Zelfde idee als een badpak, maar dan als lingerie/ondergoed volgens mijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:33 schreef Caelo het volgende:
wtf is een body?
yep maar dan met knoopjesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zelfde idee als een badpak, maar dan als lingerie/ondergoed volgens mij
Dat weet ik natuurlijk niet, maar het staat wel mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:39 schreef Debs het volgende:
Als iets niet lekker zit is het wel een body!
dat vraag ik dus..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:39 schreef Debs het volgende:
Als iets niet lekker zit is het wel een body!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef tulpje6 het volgende:
Lastig hoor, dat gehannes met die kutknoopjes. Je zit echt een uur te hannessen voor je die dingen weer dicht hebt als je naar de plee bent geweest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef tulpje6 het volgende:
[...]
Lastig hoor, dat gehannes met die kutknoopjes.
[...]
Zeg me alsjeblieft dat je daar foto's van hebt gemaaktquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:29 schreef Reachel het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend had laatst een body van mij aan omdat hij het koud had. Het stond m wel aardig. Weten jullie ook of er body's bestaan (in de vorm van een strak shirt) voor jongens?
hieroquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:13 schreef Elefes het volgende:
Hey ik ben juist op zoek naar zo'n ding!
Lijkt me lekker warm in de winter voor onder mijn normale kleding
Geen idee of ze nog te krijgen zijn en waar dan?
Die heb ik! En ook zo een in het zwart. Heb hem alleen nog niet zo vaak gedragen, zit best mafquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:29 schreef Reachel het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend had laatst een body van mij aan omdat hij het koud had. Het stond m wel aardig. Weten jullie ook of er body's bestaan (in de vorm van een strak shirt) voor jongens?
Ik heb ze afgelopen week nog gezien, bij Jambelle. Hier hebben ze overigens body's in alle soorten.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:06 schreef Joyce25 het volgende:
Vroeger had ik wel een body. Had geen problemen met die dingen.
Ik zou er wel weer een met een col willen hebben maar je kan ze nergens meer kopen.
Heeft er misschien iemand nog een?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |