Het palestijns gebied is niet groot, maar wel breder dan 20 meter!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef robh het volgende:
Dit was wel nodig, met die hele grote muur die nu gebouwd wordt.
quote:it can be used from a distance of 20 meters
Da's een hek robh, een veiligheidshek , geen muur.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef robh het volgende:
Dit was wel nodig, met die hele grote muur die nu gebouwd wordt.
Dan kan dit te gekke apparaat ook door hekken heen kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:35 schreef NorthernStar het volgende:
Da's een hek robh, een veiligheidshek , geen muur.
Hey je hebt het wel over Britse Israelische wetenschappers hé? Die staan voor niks. Superieur enzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:36 schreef robh het volgende:
[..]
Dan kan dit te gekke apparaat ook door hekken heen kijken.Moderne techniek
![]()
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hey je hebt het wel over Britse Israelische wetenschappers hé? Die staan voor niks. Superieur enzo.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:57 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:32 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Inderdaad, Israël laat weer eens zien wie er superieur is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:46 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met superieur bedoelde ik superieur op wetenschappelijk/economisch gebied.Say it aint so.
Hard terugschreeuwen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:04 schreef Chadi het volgende:
Mooie uitvinding alleen zijn echo's altijd te beinvloeden
oneerlijke strijd? Ik mag hopen dat je het niet over de strijd tegen die Palestijnen Terroristen hebt die burgerdoelen opblazen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
En dat allemaal fijn gefinancieerd door geld van de VS. Hoe bedoel je oneerlijke strijd.
eindelijk een keer verstandige praat in NWSquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:09 schreef tvlxd het volgende:
Wat een rare gedachte dat een strijd altijd eerlijk moet zijn. Het lijkt mij logisch dat de Israëliërs proberen zoveel mogelijk eigen doden te beperken en als het even kan humaan op te treden en dat de Palestijnen zo nodig met kalashnikovs tanks moeten beschieten, ja, dat is hun fout.
Als ik alles een beetje bij houd weet ik wel dat de palestijnen expres kinderen dood laten gaan voor de media, zodat het zielig lijkt en dat ze daarom gelijk willen krijgen. De israeliers vechten alleen om hun eigen land te verdedigen, en hierbij doden ze alleen terroristen. De palestijnen blazen een bus op om zo laf als ze zijn burgers te dodenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een Gelul
VS geeft Miljarden aan Israel om aan deze Wapens te werken en om Palestijnen te vermoorden![]()
Onderzoek naar atoomsplitsing was ook niet bedoeld om er wapentuig van te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:23 schreef more het volgende:
[..]
Wat een gelul! Het is een uitvinding van Israelische wetenschappers, niks VS.
Met dit apparaat kan men overigens gerichter optreden, waardoor er minder onschuldige slachtoffers vallen. Verder is het apparaat zeer handig bij reddingsoperaties, aardbevingen.
Je hebt gelijk. Laten we de Palestijnen ook nog wat bommetjes geven. Er gaan al veels te weinig mensen dood de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
En dat allemaal fijn gefinancieerd door geld van de VS. Hoe bedoel je oneerlijke strijd.
Welke strijd?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef Dance-Commander het volgende:
Wall-hack!
maar niet alleen onder hun eigen volk, ook onder de palesijnen. waarom zouden ze anders bijna al hun aanvallen 's nachts doen ipv overdag, de palestijnen zullen de israelische helikopters toch niet uit de lucht schieten want ze hebben geen eens een normaal leger. De israeliers doen dit alleen omdat ze dan zo min mogelijk onschuldige palestijnen zullen raken. Zoiets kan je van de palestijnen niet zeggen lijkt mequote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:13 schreef Vision het volgende:
psies. de israeliers willen zo veel mogelijk leed voorkomen (iig onder hun eigen volk) en proberen (terecht) op alle gebieden de aanslag plegers te slim af te zijn.
Nou ja, ze kunnen vast wel wat raketten lenen van een naburige groep.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 05:17 schreef joohgf het volgende:
[..]
maar niet alleen onder hun eigen volk, ook onder de palesijnen. waarom zouden ze anders bijna al hun aanvallen 's nachts doen ipv overdag, de palestijnen zullen de israelische helikopters toch niet uit de lucht schieten want ze hebben geen eens een normaal leger.
Nee hoor.. heel begrijpelijk, kijk maar eens om je heenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Vreemd dat moslims nooit eens iets uitvinden![]()
Ik dacht Shoarma, maar zelfs dat komt oorspronkelijk uit Israel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Vreemd dat moslims nooit eens iets uitvinden![]()
Ach ja, de Palastijnen zijn heel symphatiek en laten de Joden dan ook altijd netjes met rust,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef Meki het volgende:
Wat een Gelul
VS geeft Miljarden aan Israel om aan deze Wapens te werken en om Palestijnen te vermoorden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |