Vanavond om 22.35 op Veronica beelden.. Zal wel in 1 van de snelle chicanes gebeurt zijn dan zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Montoya is zwaar gecrashed met maar liefst 240 km/pu![]()
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=55888
Na Ferrari ging het regenen. Hoop ook op regen zondag!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:26 schreef yanggie het volgende:
4 ronden maar voor Ferrari, en toch de rest bijna op 4 seconden gezet. Hulde voor de mannen in het rood!
zaten de rest te slapen ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Na Ferrari ging het regenen. Hoop ook op regen zondag!
Ja stom he, op vrijdag valt er ook zoveel te verdienen..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:23 schreef yanggie het volgende:
zaten de rest te slapen ofzo?![]()
Schumi en Barichello zelf ook nog niet....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Het ziet er nu trouwens redelijk droog uit, maar de tijden van de ferrari's benaderen ze nog niet.
--> de crash van Montoya <--quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Vanavond om 22.35 op Veronica beelden.. Zal wel in 1 van de snelle chicanes gebeurt zijn dan zeker
Zeker ff kijken idd!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Vanavond om 22.35 op Veronica beelden.. Zal wel in 1 van de snelle chicanes gebeurt zijn dan zeker
Zo dat zag er bijzonder spectaculair uit, hij had wel geluk dat de bolide niet over de kop sloeg want dat had zomaar gekund.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
--> de crash van Montoya <--
link heb ik gevonden op de site van raceplanet, dus ik weet niet hoe lang hij blijft staan.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:09 schreef mitt het volgende:
Gene rijdt dus voor Ralf Schumacher?
Is nu testrijder bij Minardi, maar mogelijk gaat hij Bruni vervangen maar of dat dit seizoen al gaat gebeuren is maar zeer de vraag.quote:en waar moet die Leinders gaan rijden dan? bij Minardi?
Ik doe altijd Prt Screen en paste dat in Paint, daar knip ik wat ik nodig heb, save het als gifje en upload t naar me homepage. Maar zo ziet t er ook goed uit hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:54 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik krijg die plaatjes die Atreides post nooit gesavedHmm
Tja, als ze dit jaar in de trainingen goed waren haalden ze weer niet het eind van de race. We zullen het zien morgenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!! KIMI de snelste !!!!!!!!!!!![]()
McLaren lijkt voorlopig weer helemaal terug te zijn!
Heb nu al onwijs veel zin in de race.
![]()
Failed to leave the pitsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Ehm.. Barichello geen tijd zetten?
Met die tijd zou je nu 13e staanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:31 schreef Atreidez het volgende:
In de 1.13'sPole van vorig jaar was 1.15.019 van Ralf..
Dat is 'm de vorige race wel bevallenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat Rubens wel weer op een 2 stopper zit.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Van mij mag dit quali systeem wel blijven hoor..
lolquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:31 schreef Atreidez het volgende:
En kimi moet disq. worden, tis geen auto maar een vliegtuig!
ze hebben al iets op de auto's zitten waardoor het te zien isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:18 schreef Furby het volgende:
Heeft Gene toch netjes gedaan. Verder viel me ineens op door die grote 8 op de renault dat ze tegenwoordig niet meer zo groot de auto nummers erop hebben staan bedacht ik me. Ik hoor Olav zich vaak afvragen welke van de 2 eraf ligt. Daar zouden ze ook iets op kunnen vinden door duidelijke kleuren aan te brengen op neus en achterkant bv.
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:43 schreef Atreidez het volgende:
Iedereen wakker? Race begint over 15 min.
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:49 schreef SailingAce het volgende:
Schumacher zou best wel eens kunnen verliezen vandaag
mogguh!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:43 schreef Atreidez het volgende:
Iedereen wakker? Race begint over 15 min.
Nogal jah! alleen P1 en P2 laten ze zien.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:08 schreef Atreidez het volgende:
Wat een kloteregie! Ik kijk de hele tijd naar een herhaling
he welke site is ditquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:49 schreef Atreidez het volgende:
oe, Montoya flink verloren.. 6e
Maar zeker spannende qual!
[afbeelding]
Super inderdaad!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
geile camerabeelden
van alonso over die cerbstones
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/714.htmlquote:Op zondag 4 juli 2004 14:11 schreef foetre het volgende:
[..]
he welke site is dit
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:13 schreef Mister_T het volgende:
Wow, wat een top regie!!!!
FLIKKER GODVER FF OP MET JE RENAULT!!!! IK WIL HET MIDDENVELT ZIEN!!!!!!!!!
Ja nu krijg je dus alleen Alonsoquote:Op zondag 4 juli 2004 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Schumi had ook gehoord van de regisseur en besloot naar binnen te gaanDank jewel..
Magny Course -> Frankrijkquote:Op zondag 4 juli 2004 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Nu laten ze alleen Alonso zien !![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:19 schreef Mister_T het volgende:
Mooie bak zeg die Renault! maarja ik wil het MIDDENVELD () KUT REGIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ik vind het ronduit belachelijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Magny Course -> Frankrijk
Regie -> Frans
Renault -> Frans
Zal wel toeval zijn.![]()
inderdaad... nu zitten we weer gewoon constant naar Alonso te kijken...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach ik vind het ronduit belachelijk.
Geeft niks hoor tijdens een emotioneel moment maak je wel eens een taal/typfoutje.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:21 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dan een zware race voor JPMquote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef Atreidez het volgende:
I lost the TC
dacht ik ook al...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:30 schreef Mister_T het volgende:
"Heftige pot racen"
NU @ pitsquote:Op zondag 4 juli 2004 14:38 schreef -Hans- het volgende:
KIMI !!!!!!!!!!!!!!! de SNELSTE op de baan !!!!!!!!!!!!!!!
Dan had die KutAlonso in zijn KutRenault harder en beter moeten rijden....quote:Op zondag 4 juli 2004 14:45 schreef mitt het volgende:
kut Schumacher ervoor
dat kost me punten..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
dag zsolt!
Ben blij dat ik die Minardi meuk al een tijd kwijt benquote:Op zondag 4 juli 2004 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat kost me punten..
Dat zijn dit seizoen de mooiste gevechten, de keren dat heidfeld op een ronde gezet wordtquote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef Bruce117 het volgende:
Heidfeld die snapt het ook nog steeds niet. Hij blijft maar snellere rijders blokken
4, denk ikquote:Op zondag 4 juli 2004 14:56 schreef prinsrob het volgende:
Hoeveel auto's moeten naast elkaar rijden voordat de regie overschakelt?
ze moeten allebei nog een keer, let maar op.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:03 schreef SilentRimmer het volgende:
hoe lanf duurde de stop van alonso ?
denk ut niet ....quote:Op zondag 4 juli 2004 15:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze moeten allebei nog een keer, let maar op.
banden hebben ze genoeg, aangezien ze de eerste trainingen op regenbanden hebben geredenquote:Op zondag 4 juli 2004 15:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
punt is alleen of je genoeg banden hebt.
dt blijkt nu dus ja..quote:Op zondag 4 juli 2004 15:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
banden hebben ze genoeg, aangezien ze de eerste trainingen op regenbanden hebben gereden
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 4 juli 2004 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Kijken of Button na zijn stop nog voor Barichello ligt
Ja, maar niet langquote:Op zondag 4 juli 2004 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet dusquote:Op zondag 4 juli 2004 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels 17.6quote:Op zondag 4 juli 2004 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Gat van Alonso is nu 16.4
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:21 schreef SailingAce het volgende:
F1 is verlaagd naar een spanning sensatie achter de scherm. Niet zo mooi vind ik.. moeten we daar nou van hebben, hoe snel en wanneer er een pitstop word gemaakt?
Ik zeg, max 2 setjes banden voor de race, desnoods sliks.
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gelukkig wint schumacher eindelijk weer een paar races achter elkaar , want het monaco debacle zit nog vers in het hoofd en en die DNF is toch een domper op het seizoen wat dat betreft.
Paar ronden geleden nog niet hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 15:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
schumacher is aan het uitrijden nu dus dat zegt niks.
Spannend?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
is het een keer een spannende race is het nog niet goed..
Spannend? Waar is het spannend dan.. inhaalacties, en gekkigheid op de baan dat willen we zien. Niet het winnen in de pitlane.. maar goed, je moet nu ergens je spanning vandaan halen natuurlijk. Ja erg spannend hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
is het een keer een spannende race is het nog niet goed..
Had er wat meer van verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spannend?.
Op 40 sekonden achterstandquote:Op zondag 4 juli 2004 15:24 schreef -Hans- het volgende:
De tijden van de Mclarens zijn bizar goed! d.w.z. dat de tijden op dit moment sneller zijn dan die van Schumacher.
Juist .... schumi altijd met zijn laffe overwinningen ...quote:Op zondag 4 juli 2004 15:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Spannend? Waar is het spannend dan.. inhaalacties, en gekkigheid op de baan dat willen we zien. Niet het winnen in de pitlane.. maar goed, je moet nu ergens je spanning vandaan halen natuurlijk. Ja erg spannend hoor
Maar ze doen het zeker ok met deze auto tot nu toe, nog wat fine tunen verder dit seizoen.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op 40 sekonden achterstand
Degene met een rekenmachine.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:29 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Juist .... schumi altijd met zijn laffe overwinningen ...
Wie heeft er eigenlijk gewonnen .... schumi of ross brawn ??
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spannend?.
in vergelijking met de normale races is het best spannend ja!quote:Op zondag 4 juli 2004 15:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Spannend? Waar is het spannend dan.. inhaalacties, en gekkigheid op de baan dat willen we zien. Niet het winnen in de pitlane.. maar goed, je moet nu ergens je spanning vandaan halen natuurlijk. Ja erg spannend hoor
Ik sluit mij aan bij aan SailingAce..quote:Op zondag 4 juli 2004 15:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
[..]
in vergelijking met de normale races is het best spannend ja!
je moet ook verder kijken dan P1.
quote:Maar goed voor sommige mensen wordt het pas leuk als de Ferrari's ergens in een muur geparkeerd staan
Ik heb treintjes gezien. En nu dan ok de ballen van Barri.. maar die acties.. kom op daar moet meer van komen!! De race ligt bij een coureur en die word gewoon overgenomen door de mensen aan de zijlijn. Alsof ze bezig zijn met die autootjes op een magnetish geleidesysteem voor kinderen.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
[..]
in vergelijking met de normale races is het best spannend ja!
je moet ook verder kijken dan P1.
Maar goed voor sommige mensen wordt het pas leuk als de Ferrari's ergens in een muur geparkeerd staan
dat ligt aan de slechte lay-out van het circuit.. je zit het dat bij circuits met lang recht stukken gevolgd door een hairpin altijd veel meer geraced wordt.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb treintjes gezien. En nu dan ok de ballen van Barri.. maar die acties.. kom op daar moet meer van komen!! De race ligt bij een coureur en die word gewoon overgenomen door de mensen aan de zijlijn. Alsof ze bezig zijn met die autootjes op een magnetish geleidesysteem voor kinderen.
ja natuurlijk moet een race spannender zijn, maar dit was toch echt wel aardig.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb treintjes gezien. En nu dan ok de ballen van Barri.. maar die acties.. kom op daar moet meer van komen!! De race ligt bij een coureur en die word gewoon overgenomen door de mensen aan de zijlijn. Alsof ze bezig zijn met die autootjes op een magnetish geleidesysteem voor kinderen.
De hairpin moet voor t lange rechte stuk slimmerd, anders kan je niet dicht op je voorganger komen..quote:Op zondag 4 juli 2004 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat ligt aan de slechte lay-out van het circuit.. je zit het dat bij circuits met lang recht stukken gevolgd door een hairpin altijd veel meer geraced wordt.
Is dta niet het circuit van Bridgestone?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:44 schreef -Hans- het volgende:
Mooi de volgende race vind plaats op een circuit waar je wel een boel inhaalacties mag verwachten!
Groot-Brittannië, Silverstone
Volgens mij niet hoor, wel testen hier veel Engelse teams zoals Mclaren, BAR en Jordan.Vorig jaar(?) was het echt een onwijs mooie race! met veel inhaalacties en die idioot die de baan op kwam.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:45 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Is dta niet het circuit van Bridgestone?
Ja, die god promootte toch?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, wel testen hier veel Engelse teams zoals Mclaren, BAR en Jordan.Vorig jaar(?) was het echt een onwijs mooie race! met veel inhaalacties en die idioot die de baan op kwam.
Geloof het wel jah!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef Archeodude het volgende:
[..]
Ja, die god promootte toch?![]()
Ooh Silverstone staat vaak garant voor veel spektakel (regenbuien, genoeg inhaal mogelijkheden) en een betere regie dus dat zijn voor mij wel voldoende punten om te gaan kijken.quote:Ach...de winnaar is toch al bekend.....die lul van een Michael Schumacher...hoezo dan kijken![]()
nee aan het eind van het rechte stuk, je ziet dat bij zulke combinaties altijd de meeste inhaalacties plaatsvinden dmv uitremacties.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De hairpin moet voor t lange rechte stuk slimmerd, anders kan je niet dicht op je voorganger komen..
Onzin, ik was bij Magny Cours in 99 en er werd enorm veel ingehaald, vooral bij de adelaide hairpin en de 2 bochten daarna.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat ligt aan de slechte lay-out van het circuit.. je zit het dat bij circuits met lang recht stukken gevolgd door een hairpin altijd veel meer geraced wordt.
zwijg alsjeblieft over die racequote:Op zondag 4 juli 2004 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, wel testen hier veel Engelse teams zoals Mclaren, BAR en Jordan.Vorig jaar(?) was het echt een onwijs mooie race! met veel inhaalacties en die idioot die de baan op kwam.
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gelukkig wint schumacher eindelijk weer een paar races achter elkaar , want het monaco debacle zit nog vers in het hoofd en en die DNF is toch een domper op het seizoen wat dat betreft.
Had toen in Chersonissos een een of ander cafe gevonden waar ze het uitzendde... Echt mazzel. IK hoop dat ze dat ook in Mallorca hebben volgende weekquote:Op zondag 4 juli 2004 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
zwijg alsjeblieft over die race
de enige race die ik gemist heb![]()
Grappig deze post, die idioot was Jimmyjump, die dus 's avonds de Finale van het EK verstoorde met zijn actie (Barca shirt naar Figo gooienquote:Op zondag 4 juli 2004 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lol..dat was JJ dus niet. Die kwam pas dit jaar in Spanje in actie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Grappig deze post, die idioot was Jimmyjump, die dus 's avonds de Finale van het EK verstoorde met zijn actie (Barca shirt naar Figo gooien) en het doel in
![]()
Aaj dat is jammer, helaas lijkt het erop dat ik de race dit jaar moet missen. :'(quote:Op zondag 4 juli 2004 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
zwijg alsjeblieft over die race
de enige race die ik gemist heb![]()
haha ik had het gezien , wie niet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Grappig deze post, die idioot was Jimmyjump, die dus 's avonds de Finale van het EK verstoorde met zijn actie (Barca shirt naar Figo gooien) en het doel in
![]()
read the bible the bible have always right ofzo what ever stond er opquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol..dat was JJ dus niet. Die kwam pas dit jaar in Spanje in actie.
Die idioot die jij bedoelt was een gelovige die op een hoop A4 had geschreven dat we de bijbel moesten lezen en dat op zijn lijf geplakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |