten ze die games maar uitbrengen hier. En sterker nog.... ze verdienen aan me. Ik koop nu meer games nu die omgebouwd gaat worden. Zelf ben ik ook tegen backups.... dat zuigt... heb liever origineel
Iemand moet jullie toch stangen, bij afwezigheid van Slurfer & Brown?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef Chocobo het volgende:
Trouwens.... sinds wanneer ben jij moraalridder geworden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die post
Ik hou van je.![]()
Thorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes ik ga weer werken.De mzzl![]()
Alle RPG's...want dat zijn games die het langst duren om te vertalen (als ze al uberhaupt op PAL uitkomen).quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef Chocobo het volgende:
Maar nu je het zegt Strol,... we gamen idd games als MGS3 en FFXII sneller en veeeel goedkoper nu![]()
60 Hrz full screenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alle RPG's...want dat zijn games die het langst duren om te vertalen (als ze al uberhaupt op PAL uitkomen).
Geef 'm een knuffel en wens 'm beterschap.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:15 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,........ ik ga naar DaantjeTot vanavond
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:15 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,........ ik ga naar DaantjeTot vanavond
Als ik een PS3 koop misschien wel ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:16 schreef chibibo het volgende:
Ik ga er nu natuurlijk wel van uit dat jullie straks een Amerikaanse PS3 aanschaffen.
Als je FF wilt blijven spelen zul je wel moeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik een PS3 koop misschien wel ja.
Dat hangt meer af van FFXII en of die nieuw ingeslagen weg me bevalt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:19 schreef chibibo het volgende:
Als je FF wilt blijven spelen zul je wel moeten.
Nou ja, nieuw... wat ik tot nu toe heb gezien aan setting en character design vind ik het weinig vernieuwend. Met het verhaal en de gameplay ben ik niet bekend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hangt meer af van FFXII en of die nieuw ingeslagen weg me bevalt.
Van mij hoeft het sinds FF8 eigenlijk al niet meer.quote:Een herhaling van FFX-2 hoeft van mij niet meer.
Het is van de maker van Vagrant Story...dat is voor mij eigenlijk al genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:34 schreef chibibo het volgende:
Nou ja, nieuw... wat ik tot nu toe heb gezien aan setting en character design vind ik het weinig vernieuwend. Met het verhaal en de gameplay ben ik niet bekend.
Toch spreekt het spel in z'n geheel vooralsnog wel aan.
Mond!quote:Van mij hoeft het sinds FF8 eigenlijk al niet meer.
Zou het iets Japans zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
Maar ze moeten inderdaad eens een andere hoofdpersoon kiezen dan een Leonardo diCaprio look-a-like.
Voice acting.quote:Mond!FFX heerscht!
Nee, dan zou de hoofdpersoon een geil jong schoolmeisje zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:40 schreef chibibo het volgende:
Zou het iets Japans zijn?
Dat wel...volgende keer de oorspronkelijke Japanse soundtrack graag.quote:Voice acting.
Daar zou ik dan weer geen bezwaar tegen hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, dan zou de hoofdpersoon een geil jong schoolmeisje zijn.
Of de optie om de stemmen uit te schakelen.quote:Dat wel...volgende keer de oorspronkelijke Japanse soundtrack graag.Dat heerste bij Ninja Gaiden ook.
netwerkinstellingen nalopen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:06 schreef Magneet het volgende:kutzooi, laptop van me pa herkend geen netwerk meer ben ik nog wel ff mee bezig
Oh zon grote filmposter?!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb een mooie poster van Last Samurai
Gehad van vriendinnetje bij Videotheek
En toen heb je meteen aangeboden om met haar uit te gaan eten om haar te bedanken?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb een mooie poster van Last Samurai
Gehad van vriendinnetje bij Videotheek
Voor dat geld had ie meteen 2 posters kunnen kopen danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En toen heb je meteen aangeboden om met haar uit te gaan eten om haar te bedanken?
heb een verse installatie gedaan nu, netwerkkaart word wel herkend hij herkend alleen niet dat er een kabel inzit, terwijl de switch dat wel doet maar die herkend weer niet dat het full duplex is wat het wel isquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
netwerkinstellingen nalopen.
Netwerkkaart keihard op 100 Full Duplex zetten i.p.v. Auto, misschien?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef Magneet het volgende:
heb een verse installatie gedaan nu, netwerkkaart word wel herkend hij herkend alleen niet dat er een kabel inzit, terwijl de switch dat wel doet maar die herkend weer niet dat het full duplex is wat het wel is
KLIK hier voor volgende stappenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb een verse installatie gedaan nu, netwerkkaart word wel herkend hij herkend alleen niet dat er een kabel inzit, terwijl de switch dat wel doet maar die herkend weer niet dat het full duplex is wat het wel is
Top!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:17 schreef chibibo het volgende:
Zeilende Aars!
Alles goed, Gijs?
nope alle standen geprobeerd, is ook opeens gebeurd, er zou iets in de laptop zelf los kunnen zitten maar dan is het weer raar dat er op de switch wel iets herkend wordquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Netwerkkaart keihard op 100 Full Duplex zetten i.p.v. Auto, misschien?
Ik heb ook altijd gezeik met switches en Auto-Sensing. De ene keer moet het aan, de andere keer niet, etc.
Ga ik wel doenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En toen heb je meteen aangeboden om met haar uit te gaan eten om haar te bedanken?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:33 schreef Chocobo het volgende:
Daan gilt het uit !![]()
ohhhh lieve daaaaaaantjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:33 schreef Chocobo het volgende:
Daan gilt het uit !![]()
wens hem beterschap van mij!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:12 schreef Chocobo het volgende:
Thanks guys,.... ja de keelontsteking is doorgetrokken naar zijn oortjesHeeft antibiotica en een zetpil voor de pijn op net
Wordt een nacht dit hoor
gamen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, DaantjeWordt eens snel beter
[middelvinger.jpg]quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
gamen?
en de DS?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Nintendo game dag! Wat een respect voor Nintendo
Resident Evil 4 is zoooo mooi
De besturing is in principe precies hetzelfde als bij de andere delen, maar doordat de camera nu achter Leon hangt speelt het erg goed
Must have voor als je dat nog niet wist
Ook Prime 2 ziet er goed uit, net als alle andere games (muv Starfox en Geist overigens). En Gijsjes
Geloof mij. Donkey Konga. Dat spel is ZO goed. Dat MOET je gespeeld hebben. Ik heb zelden zo gelachen met een game als dit, het plezier
DIT is Nintendo op hun best
Volledig verslag maandag op de FP, incl foto's en screens
ik heb net 2 potjes RS3 gespeeld, gaat iedereen weer wegquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[middelvinger.jpg]
ik had vrij kunnen vragen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je was werkenDe DS was er alleen in video vorm helaas
Op de GBA waren er trouwens ook een aantal goede titels, veel vernieuwend shit maar wel weer met bekende franchises (een zelda game, 2 DK games, 4 mario games en 2 Pokemon games
)
sgoedquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, het was zoooo cool15 oktober kom je trommelen wa
Geef je zus een knuffel van me.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
morgen naar de Makro met mijn zusje
gaaf xboxquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:41 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
ja en?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:41 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
Mogguhquote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Prima! Vanmiddag wat famillie bezoeken maar voor de rest ook niks geplanned. Voor de rest lekker relaxen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:48 schreef ChOas het volgende:
Alles goed met jou, wa ?
Aaaaah klinkt goed!... kijk je al een beetje uit naar de verhuizing ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima! Vanmiddag wat famillie bezoeken maar voor de rest ook niks geplanned. Voor de rest lekker relaxen.
Jawel...heb het echt gehad met reizen, hotels en wazige werktijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:53 schreef ChOas het volgende:
Aaaaah klinkt goed!... kijk je al een beetje uit naar de verhuizing ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel...heb het echt gehad met reizen, hotels en wazige werktijden.
Nog een weekje, en dan lekker op vakantie! En daarna verhuizen.
Morgeuh. Hoe is het met Daantje? Was de nacht hel?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Morgen
Check het PS2 topic.... Gijs we houden echt van dezelfde gamesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, Starocean: Till The End of Time. 31/08 uit in de VS.
http://ps2.ign.com/articles/527/527991p1.html
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Check het PS2 topic.... Gijs we houden echt van dezelfde games![]()
gelukkig, hoop dat hij snel weer beter is.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Het viel mee Gijsjes.... hij heeft nog best lekker geslapen![]()
Gelukkig.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat lijkt me ook fantastisch ja. Ja is goed Gijsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me erg coole RPG van Square! Heb je die video's op IGN bekeken?Volgende maand de PS2's laten ombouwen dan maar?
Nog wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Slaapt hij nu nog steeds?
Maak maar een afspraak voor ergens in augustus zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat lijkt me ook fantastisch ja. Ja is goed Gijsombouwen die zooi
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:21 schreef Nadientje het volgende:
Welkom in het echte leven.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:24 schreef Nadientje het volgende:
pff vroeg... vandaag weer werken en morgen en maandag en dinsdag en woensdag.![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven.
1 week in het voorjaar en 3 in de zomerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:34 schreef Magneet het volgende:
en ook niet meer lekker tig weken vakantie per jaar Nadine
Daan!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:50 schreef Chocobo het volgende:
?sfdeef wofe;l2dddddddddddddddddddddddddddaefaeqf2efwfeqwfeq
SDFMWA
jah lach me maar uitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hahahahaah
een kadootje ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Hij is net wakker. Zijn koorts is gedaald. Nu heeft die alleen nog maar iets verhoging en wat pijn maar daar zijn zetpillen voorHij is ook vrolijk
Ik ga vanmiddag meteen een cadeautje met hem kopen,..... kreeg vroeger ook altijd wat als ik ziek was
FF shoppen bij Bart Smit straks... daar ligt vast wel een mooie auto ergens ofzo
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Hij is net wakker. Zijn koorts is gedaald. Nu heeft die alleen nog maar iets verhoging en wat pijn maar daar zijn zetpillen voorHij is ook vrolijk
Ik ga vanmiddag meteen een cadeautje met hem kopen,..... kreeg vroeger ook altijd wat als ik ziek was
FF shoppen bij Bart Smit straks... daar ligt vast wel een mooie auto ergens ofzo
zo'n grote rode brandweer autoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
volgens mij bart smitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:01 schreef Nadientje het volgende:
ik had zo;n cool zwembadje voor in de tuin gezien.. weet alleen niet meer welke winkel dat was ... was echt cool met een glijbaan erin en zo'n palmboom en was helemaal niet duur...![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:02 schreef ChOas het volgende:
Een kadauto!!!
Je zult wel moeten.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:03 schreef kepler het volgende:
ik kan echt niet meer wachten...
dat is waarquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je zult wel moeten.
Moet ik die movie even msn-en ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:08 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is waar![]()
Tuurlijk, negeer het beste filmpje ooit ook maar.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb bijna gepiest in mijn broek van het lachen.. dit is wel het meeesterlijkste filmpje ooit![]()
WHOEHAHAHHA
Ik vond hem niet zo leuk...gewoon een ventje dat heel vaak op zijn bek gaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:14 schreef SailingAce het volgende:
Tuurlijk, negeer het beste filmpje ooit ook maar.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet ik die movie even msn-en ?
Hm, ik heb er hard om gelachen eigenlijk..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo leuk...gewoon een ventje dat heel vaak op zijn bek gaat.
Toen hij bij die laatste poging zijn been brak en ging huilen moest ik wel proesten ja!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:22 schreef SailingAce het volgende:
Hm, ik heb er hard om gelachen eigenlijk..
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen hij bij die laatste poging zijn been brak en ging huilen moest ik wel proesten ja!
Als manager zijnde ben jij toch de baas?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:26 schreef Nadientje het volgende:
niemand wist het trouwens op het werk totdat mijn baas me gister in een volle kantine het rooster kwam brengenalsjeblieft mevrouw de manager..
iedereen gelijk stil
![]()
Je msnquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn manager heeft toch ook een baasquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als manager zijnde ben jij toch de baas?
Met rokcostuum en strenge bril.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:
Mijn manager heeft toch ook een baas![]()
Nadine de Manager ........... damn
!!
Opgestoken haarquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met rokcostuum en strenge bril.![]()
Dammit hoer!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Opgestoken haarOpen mantelpakje
Klinkt viesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
krijg ik toch bijna weer de neiging om te onaneren...
Hoge hakken, felrode lippen. En spannende lingerie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
Zichtbare dijenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoge hakken, felrode lippen. En spannende lingerie.
Heerlijke, doch niet doordringende, parfum. Zachte met lotion ingesmeerde handen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:22 schreef Chocobo het volgende:
Zichtbare dijenMooi kettinkje om haar nekje !
Los BH'tje van kant waarin je net het kleurverschil van borst naar tepel vaag via links inkijk kan herkennenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijke, doch niet doordringende, parfum. Zachte met lotion ingesmeerde handen.
Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
Plunk
Alles goed Gijs?
Toch niet toevallig bij mijn broertje dan he? Die viert het ook vandaagquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Verjaardag
Hawaii?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:Kleren gekocht
2 sirts
Nee in valkenburgquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:12 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Toch niet toevallig bij mijn broertje dan he? Die viert het ook vandaag![]()
(Ja, woont ook in Alphen)
Ramses.. woont ook in het dorp bij Julianabrugquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee in valkenburg
Hoe heet je broertje trouwens?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Met rokcostuum en strenge bril.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hoge hakken, felrode lippen. En spannende lingerie.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:22 schreef Chocobo het volgende:
Zichtbare dijenMooi kettinkje om haar nekje !
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijke, doch niet doordringende, parfum. Zachte met lotion ingesmeerde handen.
Dat is nog eens thuiskomen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Los BH'tje van kant waarin je net het kleurverschil van borst naar tepel vaag via links inkijk kan herkennen
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, bij ons hebben ook alle vrouwen een broek aan, alleen de hostess niet, maar die is Chinees
Noot!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chi !![]()
Uiteraard!quote:Alles goed wa? Ga jij Donkey Konga ook kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |