abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20360829
quote:
Een Europees verspreide poster met 'drukfoutje' de foldertjes van een lokale garage bevatten dan nog minder drukfouten. Dit is opzet. Net als het werk van God ongedaanmaken/omkeren. God liet als straf de toren van babel instorten. De freemasons bouwen hem weer op.

Let ook vooral op de het Pentagram boven de poster

De freemasons doen niet eens de moeite om iets te verbergen. De EU is ook al op weg. Ik hoop dat onze 3 klokkenluiders in Brussel wat beerputten open kunnen trekken. Helaas denk ik dat het al daar al veel te laat is.

Dit prachtige beeldje staat buiten "The Council of Europe" in Brussel.

openbaringen 17: Daar zag ik een vrouw op een rood beest zitten ... De vrouw had dieprode kleren aan en was behangen met gouden sieraden, edelstenen en parels. In haar hand hield zij een gouden beker vol met gruwelijke en onreine dingen van haar ontucht. Op haar voorhoofd stond een geheime naam geschreven: "HET GROTE BABYLON, DE MOEDER VAN ALLE HOEREN EN VAN ALLE GRUWELIJKHEDEN IN DE WERELD"

Het vernietigen van de toren van Babel en het verspreiden van de bevolking over de gehele aarde,door het volk verschillende talen te geven, toont aan dat God, vóór de terugkeer van de Vredevorst, Jezus Christus, geen internationale wereldregering wenst. Immers, in openbaringen 17 verklaart Johannes, aan de hand van een visioen van God, dat hem de toekomst laat zien dat er èèn wereldreligie zal komen die alle andere valse religies in zich verenigd heeft; welkom bij de Vrijmetselaarij!

Nog meer ongelukkige toevalligheden: Ook wel bizar feit dat het nummer van het beest 666 in Zionische numerieken WWW betekend. Het World Wide Web is ontworpen door het Pentagon en het pentagon gebouwd volgens FreeMason architectuur. Als grapje zijn de 3 hoofdcircels van het Washington-pentagram elk bestaan uit een kruising van 6 wegen. 666; het witte huis is exact 13 blokken verwijderd van de FreeMason tempel (Supreme Councel) weer een toeval?

]

Het Witte Huis toevallig aan de onderzijde van de ster. Drukfoutje? Deze ster is het pentagram van het duivelse occultisme een staan van links naar rechts voor vuur, water, aarde en lucht. De onderzijde van de ster ofwel plaats van het witte huis wil je niet weten. Deze staat voor de geest van Lucifer.
Amerika Bestuurd vanuit de geest van Lucifer? bizar...brrrr

Het Washington monument exact in het centrum van de passer en het pentagram is een obelisk. Je zult zeggen och, een obelisk. Freemasons hebben een hang naar Griekse en Egyptisch occultisme. In het oude Egypte geloofde men dat in deze obelisk de geest van de zonnegod Ra huisde. Dezelfde zonnegod die in de Bijbel Satan wordt genoemd. Deze obelisk is destijds gekocht voor het bedrag van $1,300,000. Weer die 13.

De Freemasons bestaat uit mannen van alle religies en erkennen de aanwezigheid van een opperwezen. Ze laten elkaar hierin volledig in de waarde: God, Allah of Boedha noemen ze als ze samenkomen 'de architect'. Dus de Freemasons bestaan ook uit een groot aantal invloedrijke moslims. The Muslim Brotherhood van bin Laden schijnt weer een FreeMason tak opgezet door T.E. Lawrence, Bertrand Russell en St. John Philby.
bron: http://www.savethemales.ca/251102.html

De Bush familie was/is ook Freemason en grootvader Prescott financierde weer eea Nazi illuminist project
bron: http://www.tarpley.net/bushb.htm

Een aantal hot-shot NAZI's 'oa Himmler en Goebbels' waren weer van een vage Freemason-illuminist order. Dit verklaart ook het gebruik van die Runnentekens en occultisme dat destijds in het Nazirijk voor WW2 de kop opstak.
bron: http://www.savethemales.ca/141002.html

http://www.cuttingedge.org/news/n1878.cfm

pffff, gaat me wel erg ver boven de pet. Beetje een pandora-box. Een supercomplex wereldwijd netwerk van slimme/invloedrijke mensen. Er is zoveel op aarde waar we niets vanaf (willen) weten. Probeert Michael Moore dit ook niet een beetje duidelijk te maken dat Bush, de Nazi's en Bin Laden eigenlijk lid zijn van dezelfde globale orde en wij gewoon schaapjes zijn die door de media worden gestuurd?? Zijn wij onderdeel van een nieuwe dubbele agenda die zijn weerga niet kent, een 'duivelse' wereldorde in de maak?

Nog een link: Freemasons zijn blijkbaar geobsedeerd door nummerologie en patronen 9+1+1= 11 Flight 11 op 11 september ???

Nick Berg's lichaam werd gedumpt op 08-05-2004 (8+5=13) 13-4 (van 2004) = 9
zijn Lichaam gevonden op de 9e, toeval leert dat het 9degree symbool van Freemasons ons ook wat kan vertellen

Het zegt niets, maar hebben nummers iets te vertellen?

Van 1 ding zullen de vrijmetselaars last krijgen. Internet. Dit wordt ook bevestigd door een persoon (ex-vrijmetselaar, nu Christen) die een open brief naar een site heeft gestuurd met wat inzichten in de vrijmetselaarsorganisatie. Alleen de top houdt zich bezig met strategie. De onderste regionen voeren alleen maar uit.

[...]

Ezechiël 33
5)Hij hoorde het geluid der bazuin, maar liet zich niet waarschuwen, zijn bloed is op hem; maar hij, die zich laat waarschuwen, behoudt zijn ziel.
6)Wanneer daarentegen de wachter het zwaard ziet komen, en blaast niet met de bazuin, zodat het volk niet is gewaarschuwd; en het zwaard komt, en neemt een ziel uit hen weg; die is wel in zijn ongerechtigheid weggenomen, maar zijn bloed zal Ik van des hand des wachters eisen.

Mijn motieven zijn volledig Christelijk en alleen gericht om mensen te waarschuwen voor het gevaar zodat zij zichzelf en anderen kunnen redden voordat het te laat is. Onze generatie gaat het meemaken dat de laatste anti-Christ zich zal openbaren.

Heb vertrouwen in de enige levende God, zijn zoon Jezus Christus en de heilige geest.

Voor je het weet ben je te laat. Het is 23:59:59

met dank aan : Voorwaarts.
Ik vond het best wel indrukwekkend om dit te lezen, wat zijn jullie meningen hierover?

[ Bericht 2% gewijzigd door blackie007 op 02-07-2004 13:57:17 ]
pi_20361315
Mijn mening: vergezochte onzin, zulke numerieke "toevalligheden" kun je overal aantreffen als je maar hard genoeg zoekt.
Birthdays are good for you: the more you have, the longer you live.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:12:26 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20361458
meer iets voor tru
pi_20361849
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:50 schreef blackie007 het volgende:

Nog meer ongelukkige toevalligheden: Ook wel bizar feit dat het nummer van het beest 666 in Zionische numerieken WWW betekend. Het World Wide Web is ontworpen door het Pentagon en het pentagon gebouwd volgens FreeMason architectuur. Als grapje zijn de 3 hoofdcircels van het Washington-pentagram elk bestaan uit een kruising van 6 wegen. 666; het witte huis is exact 13 blokken verwijderd van de FreeMason tempel (Supreme Councel) weer een toeval?

[..]

Ik vond het best wel indrukwekkend om dit te lezen, wat zijn jullie meningen hierover?
tja, je kunt vrijwel elke zin wel op de een of andere manier terugrekenen naar het nummer 666, maar dat heeft weinig van doen met de Joodse meditatieve techniek van de Gematria, waarop de vermelding in de Openbaringen gebaseerd is.

Dat 'zoeken naar verbanden' is an sich een bezigheid die op mij niet dezelfde indruk maakt, als kennelijk op jou;
ik vraag me eerder af welke paranoia iemand heeft om dat vervolgens op een dusdanig suggestieve manier te gaan brengen.

die folder die je afbeelt van de Europese Gemeenschap beeld ook bewust juist het symbool van het breugeliaanse schilderij van de Toren van Babel af, omdat dit een symbool kan zijn voor het europa met zijn vele talen (en dat is specifiek de titel van die folder, one europe, many voices).
bovendien geldt Breughel als typisch 'europeaanse kunst' door de verspreiding van zijn werken, kunst en invloed over europa.

de ster is gewoon onderdeel van de europese vlag, inderdaad kun je dat hele symbool van die blauwe vlag met 12 sterren die staan voor de lidstaten zien als 'duivels' (ik meen zelfs dat er reli-waanzinnigen zijn die weigeren met euro's te betalen omdat ze die als 'duivels' zien).

Vraag is dan echter al snel of dan het complete gebruik van iedere vorm van symboliek door jou als 'belasterend' zal worden gezien, immers, ieder symbool zal ergens naar verwijzen en in het verleden al eens zijn toegepast (dat is ook de truc achter symbolen).

Dat je een afkeer van de Eu hebt is je goed recht, maar dat gezoek naar paranoide cross-verbanden is volgens mij niet echt zinnig, vooral omdat het in essentie nietszeggend is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20361952
Ik heb nergens aangegeven dat ik een afkeer heb van de EU, het is er nu eenmaal en niemand die daar iets tegen kan doen. Ik ben gewoon puur benieuwd hoe andere mensen hiet tegen over staan.
pi_20361971
Zolang de schrijvers van dit stukje Boedha als godheid zien, maak ik me eigenlijk nog niet zoveel zorgen.

Toen ik tien was hoorde ik het mijn ouders ook al roepen: "Het is 1 minuut voor twaalf. Christus komt bijna, binnen drie jaar, de tekenen zijn er!"
Toen geloofde ik dat nog. Nu ben ik 26.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_20362205
quote:
Nog meer ongelukkige toevalligheden: Ook wel bizar feit dat het nummer van het beest 666 in Zionische numerieken WWW betekend. Het World Wide Web is ontworpen door het Pentagon en het pentagon gebouwd volgens FreeMason architectuur.
Als je maar voldoende foute informatie bij elkaar gooit kom je op veel 'toevalligheden'
Het 'Pentagon' heeft niet echt iets met de www te maken.
quote:
In maart 1989 stelde Tim Berners-Lee, op dat ogenblik werkzaam bij CERN (het Europees laboratorium voor deeltjesfysica), een project(4) voor dat tot doel had het Internet, hypertekst en multimedia te verenigen. In 1990 ging hij werken aan het prototype, in de loop van 1991 werd het Web in gebruik genomen. Vanaf 1992 begon men de verschillende browsers en servers te ontwikkelen die het Web toegankelijk maakten voor het grote publiek. De bekendste browser uit de beginperiode was Mosaic, ontwikkeld door Marc Andreeson van NCSA (National Center for Supercomputing Applications). Mosaic was het eerste programma dat tekst met andere media - in eerste instantie stilstaande beelden - combineerde, en dat op die manier uiteindelijk de basis gelegd heeft voor het huidige uitzicht van WWW-documenten: kleurrijk, grafisch en multimediaal. Nadien werd Andreeson mede-oprichter van Netscape Communications, dat Netscape Navigator op de markt bracht - Netscape evolueerde snel van een klein bedrijfje tot een succesrijke multinational. Microsoft reageerde hierop met het uitbrengen van het programma Explorer; ook andere bedrijven hebben (minder bekende) browsers op de markt gebracht, met Lynx als voorbeeld van een op tekst gebaseerd navigatieprogramma.

Het W3-consortium

In de zomer van 1994 was het Web zodanig sterk uitgegroeid dat het voor miljoenen gebruikers synoniem werd van "het Internet". CERN richtte samen met het Massachusetts Institute of Technology (MIT) het W3-consortium(5) op, dat vanaf dan de verdere ontwikkeling en promotie van het WWW op zich nam. Daarnaast heeft het consortium als taak het systeem van HTML-codes verder te ontwikkelen. Netscape en Microsoft hebben daarnaast een aantal eigen HTML-tags ontworpen, zodat niet alle codes compatibel zijn.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_20362269
Gematria is geen Joodse meditatieve techniek en de metselaardij is ook al evenmin zoals hier beschreven wordt
pi_20362622
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Als je maar voldoende foute informatie bij elkaar gooit kom je op veel 'toevalligheden'
Het 'Pentagon' heeft niet echt iets met de www te maken.
[..]
Hoe zit het dan met het voormalige Arpa net, dit moeste een militair netwerk zijn wat een atoom aanval moet kunnen weerstaan?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:56:35 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_20362719
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:43 schreef k3vil het volgende:
Gematria is geen Joodse meditatieve techniek
'meditatief' komt al snel wazig 'new age'-achtig over, maar Gematria is wel een methode van contemplatie, filosofische inzichten te verwerven.
typerend voor de redelijk traditioneel joods opgegroeide Johannes die vaker aloude joodse gedachtes in zijn brieven verweefde,

Openbaringen is een erg 'joods' werk, met een symboliek die joodser is dan de meeste andere gedeeltes van de bijbel, die vaak zich eerder op grieks-romeins westerse mystiek lijken te richten.
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:53 schreef blackie007 het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met het voormalige Arpa net, dit moeste een militair netwerk zijn wat een atoom aanval moet kunnen weerstaan?
Arpanet, een voorloper van het internet was een verbinding tusen enkel millitaire en universitaire netwerken:
dat staat echter an sich nog los van de term WWW, dat een toepassing is van via Hypertext verbonden documenten die bereikbaar zijn over http-verbindingen,
welk veel later door TBL op het CERN ontwikkeld werd..

overigens is de CERN gebaseerd op een deeltjes -transmitter gebouwd in ringvorm ; waarschijnlijk kun je op die ring wel 5 punten vinden en als je die verbind heb je alsnog het pentagram dat de overspannen paranoia verbanden-sherlock graag wil zien ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20362721
quote:
Mijn motieven zijn volledig Christelijk en alleen gericht om mensen te waarschuwen voor het gevaar zodat zij zichzelf en anderen kunnen redden voordat het te laat is. Onze generatie gaat het meemaken dat de laatste anti-Christ zich zal openbaren.
Klopt, ik ga binnenkort de politiek in.
pi_20362740
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:53 schreef blackie007 het volgende:

[..]

en wat heeft dat met www te maken?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:58:41 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20362789
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

en wat heeft dat met www te maken?

het www is van oorsprong een militair netwerk (arpanet), wat gebaseerd was op een volledig decentraal georganiseerde structuur
pi_20362856
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

het www is van oorsprong een militair netwerk (arpanet), wat gebaseerd was op een volledig decentraal georganiseerde structuur
en denk je dat je daar ook 'http://www.' kon ingeven, niet dus.
pi_20362897
SPAM

schopje TRU / ONZ ... Ik zie er absoluut niks WFL achtigs in...

daarnaast mensen zullen altijd vrbanden trekken in alles (daar zijn onze hersenen goed in) maar dit is gewoon zeer ver gezocht.
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:02:58 #16
33189 RM-rf
1/998001
pi_20362911
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

nogmaals WWW != opvolger arpanet.
www staat voor het gebruik van intranet om via HTTP-verbindingen teksten beschikbaar te maken die onderling te linken zijn (Hypertext):
Hiernaast bestaat er ook FTP, Gopher, usenet, IRC, die als je het streng ziet geen deel uitmaken van het WWW.

in het publiek gebruik zijn de termen intranet en WWW wel synoniemen geworden, maar dat is eenvoudig vanwege gebrekkig begrip wat termen precies betekenen door veel mensen, daarachter zit geen vrijmetselaars-vereniging
pi_20363225
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

'meditatief' komt al snel wazig 'new age'-achtig over, maar Gematria is wel een methode van contemplatie, filosofische inzichten te verwerven.
typerend voor de redelijk traditioneel joods opgegroeide Johannes die vaker aloude joodse gedachtes in zijn brieven verweefde,
Gematria is een methode om woorden te kunnen vergelijken en verbanden te kunnen vinden. In de Talmud en Midrash en Kabbalah wordt het gebruikt.

Yud Hey Vav Hey kan bijvoorbeeld staan voor 26 en dat kan weer corresponden met een ander woord wat een getalswaarde heeft van 26. Enzovoorts enz.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:13:53 #18
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20363283
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

en denk je dat je daar ook 'http://www.' kon ingeven, niet dus.
nee. ik heb het over het World Wide Web, hetgeen www voor staat
pi_20363395
De square & Compass is geen vrijmetselaarssymbool, maar een symbool van de Illumnati een broederschap ooit opgericht als tegenstander van het vaticaan die pure wetenschap als hoogste goed verkoos. En op de dollarbiljetten staat een piramide met een alziend oog, met daaronder in het latijn de text Nieuwe Seculiere Orde. Wat het streven was van de Illmnatie, een samenleving gebaseerd op wetenschap zonder religie. In het geval van de VS is dat plan jammerlijk mislukt met al die joods/christen/moslim extremisten.
pi_20363508
Een quote van tijdreiziger John Titor.
quote:
Yes, I think the New World Order idea tried to establish itself. I
would consider them the combination of the old U.S. federal system, Europe,
Canada and Australia.
Het komt eraan, verzet je niet. Laat het over je heen komen. www.johntitor.com
pi_20363523
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

nee. ik heb het over het World Wide Web, hetgeen www voor staat
En wat heeft dat dan met 'het pentagon als oprichter van www' te maken? Idd, niets.
Arpanet was niet world wide, het idee van de www kwam van Tim Berners-Lee en die had dan weer niets met het pentagon te maken
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:27:51 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20363709
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

En wat heeft dat dan met 'het pentagon als oprichter van www' te maken? Idd, niets.
Arpanet was niet world wide, het idee van de www kwam van Tim Berners-Lee en die had dan weer niets met het pentagon te maken
ach, uiteindelijk heeft het pentagon er tegenwoordig sowieso bijna niets meer over te zeggen. dankzij hun eigen techniek kunnen we ze missen als kiespijn
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:33:34 #23
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20363884
Ik denk dat europa wel een weg legt voor wereld wijde regering. maar met die pentagrammen en cijfers e.d. vind ik tever gezocht.
Bovendien is Bush jr. overtuigend christen en probeert zoveel mogelijk de bijbel aan te houden. Zaken als arbortus en subsidies voor kerken.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:34:48 #24
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20363917
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:33 schreef Boomstam het volgende:
Ik denk dat europa wel een weg legt voor wereld wijde regering. maar met die pentagrammen en cijfers e.d. vind ik tever gezocht.
Bovendien is Bush jr. overtuigend christen en probeert zoveel mogelijk de bijbel aan te houden. Zaken als arbortus en subsidies voor kerken.
ja daar wordt god vast blij van
pi_20364858
Schopje Truth.
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')