Ach jah, ze zijn nu eenmaal al erg bekend, dus die nummer 1 hit gun ik ze nu wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:24 schreef Zapper het volgende:
Ik neem aan dat je dit met pijn in je hart post, Dizer?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien John Mayer.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:12 schreef Qarinx het volgende:
Wie denken jullie dat de support act doet bij Maroon5?
hmm na een paar x dit nummer beluisterd te hebben begint het toch al een beetje saai wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:43 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb t album maar ik vind alle nummers maar redelijk
Behalve dan "she will be loved" dat vind ik écht een goed nummer![]()
![]()
John Mayer!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien John Mayer.
Maroon 5 in het voorprogramma van John Mayer zou meer de juiste volgorde zijn. ...quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout, John Mayer is niet echt bekend in Nederland en uit bronnen weet ik dat hij graag wil doorbreken. Dus het zou nog best wel mogelijk zijn!! Kijk, Maroon5 is in Amerika super groot, in Nederland, Duitsland en Engeland ook. Ze spelen wel eens als voorprogramma bij andere grote artiesten in landen waar Maroon5 niet zo bekend is. Dus waarom zou John Mayer niet hetzelfde doen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:39 schreef BadDay het volgende:
[..]
Maroon 5 in het voorprogramma van John Mayer zou meer de juiste volgorde zijn. ...![]()
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik Maroon 5 niet zo hoog heb zitten en John Mayer wel.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout, John Mayer is niet echt bekend in Nederland en uit bronnen weet ik dat hij graag wil doorbreken. Dus het zou nog best wel mogelijk zijn!! Kijk, Maroon5 is in Amerika super groot, in Nederland, Duitsland en Engeland ook. Ze spelen wel eens als voorprogramma bij andere grote artiesten in landen waar Maroon5 niet zo bekend is. Dus waarom zou John Mayer niet hetzelfde doen?
Evanescence en Seether doen hetzelfde!!
Dus of er een kans is dat JM als voorprogramma draait? Kleine kans van wel! Maar let op het woord klein![]()
Hij doet mij continu denken aan Nestor Carbonell.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind de zanger verdacht veel op Matthew Bellamy lijken.
Op foto zo opzich wel jah, maar in het echt ziet Adam er toch wat anders uit. Zelfde geldt voor de drummer.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij doet mij continu denken aan Nestor Carbonell.
[afbeelding]
Doe het dan niet..quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:42 schreef JeroenV het volgende:
Eigenlijk haat ik het om zo te denken over muziek...
Alternative Pop-Rockquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:42 schreef JeroenV het volgende:
Als jullie mochten kiezen in welk 'hokje' je Maroon 5 zou stoppen, zouden jullie dan zeggen dat ze rock muziek maken of pop (kan even niet op iets anders komen).
Ik moet mn mp3 collectie voor mijn mp3speler indelen, maar ik twijfel hier nog een beetje. Voor rock vind ik de nummers eigenlijk veel te zacht, maar elke site geeft aan dat het een rock band is...
Eigenlijk haat ik het om zo te denken over muziek...
Dit album is idd pop... Track 1 is misschien wat rockig (Lenny Kravitz achtig) maar verder gewoon popquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:51 schreef Fen het volgende:
De cd is nogal pop, maar ik vond ze op het podium toch wel rocken
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:35 schreef Dizer het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze nou in een hokje geplaatst moeten worden. gewoon wat je zelf voelt en klaar. Ik vind ze pop-rock en klaar. En hun vorige album vond ik dan weer pop-punk. Niet moeilijk doen
Nee, die is gecancelled! Ze gaan werken aan een uitgebreider een. Misschien beelmatriaal uit HMH zou leuk zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 07:10 schreef Radjesh het volgende:
is die dvd al te koop?![]()
http://www.maxeen.comquote:Op donderdag 2 september 2004 18:24 schreef Fen het volgende:
Weten we nou al wat (of nouja, wie) de support-act wordt?
Harder To Breathe is echt heerlijk, en zeker het beste nummerquote:Op woensdag 22 september 2004 00:55 schreef sir_Tachyon het volgende:
Oe oe oe hij heeft een gave SG!! Maarre ik vind Harder To Breathe toch wel een van de betere nummers van het laatste album (mits er meer hebben), De rest is te commercieel.
wrom niet?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammergenoeg ga ik ze live niet meemaken.
Omdat ik zo blut ben als maar zijn kan, over 2 weken een Dido concert heb waar ik het kaartje nog van terug moet betalen, en de week daarop weer een concert(je) heb.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
wrom niet?
Ik dacht, misschien zoek je ene kaartje voro de 013 in tilburg.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik zo blut ben als maar zijn kan, over 2 weken een Dido concert heb waar ik het kaartje nog van terug moet betalen, en de week daarop weer een concert(je) heb.. Vervoer enzo kost ook weer geld.
Ik moet echt heel snel een baantje hebben.
Uuuhm... ik heb 1 kaartje te koop....alleen die doe ik weg voor 50quote:Op woensdag 22 september 2004 02:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Maar, wie o wie heeft nog 2 kaartjes te koop voor Tilburg voor niet meer dan 30 euro?
Niet..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef Fen het volgende:
Over anderhalve week sta ik lekker in 013
Was het Johnnie Meijer maar geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik hoop op Silkstone. Silkstone zijn fans van Maroon5.
Maar ik blijf dromen.
Zal wel weer zo een kut nederlandse band zijn...zoals Flemming
Dat waren de Hockey/Breezer-sletjes van de avondquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?![]()
Er stond iets opgeschreven dus ik hoop maar dattie niet net uitgedaan was. Maar zoiezo.. tja zulke mensen heb je altijd blijkbaar. Vond het wel lachuh dattie die 2 mensen in het midden met hun lichtgevende zwaaiedingetjes toesprak en ze na ging doenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Ben gisteren ook geweest en heb me goed vermaakt! Dat ze 'Live Forever' als toegift deden vond ik ook erg leuk. En die intro-muziek aan het begin van 't concert hè. Kill Bill!
Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?![]()
Bart en Sita?? Waren die tussen de menigte??? Oowwkeeequote:Op zondag 24 oktober 2004 12:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Er stond iets opgeschreven dus ik hoop maar dattie niet net uitgedaan was. Maar zoiezo.. tja zulke mensen heb je altijd blijkbaar. Vond het wel lachuh dattie die 2 mensen in het midden met hun lichtgevende zwaaiedingetjes toesprak en ze na ging doenhehe
Detail: IK BART EN SITA GEZIEN.. OEEEHHH...![]()
Jup. Stond ff vlak achter hen. Had niks in de gaten toen vriendin van me, me aanstootte toen zag ik het. Ach ja... boeide mij niet, ergens vind ik eht wel grappig (dan vooral van mevrouw Sita) dat ze zo tussen het publiek staat. Tuurlijk kan dat, maar sommige sterretjes hebben snel het gevoel dat ze zich niet tussen het "gewonen volk" moeten mengen. Viel dus weer mee.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bart en Sita?? Waren die tussen de menigte??? Oowwkeee![]()
Iddquote:En van die toespraak naar die twee mensen in het midden was echt hilarisch gewoon
Ik ben het met je mee eens over het geluid. En inderdaad Ahoy gaat nog wel maar Arena is echt BAGGER! Maar HMH vind ik het geluid echt goed!! Ik was er vorig jaar heen naar Nickelback en dat klonk echt vet goed!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jup. Stond ff vlak achter hen. Had niks in de gaten toen vriendin van me, me aanstootte toen zag ik het. Ach ja... boeide mij niet, ergens vind ik eht wel grappig (dan vooral van mevrouw Sita) dat ze zo tussen het publiek staat. Tuurlijk kan dat, maar sommige sterretjes hebben snel het gevoel dat ze zich niet tussen het "gewonen volk" moeten mengen. Viel dus weer mee.
[..]
Idd :') hehehe "But I do like it... really."
Hij's wel lekker prettig gestoord hahaBekken die die trok.
Maarre HMH.. ben blij dat ik iig naar 013 ben gegaan, de reacties over het geluid in de HMH is niet al te best. Heb zelf Ahoy (Counting Crows) en Arena (RHCP) al eens beproefd. Ahoy gaat dan nog, Arena is echt bagger geluid. Ik vond het geluid gisteren redelijk, hoewel ik nooit snap dat het geluid van de muziek tijdens concerten bijna nooit in de goede verhouding staat met het met de stem, zodat die vaak op de 2e plaats komt. Of ben ik daarin de enige?
ik kon al niet lezen wat erop stond... ik stond 2 meter achter julliequote:Op zondag 24 oktober 2004 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was trouwens leuk, een vriendin van me die mee was, die was gister jarig en we hadden in de groep een a4 velletje gekladderd met "sing for the birthday girl" en toen las "Adam -de zanger" het en riep heel zacht.. Happy Birthday!!!!
Vriendin waarmee ik was zag dat blaadje ook al. Waren zij die meisjes die telkens dezelfde armbewegingen deden. Constant. De hele tijd. Non-stop?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik kon al niet lezen wat erop stond... ik stond 2 meter achter jullie
Neeeeheeeee... dat van dat blaadje met verjaardag erop was ik en mijn groepje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin waarmee ik was zag dat blaadje ook al. Waren zij die meisjes die telkens dezelfde armbewegingen deden. Constant. De hele tijd. Non-stop?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |