abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20357371
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hou je er met zulk taalgebruik wel rekening mee dat als het ooit zover zou komen er ook aan 'onze kant' een en ander gezuiverd zou worden?
Dat weet eenieder die zich in een conflict mengt neem ik aan. Bij oorlog horen slachtoffers en ook aan beide zijden. Dit mag alleen geen excuus zijn om het wereldbeeld weer in positieve zin te veranderen.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:37:43 #52
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_20357390
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het ook over dreigen. Zoals zij nu doen.
Dreingen helpt niet als ze weten dat je het niet doet.
mai pen rai
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:39:56 #53
98633 Merkava_IV
You like my avatar?
pi_20357436
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:14 schreef groengeel het volgende:
ik ben niet bereid dat risico te lopen..
hoe erger de aanslag..hoe sterke alqaeda is..alqaeda die tegen ruim 100 inlichtingendiensten vecht...
hoe koppiger de europeanen worden des te meer de dosis moet zijn.
Wat houdt je tegen om hier het risico te blijven lopen? You are either with us, or you are against us. En nee, met 'us' bedoel ik alle inwoners van Europa. Christenen, atheïsten, moslims, boedhisten noem maar op.

Maar als je het Westen als vijand ziet dan snap ik niet wat je hier uitspookt.
quote:
Wat Gia zegt is natuurlijk wel de ultieme consequentie.

Hoeveel erge bomaanslagen denk je dat het westen kan lijen, voordat er als reflex een extremist aan de macht komt?

En menig salonfundi hier op dit forum, blijft vergeten dat'ie allah op z'n blote knieen mag bedanken dat wij wel beschaafd zijn.

Hoe lang denk je dat een conflict duurt, als wij net zo goor gaan vechten, incl. bomaanslagen op bevolkinscentra?

Ik denk dat we daarna slechts over de islam kunnen zien in een museum. Iets wat we kinderen dan vertellen op school "Er waren eens een wat achterlopende volkeren..."

Want at the end of the day, worden kewle bommen gemaakt in het westen, niet in allah's trotse land
(kewle bommen )
pi_20357449
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En hoe had je dat in gedachten Gia?
Staat een moskee voor jou als *AlQuada?*
Moeten de gewone mensen gedood worden omdat er ergens een stel gekken zijn die waanzinnige gdachtes tot uitvoering brengen?
Omdat men aan de andere kant van de wereld er dergelijke gedachtes op na houdt (we zijn tegen Bush, dus tegen Amerika en indirect tegen het westen en dus ook Nederland) hoeven we onszelf dat natuurlijk niet op te leggen.
Moskeeen hebben in principe niets van doen met Al-quaida, ze belijden alleen hetzelfde geloof, net zoals Hitler en ik hetzelfde geloof hadden, maar dat schept nog geen vergelijking tussen ons.
Mochten er moskeen zijn die actief of inactief steun verlenen aan al-quaida leden of sympathisanten dan zullen zij hier wel de verantwoordelijkheid voor moeten dragen.
Yeah baby Yeah!
pi_20357468
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dus je bent voor rechtsongelijkheid in een land en je steunt ook de trias-politica niet?
ik vind dat elk volk het recht heeft op de manier waarop het regeerd wil worden..joden passen de torah toe, moslims de koran/soenna...christinen democ. of bijbelse regels..hindoes waar ze in geloven... at is het hart van de democ.
pi_20357490
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:39 schreef Merkava_IV het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om hier het risico te blijven lopen? You are either with us, or you are against us. En nee, met 'us' bedoel ik alle inwoners van Europa. Christenen, atheïsten, moslims, boedhisten noem maar op.

Maar als je het Westen als vijand ziet dan snap ik niet wat je hier uitspookt.
[..]

(kewle bommen )
binladen zei you don't have to be with us, just don't be against us
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:43:10 #57
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_20357511
groengeel,

Waarom emigreer je niet gewoon naar Iran ? Heb je alles wat je hartje begeerd.
mai pen rai
pi_20357512
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:41 schreef groengeel het volgende:

[..]

ik vind dat elk volk het recht heeft op de manier waarop het regeerd wil worden..joden passen de torah toe, moslims de koran/soenna...christinen democ. of bijbelse regels..hindoes waar ze in geloven... at is het hart van de democ.
tttttterrrrrrrugggggggg naar school
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:43:49 #59
3542 Gia
User under construction
pi_20357530
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:37 schreef niet_links het volgende:

[..]

Dreingen helpt niet als ze weten dat je het niet doet.
Dat weten ze toch niet.
Komen ze alleen achter als ze toch een aanslag plegen.
Hun risico.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:45:25 #60
98633 Merkava_IV
You like my avatar?
pi_20357574
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:42 schreef groengeel het volgende:

[..]

Het kan me geen reet schelen wat die geschifte behaarde theedoek zei. We wonen in Europa. Je kunt niet Europees gezag ondermijnen en verwachten dat men respect voor je toont.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:46:53 #61
3542 Gia
User under construction
pi_20357608
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Omdat men aan de andere kant van de wereld er dergelijke gedachtes op na houdt (we zijn tegen Bush, dus tegen Amerika en indirect tegen het westen en dus ook Nederland) hoeven we onszelf dat natuurlijk niet op te leggen.
Nee, maar we kunnen er toch wel mee dreigen!
pi_20357624
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik doel eigenlijk op het aanduiden van mensen als beesten.

Daar hoef je kennelijk geen Al-Qaeda lid voor te zijn om zo over anderen te denken.
Nee, maar ik ben er niet rouwig om dat ik dat soort figuren niet meer kan zien als mens.
pi_20357689
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:42 schreef groengeel het volgende:

[..]

Maar wel ondertussen aanslagen plegen tegen die mensen.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:51:47 #64
98633 Merkava_IV
You like my avatar?
pi_20357719
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:50 schreef nikk het volgende:

[..]

Maar wel ondertussen aanslagen plegen tegen die mensen.
Ik snap überhaupt niet waarom groengeel zoveel waarde hecht aan wat OBL zegt.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 11:52:34 #65
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20357735
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat weet eenieder die zich in een conflict mengt neem ik aan. Bij oorlog horen slachtoffers en ook aan beide zijden. Dit mag alleen geen excuus zijn om het wereldbeeld weer in positieve zin te veranderen.
Welk conflict bedoel je dan?

Nikk kan niet wachten tot de onverdraagzamen van de aarde 'gezuiverd' worden. Da's mooi, als je daarmee druk doende zelf maar niet onverdraagzaam wordt, want dan ben je nog weinig opgeschoten.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:53:34 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20357760
Wat else is new. Ik zal geen seconde minder slapen door die schaapneukende baardapen.
pi_20357875
Sjeitan (de duivel) zegt natuurlijk nooit dat hij de duivel is. Zijn daden spreken echter boekdelen. Al-Qaeda waarschuwt wel, maar het interesseert ze niet of ze alsnog moslims zouden doden. Als je als moslim echter ook maar één moslim doodt, kom je in de djehenna (de hel) terecht. Deze moslims interesseert het niet of ze in de hemel of de hel terecht komen. Het zijn dus gewoon handlangers van sjeitan, ze zijn niet bang voor hem. Iedere moslim die aan deze oproep gevolg geeft, handelt dus met sjeitan. Iedere moslim die door deze mensen gedood wordt, zal automatisch naar de jannah (hemel) gaan. Laat christenen, joden en moslims samen tegen dit leger van de duivel vechten.

Eén van de allereerste soera's, 18:29, zegt: "laat hem die dat wil, geloven, en laat hem die dat wil, God's waarheid afwijzen.". De mensen van Al-Qaeda houden zich niet aan deze regel, die toch het woord van Allah is. Volgens deze soera zijn de mensen van Al-Qaeda vrij om te doen wat ze doen, net als alle mensen. Maar door hun wil op te leggen aan mensen en andere moslims gaan ze toch tegen Allah's woord in. De mensen van Al-Qaeda zijn daarom slechte moslims en eenieder die aandacht schenkt aan de wil van deze Al-Qaeda mensen toont zich als een onstandvastig persoon. Eenieder die de wil van deze Al-Qaeda mensen opvolgt toont zich als iemand die beinvloedbaar is door andere mensen en toont daarmee dat zijn geloof in Allah onstandvastig is.

Redeneren als een Al-Qaeda persoon is makkelijk. Het juiste doen is echter vele malen moeilijker. Durf jij het jezelf makkelijk te maken, met de kans dat je daardoor door Allah uit de hemel geweerd wordt?

Mensen, er wordt hier weer lekker gegeneraliseerd over moslims, maar het zijn *personen* die fout zijn. Het moslim geloof is tolerant tegenover ongelovigen, mensen die een ander geloof hebben dan het geloof in Allah. Maar het moslim geloof is ernstig intolerant tegenover mensen die zich gelovigen noemen, maar zich als niet-gelovigen gedragen, hypocriete mensen dus, zoals deze Al-Qaeda personen. Een goede moslim heeft de plicht om deze mensen uit te stoten, het zijn volgelingen van de duivel.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:00:48 #68
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20357940
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:58 schreef RetepV het volgende:
[..]Een goede moslim heeft de plicht om deze mensen uit te stoten, het zijn volgelingen van de duivel.
Dus moeten we die "slechte" moslims negeren, of wat had je in gedachte met uit stoten?
pi_20358097
Zo, mooie posting vond ik het eigenlijk wel. Ik weet zeker dat hier ook moslims mee lezen.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:10:36 #70
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20358174
@RetepV

Ik heb al eerder gezegd dat Al Qaida werkt voor Sjeitan, maar dat geloven volgelingen van OBL niet. Tja, dan moeten ze maar wachten tot het hiernamaals, na de beoordeling zullen ze dan wel worden doorgestuurd naar die gast om zijn legioenen te kunnen aanvullen.
I mean no harm
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:11:49 #71
98633 Merkava_IV
You like my avatar?
pi_20358202
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:58 schreef RetepV het volgende:
Sjeitan (de duivel) zegt natuurlijk nooit dat hij de duivel is. Zijn daden spreken echter boekdelen. Al-Qaeda waarschuwt wel, maar het interesseert ze niet of ze alsnog moslims zouden doden. Als je als moslim echter ook maar één moslim doodt, kom je in de djehenna (de hel) terecht. Deze moslims interesseert het niet of ze in de hemel of de hel terecht komen. Het zijn dus gewoon handlangers van sjeitan, ze zijn niet bang voor hem. Iedere moslim die aan deze oproep gevolg geeft, handelt dus met sjeitan. Iedere moslim die door deze mensen gedood wordt, zal automatisch naar de jannah (hemel) gaan. Laat christenen, joden en moslims samen tegen dit leger van de duivel vechten.

Eén van de allereerste soera's, 18:29, zegt: "laat hem die dat wil, geloven, en laat hem die dat wil, God's waarheid afwijzen.". De mensen van Al-Qaeda houden zich niet aan deze regel, die toch het woord van Allah is. Volgens deze soera zijn de mensen van Al-Qaeda vrij om te doen wat ze doen, net als alle mensen. Maar door hun wil op te leggen aan mensen en andere moslims gaan ze toch tegen Allah's woord in. De mensen van Al-Qaeda zijn daarom slechte moslims en eenieder die aandacht schenkt aan de wil van deze Al-Qaeda mensen toont zich als een onstandvastig persoon. Eenieder die de wil van deze Al-Qaeda mensen opvolgt toont zich als iemand die beinvloedbaar is door andere mensen en toont daarmee dat zijn geloof in Allah onstandvastig is.

Redeneren als een Al-Qaeda persoon is makkelijk. Het juiste doen is echter vele malen moeilijker. Durf jij het jezelf makkelijk te maken, met de kans dat je daardoor door Allah uit de hemel geweerd wordt?

Mensen, er wordt hier weer lekker gegeneraliseerd over moslims, maar het zijn *personen* die fout zijn. Het moslim geloof is tolerant tegenover ongelovigen, mensen die een ander geloof hebben dan het geloof in Allah. Maar het moslim geloof is ernstig intolerant tegenover mensen die zich gelovigen noemen, maar zich als niet-gelovigen gedragen, hypocriete mensen dus, zoals deze Al-Qaeda personen. Een goede moslim heeft de plicht om deze mensen uit te stoten, het zijn volgelingen van de duivel.
Tijd dat een groot deel van de moslims uit hun identiteitscrisis komen en dit beseffen.
pi_20358248
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:51 schreef Merkava_IV het volgende:

[..]

Ik snap überhaupt niet waarom groengeel zoveel waarde hecht aan wat OBL zegt.
omdat hij zijn woorden toch in werkelijke daden vertaalt...
pi_20358279
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:10 schreef pomtiedom het volgende:
@RetepV

Ik heb al eerder gezegd dat Al Qaida werkt voor Sjeitan, maar dat geloven volgelingen van OBL niet. Tja, dan moeten ze maar wachten tot het hiernamaals, na de beoordeling zullen ze dan wel worden doorgestuurd naar die gast om zijn legioenen te kunnen aanvullen.
laten we maar wachten!
onwetenheid!!!!!
pi_20358302
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:06 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

Wat nou VSA bondgenoot? (Noord-)Europa heeft de VSA helemaal niet nodig! Eenheid en nationalisme maken van Europa dé absolute wereldmacht!
Eenheid en nationalisme gaan niet samen.
pi_20358313
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:00 schreef pfaf het volgende:
Dus moeten we die "slechte" moslims negeren, of wat had je in gedachte met uit stoten?
Uitstoten kun je op verschillende manieren... Ik kan er wel een paar aandragen, maar het is beter als iedereen het eens is over de manier waarop het moet gebeuren.

Het grote probleem is dat de moslims in het Westen allemaal denken 'ze hebben gelijk, ook al zijn we het niet met ze eens'. Wat krijg je dan? Een kleine groep mensen met een grote bek en een hele grote groep mensen die zich afzijdig houdt. Maar daarmee stem je in feite zwijgend in met die Al-Qaeda mensen. En zwijgend instemmen is even erg als luid instemmen.

Wat ik bedoel is dat er een hele kleine gemeenschap van moslims is die een grote bek hebben en alles doen wat God verboden heeft, uit naam van de Islam. Terwijl er een HELE grote groep moslims is die zich afzijdig houden, die misschien wel een mening hebben, maar de mening van de Al-Qaeda mensen niet kunnen weerleggen. Die stemmen dus zwijgend in met de Al-Qaeda mensen. Maar in feite is dat simpelweg een zonde. Deze mensen zondigen dus tegen hun geloof, puur en alleen omdat ze staan toe te kijken hoe alles zich ontvouwt en zelf niet in actie komen tegen de volgelingen van hun eigen duivel.

P.S. Om niet te verzanden in een discussie over gelovig/niet gelovig. Ik ben dus niet gelovig. Ik hou niet van dogma's, dogma's beperken mijn vrijheid. Mijn mening in deze wordt door vrijwel alle geloven erkend en getolereerd, ik beledig er niemand en niets mee. Ik respecteer namelijk wel alle geloven van alle mensen, ik neem zelfs de moeite om de geloven van mensen te onderzoeken.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:17:03 #76
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20358325
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:15 schreef groengeel het volgende:

[..]

laten we maar wachten!
onwetenheid!!!!!
idd van jouw kant.
Ik ben verbannen uit de hemel en de hel, dus ik cirkel nu al...pakweg 14000 jaar rond.
I mean no harm
pi_20358343
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:35 schreef groengeel het volgende:

[..]

de democratie is immers niet de beste manier van regeren..en wie daar in gelooft is dus een fascist....
Zoals een holbewoner die over kruisvaarders jankt en duizenden mensen verpulvert een fascist is, simpele ziel.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:18:40 #78
98633 Merkava_IV
You like my avatar?
pi_20358354
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:16 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Eenheid en nationalisme gaan niet samen.
Hangt van het type nationalisme af. Etnisch (van je volk houden) of patriotisch (van je land houden). Ik vermoed dat hij etnisch bedoelt.
pi_20358374
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:10 schreef pomtiedom het volgende:
@RetepV

Ik vind dat wij, en alle rechtvaardige mensen in de wereld, deze mensen moeten helpen om hun lotsbestemming sneller te bereiken. Hoewel ik liever de visie van Dante zou zien: dat deze mensen ter leringh ende vermaek voor de cohorten van de duivel worden gebruikt.
pi_20358412
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef groengeel het volgende:
wie van ons wil nou aanslagen in nederland?

Niemand, daarom moeten we ook niet toegeven aan deze "mensen" die zich bij groepen als AQ aansluiten. Een kwetsbare opstelling zal Nederland enkel meer en meer een doelwit maken voor terroristen. Daarom is een sterke opstelling vereist.
pi_20358603
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niemand, daarom moeten we ook niet toegeven aan deze "mensen" die zich bij groepen als AQ aansluiten. Een kwetsbare opstelling zal Nederland enkel meer en meer een doelwit maken voor terroristen. Daarom is een sterke opstelling vereist.
Juist. Als je je kop in het zand steekt maak je het alleen maar makkelijker voor de man met het zwaard om het af te hakken.

We houden ons nu al langer afzijdig. Al-Qaeda gaat niet uit zichzelf weg. Of Al-Qaeda nu een produkt van de buitenlandse politiek van de VS is of niet, doet er niet meer toe. Al-Qaeda keert zich nu tegen iedereen, in plaats van alleen tegen het land dat hen hun bestaansrecht heeft gegeven.

Laten we het gesleutel aan de EU even bevriezen, en laten we een initiatief opzetten om Al-Qaeda en dergelijke organisaties wereldwijd op te ruimen. Als je na 3 jaar NOG twijfelt of Al-Qaeda een goed of een kwaad is in deze wereld, dan wordt het tijd dat je jezelf na laat kijken.

Al-Qaeda heeft zich een tijd stil gehouden, de kans was dat de VS ze de doodsteek hadden gegeven. Maar in plaats van te verdwijnen hebben ze zich blijkbaar gehergroepeerd. Geloof maar dat ze hebben geleerd van hun fouten en dat ze er sterker uit gekomen zijn. Ze zijn blijkbaar vastberaden om door te gaan. Dan moet de vrije wereld vastberaden zijn om Al-Qaeda tot en met de wortels uit te roeien.

Dit gaat duidelijk niet uit zichzelf over.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:34:55 #82
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20358691
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:30 schreef RetepV het volgende:

[..]

Juist. Als je je kop in het zand steekt maak je het alleen maar makkelijker voor de man met het zwaard om het af te hakken.

We houden ons nu al langer afzijdig. Al-Qaeda gaat niet uit zichzelf weg. Of Al-Qaeda nu een produkt van de buitenlandse politiek van de VS is of niet, doet er niet meer toe. Al-Qaeda keert zich nu tegen iedereen, in plaats van alleen tegen het land dat hen hun bestaansrecht heeft gegeven.

Laten we het gesleutel aan de EU even bevriezen, en laten we een initiatief opzetten om Al-Qaeda en dergelijke organisaties wereldwijd op te ruimen. Als je na 3 jaar NOG twijfelt of Al-Qaeda een goed of een kwaad is in deze wereld, dan wordt het tijd dat je jezelf na laat kijken.

Al-Qaeda heeft zich een tijd stil gehouden, de kans was dat de VS ze de doodsteek hadden gegeven. Maar in plaats van te verdwijnen hebben ze zich blijkbaar gehergroepeerd. Geloof maar dat ze hebben geleerd van hun fouten en dat ze er sterker uit gekomen zijn. Ze zijn blijkbaar vastberaden om door te gaan. Dan moet de vrije wereld vastberaden zijn om Al-Qaeda tot en met de wortels uit te roeien.

Dit gaat duidelijk niet uit zichzelf over.
*stil

*mooi
pi_20358773
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:41 schreef groengeel het volgende:

[..]

De wereld is verdeeld in volkeren en in landen. We hebben in het verleden de landen als maatstaf gebruikt om hun verantwoordelijkheid te nemen van de daaraanwezige volkeren. Een wet heeft dus toepassing op het land waarin deze is ingesteld niet op het volk wat er woont.
Dat jij de geografische en domgrafische bepalingen in twijfel wilt trekken is natuurlijk prima, maar je kunt jouw mening niet opleggen aan de rest van de wereld.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:39:17 #84
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20358802
Inderdaad. Een dergelijke oproep van Al Qaida kan maar tot een enkele conclusie lijden. De wapens oppakken en actief meevechten tegen de fundamentalistische Moslim terroristen. Ze hebben geen goede bedoelingen met de wereld of de mensheid en ze zijn niet van plan om te stoppen.
Nu, op dit moment en in de toekomst moeten we de idealen van democratie en vrijheid beschermen tegen groeperingen zoals Al Qaida die met geweld hun idealen aan anderen willen opleggen. Het is allang niet meer een conflict om olie of religie. Het is nu een conflict tussen vrijheid en religieus dictatorschap. Het is onze taak om op te komen voor vrijheid en het is onze taak, nee onze plicht om tegen mensen zoals Al Qaida te vechten die alleen maar onverdraagzaamheid willen zaaien.

Al Qaida is een smet op de mensheid, de wereld en op de Islam. Een dergelijke groepering kan en zal niet aan worden toegegeven. Het zal niet makkelijk worden, en dat heeft ook niemand gezegd. Maar als het erop aan komt zoals nu moeten we opkomen voor de droom die de mensheid nastreeft; het leven in vrijheid en in een wereld zonder angst.

Het westen is niet perfect, maar Al Qaida is ronduit slecht. Ik bevoorkeur vrijheid voor de mensheid al moet ik er mijn leven en ziel voor opofferen. Sterven voor je ideal bijwijst niet dat het goed is waar je voor gelooft. Maar als het nodig is om vrijheid te bewaren en om Al Qaida en zijn takken te vernietigen ben ik bereid om zelfs mijn ziel ervoor op te offeren, iets wat zelfs de mensen van AL Qaida niet zouden doen.
I mean no harm
pi_20359013
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Welk conflict bedoel je dan?

Nikk kan niet wachten tot de onverdraagzamen van de aarde 'gezuiverd' worden. Da's mooi, als je daarmee druk doende zelf maar niet onverdraagzaam wordt, want dan ben je nog weinig opgeschoten.
Ik bedoelde het virtuele conflict dat zich nu tussen het westen en alquaida afspeelt. Ondanks dat we van onszelf (terecht of onterecht) vinden dat we moreel superieur zijn betekent dat niet dat we al onze problemen via deze weg aan moeten pakken.
Daarvoor zijn er teveel hyaten in de wetgevingen en de grensoverschrijnende problemen zoals nu al-quaida. op dit moment is het zaak om deze groepering hard aan te pakken, omdat de polarisatie reeds begonnen is. gematigde moslims trekken steeds meer partij voor hun islamtische verwanten in de weredl die zich in deze cellen verenigen. Dit komt door de propagandistische berichtgeving en manier van oorlog voeren van al-quaida. Zij spreken de moslims aan op het boeder-gevoel en dat is een gevoelig vlak in deze cultuur/godsdienst.
Als blijkt dat via rechtswegen of democratische beslissingen in het mom van moreel de tegenstander bestrijden niet werkt, zullen we over moeten gaan op andere middelen, welke bijv doodseskaders, speciale infiltratietechnieken een voorbeeld kunnen zijn.
Het doel (al-quaida) vernietigen heiligt de middelen als blijkt dat al-quaida de wereldorde danig kan frustreren.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:50:59 #86
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_20359119
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wat snap je niet, Loedertje?
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_20359180
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:15 schreef groengeel het volgende:

[..]

laten we maar wachten!
onwetenheid!!!!!
In zekere zin kun je ook zeggen dat een medium als Fok staatsondermijnend kan werken als mensen zoals groengeel dit soort propaganda kan blijven verkondigen. Ik dacht dat een moslim juist trots is op zijn godsdienst en zijn gedachten met trots laat zien. het feit dat jij lekker achter je computertje de gehele westerse wereld fictief aan het bedrigen bent, maar tegelijkertijd niet de moed kunt opbrengen om je naam te tonen of in de openbaarheid te discussieren ben je dus een schande voor je religie. Een laffe daad van een puber lijkt me. Aangezien je niet met argumenten discussieert in een discussie die je zelf oproept.
Yeah baby Yeah!
pi_20359460
nou:d fok.nl moet blij zijn met iemand die de 'leden' dwingt om op hem te reageren.. want dat maakt deze site actief..daarnaast kom ik met een andere mening en dat is alleeen maar goed..bovendien om ik ook met zeer betrouwbare info.. voordat die op cnn, aljazeera of nu.nl of fok.nl staat.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:09:53 #89
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20359714
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:02 schreef groengeel het volgende:
nou:d fok.nl moet blij zijn met iemand die de 'leden' dwingt om op hem te reageren.. want dat maakt deze site actief..daarnaast kom ik met een andere mening en dat is alleeen maar goed..bovendien om ik ook met zeer betrouwbare info.. voordat die op cnn, aljazeera of nu.nl of fok.nl staat.
Maar je geeft geen diepgang op je mening. Je zegt niet waarom je AL Qaida steunt en wat je rang in de organisaatie zelf is (volgens mij ben je junior lid ofzo)

Ok zeg je niet wat voor soort auto de AIVD gebruikt om jouw in de gaten te houden (want houdt er maar rekening mee dat je in de gaten wordt gehouden!!)
I mean no harm
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 13:10:30 #90
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20359735
quote:
..daarnaast kom ik met een andere mening en dat is alleeen maar goed..bovendien om ik ook met zeer betrouwbare info..
Waar dan als ik vragen mag
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:14:29 #91
98633 Merkava_IV
You like my avatar?
pi_20359839
quote:
Ok zeg je niet wat voor soort auto de AIVD gebruikt om jouw in de gaten te houden (want houdt er maar rekening mee dat je in de gaten wordt gehouden!!)
Tijd voor 'intensive interrogation' ?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:34:41 #92
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20360443
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:14 schreef Merkava_IV het volgende:

[..]

Tijd voor 'intensive interrogation' ?
Tja, hij vragt er zelf om. Maar je kunt er donder op zeggen dat hij in de gaten wordt gehouden door een AIVD achtige instantie. En wellicht Fok! zelf ook. Buiten dat hij dus door ons wordt lastig gevallen als hij hier een e-mail of naam had ingevuld wat daadwerkelijk van hem zou zijn zou het AIVD het ook makkelijker hebben.

Maar geen nood Groengeel, achter hoeveel servers en PC je het IP van je eigen computer verbergt, het valt altijd te achterhalen. Dus reken er maar op dat het AIVD jouw IP-adres heeft (je echte IP-adres) dus bij een binnenval kunnen ze deze berichten linken aan jouw computer. En al is het niet je eigen computer kunnen ze controleren of jij gebruik hebt gemaakt van die computer.
I mean no harm
pi_20360825
quote:
Dat je een andere mening hebt is prima, maar niet op voorhand goed. Hitler had ook een andere mening (helaas achteraf) maar dat is niet echt goed te noemen. je info kan misschien wel betrouwbaar zijn, maar hij kan natuurlijk niet eerder zijn dan CNN of Al-Jazeera, ik neem niet aan dat jij betere connecties hebt dan 200 journalisten, medewerkers en hun netwerken of spreek ik met Osama himself?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:53:39 #94
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20360915
Spannend. Dus over een aantal dagen weten wij of het bullshit is of niet. Maar goed, ik hecht er niet veel waarde aan.

The German government reacted by saying it did not consider the threat particularly credible.

"This is a sinister organisation which has already laid claim to many things, including power failures in America," Reuters news agency quoted an interior ministry spokesman as saying.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_20361605
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:53 schreef tvlxd het volgende:
Spannend. Dus over een aantal dagen weten wij of het bullshit is of niet. Maar goed, ik hecht er niet veel waarde aan.

The German government reacted by saying it did not consider the threat particularly credible.

"This is a sinister organisation which has already laid claim to many things, including power failures in America," Reuters news agency quoted an interior ministry spokesman as saying.
Nou lekker spannend...... not.

Al-quaida wet dat ze zich op een hellend vlak bevindt en een aanslag kost hen bij de machtigen der aarde alleen krediet. Actie= reactie in dit geval.
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 14:51:46 #96
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20362557
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:47 schreef Elgigante het volgende:

op dit moment is het zaak om deze groepering hard aan te pakken
En welk land gaan we daarvoor nu terug naar de middeleeuwen bomberderen? Iran? Syrië? Libanon of Jordanië misschien?

Want dat is dé oplossing voor terrorisme nes pas?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:53:33 #97
98633 Merkava_IV
You like my avatar?
pi_20362618
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En welk land gaan we daarvoor nu terug naar de middeleeuwen bomberderen? Iran? Syrië? Libanon of Jordanië misschien?

Wat bedoell je met terug naar de Middeleeuwen?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:03:01 #98
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20362912
quote:

[..]

Ow, wie heeft gezegd bombarderen?!
I mean no harm
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:07:05 #99
3542 Gia
User under construction
pi_20363038
quote:

[..]

Geen, want daar zitten ze al.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 15:10:20 #100
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20363151
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Geen, want daar zitten ze al.
Gia meid, ik zeg het je, ze zitten óveral. Echt waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')