hehe, nee ik heb echt de voorkeur naar een paar spellen! Zoals veel van de NDS enzoquote:Op zondag 4 juli 2004 17:30 schreef mordradead het volgende:
mijn wishlist: alles wat ik nog niet heb
blijf het maar geloven jongen, blijf het maar gelovenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef capibar het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch tegen mij
ohja, het was een principe kwestie![]()
eigenlijk ben je best irritantquote:Op zondag 4 juli 2004 17:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
blijf het maar geloven jongen, blijf het maar geloven![]()
Hij was eerst volquote:Op zondag 4 juli 2004 18:58 schreef taart het volgende:
[..]
jouw lege portomonnee ligt hier nog...
waarom?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb medelijden met Capibar
die was verwacht...quote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij was eerst vol
Niemand mag hemquote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom?
Donequote:Op zondag 4 juli 2004 17:26 schreef mordradead het volgende:
yes ik sta ertussen![]()
![]()
trouwens jij moet je ign userlist weer eens updaten
kenne we niet, msn!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:19 schreef jercovski het volgende:
moge mense, heej mordra, wtf moeste we van OSB doen?
alleen tegen jou cap, dan weet je ook eens hoe het is.... principes enzo... osb, rot maar op naar msn, ff kijken wie zei nog meer wat o ja taart.. taart, wie de fok is taart nou weer, wegwezen manquote:Op zondag 4 juli 2004 17:40 schreef capibar het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best irritant![]()
heb je al een xbox?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Done
plank aan xbox vasmaken aan de zijkant, snaren erop ----> gitaarbox.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:48 schreef Rahl het volgende:
ik heb nu ¤140 en ik verwacht dinsdag (mijn verjaardag) nog ¤100 te krijgen. Zal ik daarvan een gitaar of een xbox kopen?
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:56 schreef capibar het volgende:
[..]
plank aan xbox vasmaken aan de zijkant, snaren erop ----> gitaarbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |