Jezelf in de rol van slachtoffer gooien, helpt natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:16 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Okee, ik geef het toe. Dat topic ging over mij en FOK.
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar dit ging niet alleen over mijn ruzie met Insomaniac. Bekijk mijn postgeschiedenis maar... overal waar ik kom, al vanaf mijn eerste topic, word ik belaagd door Fokkers. Het topic ging dus niet over wat er vandaag gebeurd is, maar wat er gebeurt vanaf het moment dat ik me geregistreerd heb: beledigen, roddelen, mijn foto's misbruiken (door Kastanova en Xebrozius) en iedereen die daar aan meedoet. Kun je begrijpen waarom ik dan een topic in R&P open dat, om begrijpelijke redenen hoop ik, zogenaamd over iets anders gaat?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:33 schreef static het volgende:
Boe.
Maar je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
:')..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wees lief tegen je mede-Fokker, dat helpt.
MUUS, je probeert me misschien te helpen, maar als er iemand is die zich profileert als een zelfverzekerd iemand dan ben jij het wel, samen met Insomaniac en misschien nog wel wat anderen. En dan ga JIJ me vertellen dat ik dat NIET moet doen, wat een bullshit zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blablabla load of crap blablabla.
Tof topic heb je geopend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:34 schreef DarkElf het volgende:
ik voel me misbruikt
ik ga zo een topic openen hoor
*kras*
ja geil he?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tof topic heb je geopend.
Of je leest het stukje nog eens door, en dan ook een beetje tussen de regels door.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
MUUS, je probeert me misschien te helpen, maar als er iemand is die zich profileert als een zelfverzekerd iemand dan ben jij het wel, samen met Insomaniac en misschien nog wel wat anderen. En dan ga JIJ me vertellen dat ik dat NIET moet doen, wat een bullshit zeg!
Ten eerste is het al niet vriendelijk om mij zo te 'quoten'. Dat snap je zelf wel he? Dus wat moet je dan niet meer doen, honingdropje?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
MUUS, je probeert me misschien te helpen, maar als er iemand is die zich profileert als een zelfverzekerd iemand dan ben jij het wel, samen met Insomaniac en misschien nog wel wat anderen. En dan ga JIJ me vertellen dat ik dat NIET moet doen, wat een bullshit zeg!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:49 schreef MUUS het volgende:
Dit wordt weer zo'n discussie zonder eind, hè?
Jawel, ik maak nu een einde aan deze discussie aangezien ik die duidelijk gewonnen heb.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:49 schreef MUUS het volgende:
Dit wordt weer zo'n discussie zonder eind, hè?
*proest*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Jawel, ik maak nu een einde aan deze discussie aangezien ik die duidelijk gewonnen heb.
Ik vind dat jullie maar eens goed moeten nadenken over jullie gedrag, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Jawel, ik maak nu een einde aan deze discussie aangezien ik die duidelijk gewonnen heb.
Ik vind dat jullie maar eens goed moeten nadenken over jullie gedrag, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Ja, vlucht maar weg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..].
Je hebt gelijk. Ik ga meteen beginnen met dat nadenken.
In bed. Met mijn ogen dicht.
Je overdrijft het een klein beetje, en MUUS probeerde je echt te helpen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ah, het socializen gaat al een stuk beter zie ikquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:57 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar weg.
Ik hoop dat je spijt krijgt, en dat mijn naam door je hoofd blijft spoken 's nachts.
Liefje, jij wilde met deze discussie stoppen, weet je nog?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:57 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar weg.
Derde tip van de dag: overdrijven is alleen leuk bij grapjes.quote:Ik hoop dat je spijt krijgt, en dat mijn naam door je hoofd blijft spoken 's nachts.
*wanhopig handjes in de lucht gooit*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, het socializen gaat al een stuk beter zie ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |