Vinokourov doet in iedergeval niet mee dit jaar. Best wel jammer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:50 schreef koster het volgende:
In de poule hier heb ik dit team,nu moet ik er nog 1 en 5 reserves.
Iemand nog tips:
Vinokourov
\quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:53 schreef DRIX het volgende:
[..]
Vinokourov doet in iedergeval niet mee dit jaar. Best wel jammer.
Geen Cipollini ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:50 schreef koster het volgende:
In de poule hier heb ik dit team,nu moet ik er nog 1 en 5 reserves.
Iemand nog tips:
Petacchi
McEwen
Zabel
Cooke
Hushovd
Heras
Zubeldia
Mayo
Basso
Armstrong
Menchov
Hamilton
Vinokourov
Ullrich
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:54 schreef koster het volgende:
[..]
\
Ok bedankt dan kan ik die eruithalen!!
BEst wel jammer inderdaad!
je bent zelf toch ook op internetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:15 schreef Chriz2k het volgende:
Kan iemand de einduitslag van vorig jaar nog ergens opgraven ajb...
Kan alleen maar vinden met de beste 10quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je bent zelf toch ook op internet![]()
Zijn beide beter in de bergen dan tegen de klok volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:19 schreef KickAss het volgende:
www.letour.com/2003
mancebo en manchov, zijn dat toppers voor de tijdrit??
Menchovquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:28 schreef Chriz2k het volgende:
En wie gaat er volgens jullie beter presteren: Menchov of Mancebo?
haha, okquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan alleen maar vinden met de beste 10 :'(
1. Ullrichquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:22 schreef ZIOPPA het volgende:
Ben het hier wel allemaal een beetje aan het volgen, wordt het niet eens tijd voor een voorspelling (dus geen 20 namen, gewoontop 3, groen en bolletjes>)
Mijn voorspelling dan maarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:54 schreef KickAss het volgende:
1. McGee
2. Ullrich
3. Zubeldia
4. Hamilton
5. Armstrong
outsider: Denis Menchov
Ben benieuwd naar jullie top 5 en outsider!!
Check letour.fr eens, daar komt het wel te staan, eerste start om 16:00 maar wiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:10 schreef vanDaal het volgende:
Weet trouwens iemand of het startschema van de proloog al bekend is?
toch maar hier proberenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef Leatherface het volgende:
Van KickAss, uit Voorspel hier de top5 van de tijdrit en jouw outsider
[..]
Mijn voorspelling dan maar
1 Ullrich
2 Hamilton
3 McGee
4 Verbrugghe
5 Zubeldia
Outsider: Armstrong
Onder andere deze: Tourspel subleague met alle fokkers :) (AD Rondemaster)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:16 schreef Frenkie het volgende:
waar kan je meedoen aan die tourpoule...??
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:15 schreef Chriz2k het volgende:
1 Allessandro Petacchi
2 Baden Cooke
3 Robbie McEwen
4 Lance Armstrong (1)
5 Tyler Hamilton
6 Iban Mayo
7 Haimar Zubeldia
8 Ivan Basso
9 Roberto Heras
10 Francisco Mancebo
11 Thor Hushovd
12 Denis Menchov![]()
13 Erik Zabel
14 Jan Ullrich
15 Tom Boonen![]()
Dit is mijn ploeg, iemand nog aanmerkingen of suggesties?
Is die Boonen zo goed dan, ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:20 schreef KickAss het volgende:
[..]
my 2cents
Laat me raden, je volgt alleen de Tour.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is die Boonen zo goed dan, ik heb er nog nooit van gehoord![]()
wordt vanmiddag bekend gemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:10 schreef vanDaal het volgende:
Weet trouwens iemand of het startschema van de proloog al bekend is?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Laat me raden, je volgt alleen de Tour.![]()
Is hij beter dan Hushovd?, want dan pleur ik die er wel uitquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze in de proloog aan elkaar gewaagd zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is hij beter dan Hushovd?, want dan pleur ik die er wel uit![]()
jawel, die gaat voor een dag geelquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:52 schreef KickAss het volgende:
hushovd doet het in de proloog denk ik beter dan boonen, boonen zal zich wel niet helemaal kapot rijden....
Lance is als ik het goed heb 32.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:57 schreef Georges het volgende:
Hoe is het met de vorm van Armstrong gesteld eigenlijk? Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij niet de vorm van voorgaande jaren heeft.
Hij wordt natuurlijk wel een dagje ouder maar zo oud is ie nog niet dacht ik.
dat was 3 weken geleden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:57 schreef Georges het volgende:
Hoe is het met de vorm van Armstrong gesteld eigenlijk? Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij niet de vorm van voorgaande jaren heeft.
Hij wordt natuurlijk wel een dagje ouder maar zo oud is ie nog niet dacht ik.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
32 is wel een beetje oud om nog verstoppertje te spelen.
Vlak Phonak niet uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef KickAss het volgende:
ik denk dat de sterkte van de ploegen van Armstrong en Ullrich bepalend gaat worden voor de uitslag. eventueel Mayo die mee gaat doen, maar ik gok toch op de strijd tussen Ullrich en Armstrong!
Dan wint Armstrongquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef KickAss het volgende:
ik denk dat de sterkte van de ploegen van Armstrong en Ullrich bepalend gaat worden voor de uitslag. eventueel Mayo die mee gaat doen, maar ik gok toch op de strijd tussen Ullrich en Armstrong!
stond leuk stuk in de telegraaf over Boonen..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:52 schreef KickAss het volgende:
hushovd doet het in de proloog denk ik beter dan boonen, boonen zal zich wel niet helemaal kapot rijden....
Dat is Liberty Seguros.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben benieuwd naar de prestaties van Illes Balears Banesto.
Met Heras, de Galdeano en Isidro Nozal.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is Liberty Seguros.
Als ieder voor eigen glorie gaat wint Armstrong...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan wint Armstrong
De ploeg van Ullrich is goed, maar door Zabel mee te nemen mist hij al een kracht. En Botero is te wisselvallig en geen echte knecht. Ze missen Vino
Phonak zou trouwens wel kunnen verassen...
Zubeldia lijkt me de beste tijdritrijder. Vorig jaar 4e in de proloog en de tijdrit. Heras heeft er veel op getraind maar een toptijdritrijder zal het nooit worden. Menchov rijdt vaak top 15. Sevilla heb ik niet echt gevolgd dit jaar. Is normaalgesproken wel aardige tijdrijder.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:48 schreef tuindwerg het volgende:
Ik twijfel daarnaast nog tussen deze 4 renners:
Zubeldia
Menchov
Heras
Sevilla
Een van deze 4 komt in mijn 'basisteam', de overige 3 vallen in als een renner afstapt/niet start. Op dit moment denk ik dat ik Zubeldia in mijn 'basis' zet, maar ik moet natuurlijk ook rekening houden met de proloog. Wie is van deze 4 de beste tijdrijder?
Die Nozal...is dat niet dat gastje wat de Vuelta vorig jaar zo spannend maakte? Kon ie wel eens een goede helper worden voor Heras, samen met Galdeano.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben benieuwd naar de prestaties van Illes Balears Banesto.
Met Heras, de Galdeano en Isidro Nozal.
Huh? Mogen die geen reserverenner meer oproepen dan?? Lekker voor Euskaltel met de ploegentijdrit...quote:Gorka Gonzalez Larranaga (Spa-Eus) is not allowed to start after a bloodtest so Euskaltel starts with 8 riders in stead of 9.
quote:Danilo Di Luca (Ita-Sae) is refused by the organization and replaced by David Loosli (Swi-Sae) No more (official) news from the other "riders under discussion" so it seems that
Pavel Padrnos (Cze-Usp) - Andrea Peron (Ita-Csc) and Stefano Zanini (Ita-Qsd) will start
Klopt. Toen werd ie op de laatste dag verslagen door Heras.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die Nozal...is dat niet dat gastje wat de Vuelta vorig jaar zo spannend maakte? Kon ie wel eens een goede helper worden voor Heras, samen met Galdeano.
Vreemd is dat inderdaad. Dat viel me eerder op bij de Giro dit jaar.quote:Laatste nieuwtjes..
[..]
Huh? Mogen die geen reserverenner meer oproepen dan?? Lekker voor Euskaltel met de ploegentijdrit...
Ik ben voor..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:55 schreef Frutsel het volgende:
Als Mayo, Hamilton, Heras & Ullrich de handen ineen slaan wordt de amerikaan kapot gereden... dan helpt zelfs een Beltran niet meer...![]()
Geel: Armstrong.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:09 schreef frennie het volgende:
wie gaan er denken jullie voor de gele, groene en bolletjestrui??? heb advies nodig
op zich niet verkeerd, maar zou Cooke niet in groen doenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:10 schreef frennie het volgende:
ik heb nu staan:
gele trui ullrich
groene trui cooke
bolletjestrui mayo
is dit iets????
Petacchi haalt het groen denk ik niet, en Virenque de bergtrui nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Geel: Armstrong.![]()
Groen: Petacchi.
Bollen: Virenque.
Armstrong wint wel. Zijn concurrenten zullen elkaar niet genoeg vertrouwen, en voor hun eigen kansen gaan. Armstrong is echter beter.
Ik wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op zich niet verkeerd, maar zou Cooke niet in groen doen
De kwaliteiten heeft hij er wel voor, en volgens mij wil hij alles winnen wat hij winnen kan. Daarom verwacht ik ook dat hij de bergen wel overkomt, en de groene trui ook in z'n collectie hebben wil.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Petacchi haalt het groen denk ik niet, en Virenque de bergtrui niet
Op de slotklim zijn er dit jaar dubbele punten te verdienen, wat dus in het voordeel is van een pure klimmer (Mayo dus)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:12 schreef Sloggi het volgende:
Alleen Mayo niet.
Die gaat niet al vroeg in de etappe aanvallen, die gaat voor de Gele trui dit jaar.
Mooi, heb me daar ook aangemeld... wil ook wel een krat bierquote:TOUR-pool!!! Win een krat bier!
Is dat nieuw dit jaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Op de slotklim zijn er dit jaar dubbele punten te verdienen, wat dus in het voordeel is van een pure klimmer (Mayo dus)
ik ook welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op zich niet verkeerd, maar zou Cooke niet in groen doen
Leukquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi, heb me daar ook aangemeld... wil ook wel een krat bier![]()
Team = FOKKING Frutsels...
Is er ook een subleague ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Leuk![]()
Kun je aanmakenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er ook een subleague ?![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ook wel![]()
of Hushovd...![]()
Mijn pronostiekje:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen is de proloog van 16.30 tot 19.40 te zien op Ned. 2. Daarna volgt meteen het Tourjournaal van ongeveer een half uur.
BTW: vanavond is er ook al een Tourjournaal vanaf 19.25 op Ned. 2.
Ik heb er niet eens over gedacht om hem op te nemen in één van mijn tototeams, zegt genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:59 schreef Schurk het volgende:
Ik vraag me af of Cipollini nog kan winnen, heb het gevoel dat het een beetje over is met Super Mario. Wat denken jullie?
met rondemaster voor een top 10 plaatsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens over gedacht om hem op te nemen in één van mijn tototeams, zegt genoeg denk ik.
Ja, dat misschien nog wel in de eerste week. Maar dat team heb ik nog niet gemaakt natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met rondemaster voor een top 10 plaats. Daarna weer verkopen.
vraag me zelfs af of die daar echt een rol gaat spelen, als die niet kan winnen geeft die snel op denk.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met rondemaster voor een top 10 plaats. Daarna weer verkopen.
het is geen Blijlevensquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:04 schreef Schurk het volgende:
[..]
vraag me zelfs af of die daar echt een rol gaat spelen, als die niet kan winnen geeft die snel op denk.
Ik zou ze alledrie niet kiezen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:42 schreef tuindwerg het volgende:
Van de drie moet ik er twee kiezen, iemand advies?![]()
Maar m'n team moet vol.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zou ze alledrie niet kiezen.
Ik weet natuurlijk niet welke renners je al hebtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:14 schreef tuindwerg het volgende:
EDIT: en ik zou eigenlijk ook geen betere renners weten....
Igor zou ik niet doen, Sevilla ook niet. Heras wel, hij is toch kopman en Heras heb ik nog niet af zien gaan in de Tour.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:42 schreef tuindwerg het volgende:
Ik zit nog steeds te prutsen aan m'n team, en heb hevige twijfels over Sevilla. Ik ben bang dat hij bij Phonak moet gaan knechten voor Hamilton. Ook heb ik geen flauw idee wat Heras gaat doen, en hoe goed Igor Gonzalez de Galdeano dit jaar is.
Van de drie moet ik er twee kiezen, iemand advies?![]()
IDD, als Leipheimer het niet goed doet gokt Rabo op Rasmussen. Dan moet Levi knechten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet welke renners je al hebt(en met wat voor puntentelling je te maken hebt) maar ik verwacht meer van bv. Rasmussen, Sastre en Nozal.
ik denk dat ze gelijkwaardig in de ploeg staan. Boogerd zou dan de meesterknecht zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IDD, als Leipheimer het niet goed doet gokt Rabo op Rasmussen. Dan moet Levi knechten.
Aardig ploegje!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:15 schreef AgeEll het volgende:
ik heb ook een ploegje inelkaar gedraait. is dit wat. ik heb er echt geen verstand van.
Allessandro Petacchi (41)
2 Tom Boonen (103)
3 Lance Armstrong (1)
4 Ivan Basso (61)
5 Roberto Heras (111)
6 Jan Ullrich (11)
7 Baden Cooke (163)
8 Iban Mayo (31)
9 Robbie McEwen (181)
10 Haimar Zubeldia (39)
11 Dennis Menchov (76)
12 Bradley McGee (161)
13 Michael Rasmussen (158)
14 Richard Virenque (101)
15 Erik Dekker (154)
quote:Het uur van de wolf: Tour des Légendes
'Documentaire
over de mythische wereld van de Tour de France voordat televisiecamera's hiervan getuige waren. De tijd dat wielrennen zich vooral in de verbeelding afspeelde, want wat je kon zien van de tour, stoof letterlijk in een flits aan je voorbij. Juist dáárom kon de dagelijkse beschrijving van het ongeziene tot een epos uitgroeien. De film eindigt waar hij ook begint: de Tour de France van nu. Is er te midden van het mediacircus dat het geworden is, nog heroïek te vinden?
Kijk dit en het vorige topic even door.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:38 schreef tlogtenberg het volgende:
hallo ik heb even een klein vraagje ivm mijn tourpoule (aangezien ik het wielrennen de laatste tijd niet zo heb gevolgd)
wie van onderstaand lijstje ZONDER NUMMER ACHTER ZIJN NAAM heeft wel kans op een dagzege of een klassering in de eind top 15?
ja heb ik gedaan, echter er komen steeds dezelfde namen in voor, en mij gaat het juist om de iets mindere (en minder bekende) renners die toch punten gaan pakken...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kijk dit en het vorige topic even door.
Die houdt iedereen natuurlijk voor zichzelf.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:54 schreef tlogtenberg het volgende:
[..]
ja heb ik gedaan, echter er komen steeds dezelfde namen in voor, en mij gaat het juist om de iets mindere (en minder bekende) renners die toch punten gaan pakken...
quote:Radio 1 via de middengolf 1008 AM (891 AM)
Radio 1 mag tot onze spijt vanaf 1 juni 2003 niet meer via de AM band uitzenden op 1008 AM en 891 AM. De regering heeft besloten dat geen enkele zender een dubbele bedekking mag voeren (gelijktijdig uitzenden via FM en AM). Dit heeft niets te maken met bezuinigingen bij de publieke omroep. Wij beseffen dat veel luisteraars hiermee te kort wordt gedaan.
quote:Met name Radio 1 heeft te maken met een slechtere ontvangst. Deze zender is van een aantal kleine steunzenders in verschillende regio's naar één grote zender verhuisd. Dit betekent dat het signaal dat u ontvangt in veel gevallen van een zendmast komt die verder weg is gelegen. In bebouwde gebieden kunt u last hebben met de ontvangst..
Alleen laatste halve uur gezien, wanneer wordt 't herhaald? Ik vond 't ook schitterend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een schitterende Tour de France kippenvel documentaire heb ik net gezien.
Meer mensen die hebben genoten ?
Geweldig.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Briek Schotte.
Die jij bedoelt heb ik geskipt. Die daarvoor van Wilfried de Jong met Erik Breukink en Johan van der Velde over de beklimming van de Gavia in 1988 in de giro was ook erg vet. Die sneeuw!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Dat was heroiek buiten categorie ! Breukinkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die jij bedoelt heb ik geskipt. Die daarvoor van Wilfried de Jong met Erik Breukink en Johan van der Velde over de beklimming van de Gavia in 1988 in de giro was ook erg vet. Die sneeuw!
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:22 schreef wx het volgende:
Lance
Yep 5 is ruim voldoende voor Lancequote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:00 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad, de mythe moet gewoon in stand blijven
op cyclingnews staan de belangrijkste:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:06 schreef vanDaal het volgende:
* placebeau is trouwens nog steeds op zoek naar de startlijst van de proloog
Hij zou bekend moeten zijn, maar hij staat volgens mij nergens
Dan is het wegdek waarschijnlijk nog wel nat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
Waar staat Cancellera? Hij is toch een grote kanshebber(18.22 vertrekt hij trouwens).
De weersvoorspellingen voor de proloog: Buien in de ochtend, waarschijnlijk is het droog voordat de eerste renners van start gaan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
Waar staat Cancellera? Hij is toch een grote kanshebber
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:15 schreef BVO het volgende:
2. Rogers
quote:1. Sebastian Lang (Dui) 7.13
2. Joeri Krivtsov (Oek) 7.17
3. Mark Scanlon (Ier) 7.18
4. ERIK DEKKER 7.19
5. Santiago Botero (Col) 7.19
Nee, ik ga 3 weken lang iedere dag een paar uur voor de buis naar wielrennen kijken omdat ik er totaal niks aan vindquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:43 schreef BB-King het volgende:
Vinden mensen serieus wielrennen leuk?
Sporza..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:57 schreef popolon het volgende:
BRT doet niet aan de tour.
Maarten Ducrot, oud-wielrenner. Idd een beetje saai, misschien wordt hij wat losser naarmate de Tour vordert.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:03 schreef Toad het volgende:
Herbert Dijkstra
en een nieuwe die ik niet ken en een wat saaie stem heeft,
jammer dat Mart Smeets hiermee is gestopt
Leuk, zit hier niet de kabelquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza..
Vicioso snelste tijd met 7.05.
Ducrot maakte toch anders een fantastisch debuut in de Ronde van Vlaanderen. Hij moet het alleen effe leren zonder Mart Smeets erbijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maarten Ducrot, oud-wielrenner. Idd een beetje saai, misschien wordt hij wat losser naarmate de Tour vordert.
Laten we het hopen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maarten Ducrot, oud-wielrenner. Idd een beetje saai, misschien wordt hij wat losser naarmate de Tour vordert.
Totally agree! Die Ducrot kan Kennis met Humor (ja beide met hoofdletters) fantastisch combineren! Wellicht dat zijn stem wat 'somber' is, maar hij is de enige reden waarom ik nog net niet het geluid uit zet (Waarom niet sporza in ned op de buisquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:32 schreef tong80 het volgende:
Dijkstra moet z'n muil houden. Ducrot is wel een aanwinst. Helaas zit Smeets er niet bij die zou hem perfect aanvullen.
Trouwens leuk verhaal over Farazein die vanochtend pas hoorde dat ie mocht starten in de tour.
Voorlopig dan althans. Het mooiste half uur waarin de kaarten al enigszins geschud gaan worden komt nu.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Cancellara 6:50,93 nieuwe leider, zoals verwacht
Het eindklassement van vorig jaar. De ploeg van de winnaar mag als laatste starten, daarvoor de ploeg van de nummer 2 enz. De volgorde van de renners mogen ze geloof ik zelf bepalen. Er zit iig een soort systeem achterquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:32 schreef 456 het volgende:
Voorlopig dan althans. Het mooiste half uur waarin de kaarten al enigszins geschud gaan worden komt nu.
tnx voor startlijst! Hoe wordt die eigenlijk samengesteld? Puntensysteem uit verleden oid?
Prachtig inderdaad. Knappe zege.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:15 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden van de jonge Cancellara. Tranen met tuiten. Kippenvel.
Idd en het stinkt er.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:21 schreef Leatherface het volgende:
Btw; wat een lelijke stad is Luik toch
Het Detroit van de Benelux.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd en het stinkt er.
16e op 15 seconden van Armstrong. Eén seconde voor Hamilton.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:20 schreef Murray het volgende:
Wat heeft Ullrich gedaan?
Halen beide Ullrich en Hamilton geen Rondemasterpunten, maar ik denk dat ze zich daar minder zorgen om maken. Vallen vies tegen, gelijk al zo'n stuk achter Armstrong.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
16e op 15 seconden van Armstrong. Eén seconde voor Hamilton.
Maar het geeft wel iets aan. Ullrich verliest relatief veel op z'on korte afstand.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Armstrong-Ullrich 1-0
Maar meer is er niet gebeurd.
Op zich valt het wel mee. Eén etappe winnen en je staat weer gelijk dmv bonificaties. Ik ga nu iig niet zeggen dat de Tour al klaar is, Armstrong, Ullrich en Hamilton maken nog evenveel kans.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het geeft wel iets aan. Ullrich verliest relatief veel op z'on korte afstand.
Enkel als Ullrich hem wil incasseren. We weten niet wat die denkt of wat die van z'n proloog had verwacht.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
niet meer, maar mentale klap wel uitgedeeld
Grote kans ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:30 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Laten we even stil staan bij de klassering van onze grote vriend Thor Hushovd. Morgenavond staat hij in het geel als we niet oppassen......
Het gaat niet om die paar seconden dat is peantuts over een hele tour. Het geeft wel aan hoe iemands vorm is op het moment.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee. Eén etappe winnen en je staat weer gelijk dmv bonificaties. Ik ga nu iig niet zeggen dat de Tour al klaar is, Armstrong, Ullrich en Hamilton maken nog evenveel kans.
Mijn geheime troef om de PZC toto te winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:30 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Laten we even stil staan bij de klassering van onze grote vriend Thor Hushovd. Morgenavond staat hij in het geel als we niet oppassen......
Hushovdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Nog 1 ding voor mijn tour de france toto: Wie achten jullie beter: Hushovd of Cippolini?
staat ook in mijn sporza ploegquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Mijn geheime troef om de PZC toto te winnen
Steven de Jongh, fuck die is niet mee, anders zou hij winnen, doe ie altijd in slecht weer. Reken anders voor de verrassing eens op Petacchi, die won in de Giro ook in stromende regen en in zon en in bewolkt weer, eigenlijk alles. sorry beetje flauw, maar ik denk dat het wel gevaarlijk gaat worden in de finalesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:47 schreef okee6 het volgende:
Het weer is de komende week slecht, wie gaat daar profijt van trekken?
Dat was Rubens Bertogliati.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:48 schreef TimoBasso het volgende:
Fabian Cancellara zat toch al eens eerder in het geel bij Lampre ofniet?
Dat was toch ook een zwitser ofniet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat was Rubens Bertogliati.
Klopt. Die reed (dacht ik) 2 jaar geleden in de laatste kilometer van de eerste etappe weg en werd net niet meer teruggepakt en pakte daarmee het geel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat was toch ook een zwitser ofniet?
Ik heb hetzelfde gevoel... al reed 'ie een voor zijn doen redelijk goede proloog, ik denk dat 'ie na jaren afwezigheid wel weer wat wil laten zien..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:56 schreef le_lucas het volgende:
Ik zou zeggen Cippolini, maar ik heb de laatste tijd niet zo veel meer van hem gehoord dus misschien is hij wel uit vorm.
Die ook jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:36 schreef vanDaal het volgende:
Hondo? Hij is dit jaar wel verlost van Zabel.
Hehe, zo ben ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:41 schreef Yeahinho het volgende:
*nep-wielren-supporter meldt*
De Tour is weer begonnen, dus de komende 3 weken ben ik weer wielren-fan!
Vreemd verschijnsel eigenlijk....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:42 schreef le_lucas het volgende:
[..]
Hehe, zo ben ik ook eigenlijk. Maar wel heel enthousiast tijdens de tour dus dat is wel weer goed.
Ik snap niet waarom iedereen zoveel waarde aan een proloog hecht. Het is een 6 km lang bochtig en vlak parcours, dat is absoluut niet te vergelijken met de etappes waarin het verschil meestal gemaakt wordt. De techniek van Armstrong leent zich veel beter voor een bochtig parcours, bij Ullrich is het vooral hard rijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:41 schreef Sportman5 het volgende:
Touropinie: vanavond slapeloze nachten in hotels
In het rennershotel van US Postal zal men wel slapen. Lance Armstrong: uitstekende proloog gereden. Nee, Jan Ullrich dan met zijn ploeg T-Mobile. In dat hotel moet het vanavond toch wel even diep nadenken zijn. Vooral voor Jan. In de proloog vijftien seconden toegegeven op Lance.
http://www.sportone.nl/artikel.php?id=20687
Dat laatste is absoluut waar.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zoveel waarde aan een proloog hecht. Het is een 6 km lang bochtig en vlak parcours, dat is absoluut niet te vergelijken met de etappes waarin het verschil meestal gemaakt wordt. De techniek van Armstrong leent zich veel beter voor een bochtig parcours, bij Ullrich is het vooral hard rijden.
Petacchi.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik heb in mijn team nog één sprintersplek open. Wie zal in de eerste etappes (de sprintetappes tot de bergen komen) de beste uitslagen rijden? Allan Davis, Mario Cipollini of JP Nazon?
Herkenbaar... Misschien moet ik me wel schamenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vreemd verschijnsel eigenlijk....het hele jaar door geef ik geen ruk om wielrennen... m'n pa kijkt soms die wereldbekerwedstrijden enzo, maar het enige wat ik dan doe is morren dat er geen voetbal op is
.
Nu weer 3 weken Tour de France, en ik volg het op de voet. 's Middags voor de buis als er weer eens een lange ontsnapping is, en smullen tijdens de bergetappes natuurlijk. O.a. Armstrong en Boogerd zijn al jaren de favorieten, maar ook de nieuwelingen worden soms hartstochtelijk aangemoedigd. Rond 5en vol spannings kijken naar de (voorbereidingen op de) massasprint, en uiteraard elke avond steevast het Tour-journaal kijken!
En dan te bedenken dat ik elke jaar vóór de Tour weer zit te klooien met m'n poultje, omdat ik totaal geen idee heb wie de mannen in vorm zijn!!
Petacchi, Boonen, O'Grady, Hushovd, Cooke, Zabel, JP Nazon, Davis, Cipoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:26 schreef vanDaal het volgende:
Wat zijn verder de verwachte sprinters voor morgen?
De ploegen van de sprinters zullen niemand laten lopen verwacht ik, maar ik wordt graag verrastquote:Op zondag 4 juli 2004 02:21 schreef placebeau het volgende:
Zo zeker is het trouwens nog niet dat het morgen een sprint wordt. Best een lastig parcours.
da's waar, er zijn weer teveel sprinters, hopelijk vallen er wat af na de bergenquote:Op zondag 4 juli 2004 02:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De ploegen van de sprinters zullen niemand laten lopen verwacht ik, maar ik wordt graag verrast
Heb je zeker gelijk in. Die "bergjes van de Ardennen" zullen toch venijnige kuitenbijters zijn voor de bekende sprinters, van wie bekend is dat ze amper een heuveltje kunnen nemen...!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:21 schreef placebeau het volgende:
Zo zeker is het trouwens nog niet dat het morgen een sprint wordt. Best een lastig parcours.
Cipo lostquote:Op zondag 4 juli 2004 02:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Die "bergjes van de Ardennen" zullen toch venijnige kuitenbijters zijn voor de bekende sprinters, van wie bekend is dat ze amper een heuveltje kunnen nemen...!
Misschien sprint Petacchi wel mee in de tussensprints. Ik weet dat hij het normaal niet doet maar zo kan hij helpen de gele trui in de ploeg te houden.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
da's waar, er zijn weer teveel sprinters, hopelijk vallen er wat af na de bergen
Boonen wint trouwens volgens mij, en Hushovd pakt geel door de tussenspurten.
Hushovd en Zabel zullen het sowieso wel redden, het is de vraag wat Petacchi, Cipo en McEwen zullen doenquote:Op zondag 4 juli 2004 02:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Heb je zeker gelijk in. Die "bergjes van de Ardennen" zullen toch venijnige kuitenbijters zijn voor de bekende sprinters, van wie bekend is dat ze amper een heuveltje kunnen nemen...!
In de bergen sneuvelen traditioneel de beste sprinters.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
da's waar, er zijn weer teveel sprinters, hopelijk vallen er wat af na de bergen
Boonen moet ik deze Tour nog zien, maar Hushovd is iemand die, met name deze week, best wel eens voor verrassingen zou kunnen zorgen...!quote:Boonen wint trouwens volgens mij, en Hushovd pakt geel door de tussenspurten.
Het laatste klimmetje is op 100 km van de aankomst, en de stijgingspercentages zijn matig.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er staat ons nog een week zonder bergjes te wachten... Een ouwe vos verliest zijn haren dan wel (sorry, Mario), maar niet zijn streken...!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
Cipo lost
Is wel waar wat je zegt...quote:Op zondag 4 juli 2004 02:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het laatste klimmetje is op 100 km van de aankomst, en de stijgingspercentages zijn matig.
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:00 schreef zjroentje het volgende:
Armstrong heeft de eerste slag dus al uitgedeeld.
Ja,quote:Op zondag 4 juli 2004 11:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
?
!
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:30 schreef mbn het volgende:
Hoop dat het vandaag een mooie etappe wordt met een leuke ontsnapping. Al is het duel Petacchi-Boonen ook wel interessant.
Hmz, vraag me af of dat zo precies valt uit te tellen...... Maar dit is iig wel perfect! (Net als in 2000 en 2001)quote:Op zondag 4 juli 2004 11:30 schreef mbn het volgende:
Ik vraag me werkelijk af of Armstrong niet in de laatste kilometer nog even heeft ingehouden om maar niet het geel te pakken.
Valt wel mee.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:00 schreef zjroentje het volgende:
Klasseringen klassementsrenners tov Armstrong
Armstrong heeft de eerste slag dus al uitgedeeld.
...en dan nog even het boek lezen van Walsh en een franse collega van Walsh over (nog) niet bewezen dopingzondaar Armstrong.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je kan er kritiek op hebben, maar hij is gewoon heel professioneel en doelgericht bezig en daar mag je ook best respect voor hebben
Psychologisch wel lijkt me. Daar doelde ik eigenlijk ook op.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Dat boek kunnen ze over iedere wielrenner of atletiekheld schrijvenquote:Op zondag 4 juli 2004 13:05 schreef Nyrem het volgende:
...en dan nog even het boek lezen van Walsh en een franse collega van Walsh over (nog) niet bewezen dopingzondaar Armstrong.
De meesten wel. Maar het schijnt dat Greg Lemond niet blij is met Armstrong vanwege zijn connectie met 'wonderdokter' Ferrari.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat boek kunnen ze over iedere wielrenner of atletiekheld schrijven
Maar goed, als je naar vorig jaar kijkt. Verloor Armstrong op der Jan. Het zegt dus weinig volgens mij.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Psychologisch wel lijkt me. Daar doelde ik eigenlijk ook op.
30 seconden is zo goed gemaakt in een bergrit ...
Het gaat om de laatste week, als Jan dan maar aan z'n top zit, maar écht motiverend was deze proloog niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:19 schreef Nyrem het volgende:
Maar goed, als je naar vorig jaar kijkt. Verloor Armstrong op der Jan. Het zegt dus weinig volgens mij.
27 seconden meldt NOS TTquote:Op zondag 4 juli 2004 13:21 schreef Bartoli het volgende:
5 man nu aan de leiding en dan het peloton. Vreschil nog niet bekend.
de 5 zijn: Voigt, Bettini, Tombak, Renier, Eisel
Cipollini en Sevilla al gevallen maar na enig oponthoud weer terug in de groep.
Ah, daar is Bartoli! Vroeg me al af waar wielerfan nr 1 bleef in dit topic!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:21 schreef Bartoli het volgende:
5 man nu aan de leiding en dan het peloton. Vreschil nog niet bekend.
de 5 zijn: Voigt, Bettini, Tombak, Renier, Eisel
Cipollini en Sevilla al gevallen maar na enig oponthoud weer terug in de groep.
tsja ben er weer ben naar de Tour zelf geweest vrijdag en gisteren dus heb niks meer gepost verder hier. Snapie.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, daar is Bartoli! Vroeg me al af waar wielerfan nr 1 bleef in dit topic!
Zijn er eigenlijk nog tour-poultjes waar je je nu nog kan inschrijven?
Volgens mevrouw Lemond zou Armstrong haar man zelfs telefonisch hebben bedreigd.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:13 schreef Nyrem het volgende:
[..]
De meesten wel. Maar het schijnt dat Greg Lemond niet blij is met Armstrong vanwege zijn connectie met 'wonderdokter' Ferrari.
Armstrong beschuldige daarop Lemond weer van EPO gebruik. Terwijl dat echt bullshit was.
Los van de doping, is Armstrong volgens mij niet zo'n aardige persoonlijkheid.
Maar goed, dat is een indruk.
http://www.tourmanager.nl/quote:Op zondag 4 juli 2004 13:29 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn er eigenlijk nog tour-poultjes waar je je nu nog kan inschrijven?
Nee, daar ligt Lance 's nachts niet van wakker, gok ik.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:13 schreef Suijk het volgende:
Ik vraag me af hoe al die bijzaken de prestaties van Armstrong beïnvloeden. Nu weer dat gezeik over dat boek, wil ie daar een extra hoofdstukje voor schrijven, dat gezeik met Lemond. Zou hij zich 's nachts niet wat langer wakker liggen om dit soort zaken?
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:38 schreef mitt het volgende:
Martvoor het commentaar
Ik word er nog niet heel wild van.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:29 schreef Yeahinho het volgende:
Effe wennen aan die stem van Maarten Ducrot.
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:38 schreef mitt het volgende:
Martvoor het commentaar
Ja, bah.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:47 schreef Suijk het volgende:
Wat een kutweer daar in België.
Voor de foto-finish. Hebben ze net verteld.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:50 schreef Werewolf het volgende:
Weet iemand trouwens al waar die gele blokjes voor zijn die op de fiets zit?
Zolang Herbert Zeikstraal er niet is vind ik het allang best.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef popolon het volgende:
Ducrot en Smeets lijken een prima duo
Sensoren die snel kunnen registreren in welke volgorde de renners binnen zijn gekomen (vooral handig bij een massa-sprint). Maar Smeets zei net ook al 'wat als je valt en een reserve-fiets moet nemen?'quote:Op zondag 4 juli 2004 14:50 schreef Werewolf het volgende:
Weet iemand trouwens al waar die gele blokjes voor zijn die op de fiets zit?
Ik vind Ducrot en Smeets ook een goed koppelquote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef popolon het volgende:
Ducrot en Smeets lijken een prima duo
Wat was er? (zat F1 te kijken...)quote:Op zondag 4 juli 2004 15:14 schreef popolon het volgende:![]()
oooh fffuck
"Excuses voor mijn uitspraak van zojuist."quote:Op zondag 4 juli 2004 15:14 schreef popolon het volgende:![]()
oooh fffuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |