Van Gaal heeft het afgeslagenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:01 schreef keeper het volgende:
In het kader van trainersgeruchten:
Van Gaal (Aax) > Benfica / DFB
Van Basten (Ajax) > KNVB
SanMarco zou dan samen met Hanegem bondscoach worden, met Kale Kees Jansma als team-manager.
En Van Gaal dus ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Guus Hiddink is trouwens in de picture als opvolger van Rudi Voller
Die Guus. Straks ook levenslang ereburger van Duitsland.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Guus Hiddink is trouwens in de picture als opvolger van Rudi Voller
laten we maar hopen van nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die Guus. Straks ook levenslang ereburger van Duitsland.
Ik denk dat ie liever z'n hele leven gratis Duits bier drinkt dan Koreaans en dat ie liever met de Lufthansa gratis vliegt dan Korea Air.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die Guus. Straks ook levenslang ereburger van Duitsland.
Fiorentina zit nu blijkbaar achter Claudio Lopez, Negro, Albertini en Peruzzi aanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal Juve leuk vinden
[..]
Idd, want die Laziali zijn geen goeie aankopen natuurlijk
Hehe, idd. En zijn voornaam wordt uitgesproken als Goeoes.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever z'n hele leven gratis Duits bier drinkt dan Koreaans en dat ie liever met de Lufthansa gratis vliegt dan Korea Air.
Guus lust geen bier.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever z'n hele leven gratis Duits bier drinkt dan Koreaans en dat ie liever met de Lufthansa gratis vliegt dan Korea Air.
Ik snap dat sowieso niet van beide partijen:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:56 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog genoeg andere cash-cows in de selectie. Die paar miljoen die psv voor kezman gaat ontvangen, dát zal pas slikken zijn voor enkelen. Vooral de heren 'externe financiers'.
Tja. psv wíl hem ook niet per se kwijt. kezman wil gewoon weg uit eindhoven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:49 schreef 456 het volgende:
Kezman kan PSV aan vele doelpunten helpen, ook in europa waarmee geld te verdienen valt! (CL!) Ik weet zeker dat een goede Kezman meer geld oplevert met doelpunten, dan die paar miljoen die hij oplevert bij vertrek naar een, in mijn ogen, net zo'n kleine club in een weliswaar sterkere competitie.
Tja, topclubs kijken naar hoe een speler presteert in topwedstrijden, niet in wedstrijden tegen RBC.quote:Waarmee mijn 2e punt ook is gezegd, wat moet Kezman bij een niet top club. Waarom staan er sowieso geen grote clubs voor hem in de rij?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:49 schreef brighton het volgende:
Heitinga is volgens zichzelf klaar voor een nieuwe uitdaging; hij wil graag naar de Serie A
Is dit een poging tot humor?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
VfL Wolfsburg wil Vogel.
Nee, speelt al een tijdje, Gerets wil zijn oogappel er graag bij hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Sloggi het volgende:
Is dit een poging tot humor?
Is dus nu achterhaald. Gerets heeft Hristov van Kaiserslautern aan zn selectie toegevoegd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
VfL Wolfsburg wil Vogel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |