Zelfde idee als een badpak, maar dan als lingerie/ondergoed volgens mijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:33 schreef Caelo het volgende:
wtf is een body?
yep maar dan met knoopjesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zelfde idee als een badpak, maar dan als lingerie/ondergoed volgens mij
Dat weet ik natuurlijk niet, maar het staat wel mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:39 schreef Debs het volgende:
Als iets niet lekker zit is het wel een body!
dat vraag ik dus..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:39 schreef Debs het volgende:
Als iets niet lekker zit is het wel een body!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef tulpje6 het volgende:
Lastig hoor, dat gehannes met die kutknoopjes. Je zit echt een uur te hannessen voor je die dingen weer dicht hebt als je naar de plee bent geweest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef tulpje6 het volgende:
[...]
Lastig hoor, dat gehannes met die kutknoopjes.
[...]
Zeg me alsjeblieft dat je daar foto's van hebt gemaaktquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:29 schreef Reachel het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend had laatst een body van mij aan omdat hij het koud had. Het stond m wel aardig. Weten jullie ook of er body's bestaan (in de vorm van een strak shirt) voor jongens?
hieroquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:13 schreef Elefes het volgende:
Hey ik ben juist op zoek naar zo'n ding!
Lijkt me lekker warm in de winter voor onder mijn normale kleding
Geen idee of ze nog te krijgen zijn en waar dan?
Die heb ik! En ook zo een in het zwart. Heb hem alleen nog niet zo vaak gedragen, zit best mafquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:29 schreef Reachel het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend had laatst een body van mij aan omdat hij het koud had. Het stond m wel aardig. Weten jullie ook of er body's bestaan (in de vorm van een strak shirt) voor jongens?
Ik heb ze afgelopen week nog gezien, bij Jambelle. Hier hebben ze overigens body's in alle soorten.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:06 schreef Joyce25 het volgende:
Vroeger had ik wel een body. Had geen problemen met die dingen.
Ik zou er wel weer een met een col willen hebben maar je kan ze nergens meer kopen.
Heeft er misschien iemand nog een?
quote:
Ik zei dat aan de hand van de prijzenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ze hebben daar gewoon de mooiste body's...![]()
[afbeelding]
Tja, maar dan heb je wel een beste kwaliteit.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zei dat aan de hand van de prijzen
Ik geloof graag dat je dan echt goede kwaliteit hebt, maar voor die ene keer dat ik em draag tijdens een koude dag kijk ik wel ff bij V&D ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 01:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je wel een beste kwaliteit.
Die dingen gaan jaren mee, maar toegeven, ze zijn duur.
Ben jij een holaback girl?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm ik heb een beetje een holle rug, waarbij het stuk op mijn rug niet aansluit. Dat heb ik ook bij badpakken. Er past zo een hand tussen. En verder ja, die knoopjes bij het kruis....
Het zal wel aan mij hebben gelegen, maar ik kreeg ze echt nooit echt makkelijk dicht.
Echt, ik zat dan te hannesen met die knoopjes in een soort kikvorshouding.
Ik wil er een voor onder mijn skikleding. Ik vind ze niet vervelend zitten.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Joyce25 het volgende:
Zijn inderdaad prijzig. Alser iemand nog een body (geen stringmodel) in de kast heeft liggen en er vanaf wil. Laat het even weten.
Wat is de toegevoegde waarde??quote:Op donderdag 28 december 2006 12:08 schreef Joyce25 het volgende:
[..]
Ik wil er een voor onder mijn skikleding. Ik vind ze niet vervelend zitten.
Jazeker! Ze hebben nu de actie dat je tot het eind van dit jaar geen verzendkosten hoeft te betalenquote:
Bij de zwarte geeft ie een foutmelding als je kliktquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:46 schreef Coconut het volgende:
[..]
Jazeker! Ze hebben nu de actie dat je tot het eind van dit jaar geen verzendkosten hoeft te betalen![]()
Groter is in het land der bodies ook alleen maar groter, en vaak niet langerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:03 schreef Joyce25 het volgende:
Misschien moet je dan een maatje groter hebben.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:21 schreef Herald het volgende:
ben je net 12 geworden jack4ya, die zijn ook altijd zo trots dat ze aan de string zijn
Hieromquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef jack4ya het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan kan je dus écht niet lezen![]()
(Ik ben bíjna benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt om er zoiets uit te "begrijpen", bíjna dan he?)
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:27 schreef jack4ya het volgende:
Bodys vind ik waardeloos, wie wil nou een paar extra billen doordat er een rand over je billen loopt! Daarom draag ik alleen maar strings.
Dan had hij op dié post moeten reageren, niet op de laatste.quote:
Oh ja, want dat is echt hèèl sexyquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Herald het volgende:
stond toevallig vandaag in het nieuwe dagblad Dag
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |