Gewoon hard schoppen denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:16 schreef NiNi het volgende:
Gatver, m'n maag draait nog om.
Hoe krijg je zoiets voor elkaar met noppen?
Nounou, z'n benen zaten er nog aan hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:18 schreef NiNi het volgende:
Is het ooit nog goed gekomen met Ewald?
Ja hoor, hij is nu al bij 5 clubs ofzo in de bundesliga trainer geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:18 schreef NiNi het volgende:
Is het ooit nog goed gekomen met Ewald?
Joh?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:19 schreef gfree het volgende:
[..]
Nounou, z'n benen zaten er nog aan hoor.
op krukken?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja hoor, hij is nu al bij 5 clubs ofzo in de bundesliga trainer geweest.
Een held dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:21 schreef okkidude het volgende:
Ewald Lienen was wel een geval apart in het Duitse voetbal met zijn nogal linkse ideeen.
Letterlijk weet ik het niet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef NiNi het volgende:
Zeggen dat iemand aangepakt moet worden, is toch niet iets heel geks?
Hij zei vast niet letterlijk "Kom jongen, reit zijn been even goed open! Lekker bloederig!".
Was het zo duidelijk dan dat hij dat had gezegd?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Lienen ging ook nadat ie open gereten was met één been Rehagel te lijf.
Dat was Norbert Siegmann namens der Otto.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:21 schreef okkidude het volgende:
Ewald Lienen was wel een geval apart in het Duitse voetbal met zijn nogal linkse ideeen. Wie deelde die trap eigenlijk uit?
In die tijd speelde men niet met de huidige soort noppen , maar vooral met harde , minder ronde noppen met een scherpe kant aan. (leken op zich n beetje op een stompe soort spikes)quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:16 schreef NiNi het volgende:
Gatver, m'n maag draait nog om.
Hoe krijg je zoiets voor elkaar met noppen?
Ik heb het ook op het voetbalveld meegemaakt, bij een speler van de tegenstander, toen ik een jaar of 14 was.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:21 schreef Doc het volgende:
Ik heb ook ooit zoiets in het echt gezien, van iemand die een oud bed als trampoline gebruiken en toen missprong ....
Dat beeld staat me ook nog steeds zeer goed bij ... (ik was toen 11 of 12)
[/Jan Mulder modus] Ik zeg stenigen, die norbert Siegmann ! [Jan Mulder modus]quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was Norbert Siegmann namens der Otto.
Inderdaad, de meesten kunnen niets anders dan 'auw' bedenkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:49 schreef pyl het volgende:
Sterke tekst voor een gewonde.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:50 schreef Sloggi het volgende:
Lienen, was dat een Duitser?
1981 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:48 schreef 456 het volgende:
In welk jaar is dit? Lijkt mij toch al weer gauw de vroege jaren 80
dan merk je echt dat je oud wordt........quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ja, Bjoro dat waren nog eens tijden.
Maar die tackle was ook het enige wapen om hem af te stoppen toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Niet snel genoeg om zo'n tackle te ontwijken.
Bjoro had maar wel teruggelezen want dat is de essentie van dit topic omdat het Otto Rehagel betrof.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:11 schreef Bjoro het volgende:
hij werd toch kwaad op de trainer van de tegenstander want die had aangezet tot dit soort overtredingen ???
heb niet terug gelezen !!!
Ik raad je aan dat wel te doen, want daar gaat dit topic indirect over: der Otto R.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:11 schreef Bjoro het volgende:
hij werd toch kwaad op de trainer van de tegenstander want die had aangezet tot dit soort overtredingen ???
heb niet terug gelezen !!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:16 schreef tong80 het volgende:
Bjoro had maar wel teruggelezen want dat is de essentie van dit topic omdat het Otto Rehagel betrof.
Dank je tong. Ik wist het niet helemaal meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef tong80 het volgende:
Lienen was supersnel. Vergelijkbaar met Rene vanderKerkhof of Overmars.
Dat is algemeen bekend, Lienen reageerde op hem omdat ie de aanmoediging zelf had gehoord en wilde hem aanvallen.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:37 schreef Nazgul het volgende:
had beter pagina 2 ook kunnen lezen, ignore die post maar
wist niet dat rehagel al zo lang coachte. overigens tong hoe weet je dat dit op aansporen van rehagel was?
Zoals ik al zei , einde jaren '70 / begin '80 speelde men niet met de noppen van tegenwoordig , maar vaak zelfs met een soort bijna spike-achtige schoenen ...quote:Op zondag 4 juli 2004 21:01 schreef Nazgul het volgende:
sick
hoe krijg je in godsnaam zo'n gat in je been tijdens een partijtje voetbal, vol met zn ijzeren noppen erin/door?
Mocht je toen al drie keer wisselen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat nu echt zo gek dat iemand eruit geschopt moet worden ? Je moet dat ook in de tijdsgeest zien , in de jaren '80 floot men bij wijze van spreken enkel maar voor een overtreding als de speler in kwestie op een draagberrie van het veld moest. toen was het als de tegenstander zijn 3 wissels had gebruikt bijna de gewoonte dat een kleine ploeg de beste speler van de tegenstander van het veld schopte (kreeg je rood , dan waren zij toch ook maar met 10 meer en was die toch al weg)
2 x volgens mij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mocht je toen al drie keer wisselen?
quote:In Erinnerung geblieben ist jedem Fußballfan jene schreckliche Szene von 1981, in der der damalige Bremer Norbert Siegmann dem Gladbacher Lienen bei einem Duell mit den Stollen den Oberschenkel aufschlitzte.
had marco die van Nedved nou in 3-en geschopt ???quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:51 schreef tong80 het volgende:
Kan het me niet herinneren, of je moet z'n doodschop tegen een Deen in de halve finale van het EK-92 bedoelen. Diens knieschijf trapte hij in tweeën.
Kan best zijn dat ik dat voorval bedoelde. Het been zwelde heel snel op, staat je daar iets van bij?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:51 schreef tong80 het volgende:
Kan het me niet herinneren, of je moet z'n doodschop tegen een Deen in de halve finale van het EK-92 bedoelen. Diens knieschijf trapte hij in tweeën.
Volgens mij niet, dat is pas geleidelijk gekomen toen de velden beter en beter werden (vroeger speelde men nog veel vaker op modderigere velden , vandaar ook die scherpere en langere noppen die men toen gebruikte) en men meer en meer men kleinere noppen begon te spelen ...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:29 schreef Nazgul het volgende:
zijn de schoeisel regels hierna gelijk aangepast dat je weet?
Een schoppende Jurgen... kan alleen maar aan Kohler denken dan...quote:Maar Siegman was niet eens de grootste schopper in de bundesliga in die tijd. Er staat me nog een speler van Eintracht Frankfurt bij, die een prachtige tackle uitvoerde die resulteerde in een beenbreuk voor de tegenstander. Ik meen dat zijn voornaam Jurgen was. iemand een achternaam erbij?
zo is berti voghts aan het einde van zijn voetbalcarierre gekomen,met een beenbreukquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:32 schreef dolle_hond het volgende:
was dat niet het eerste seizoen dat bremen in de bundesliga speelde.
geweldige tijden toen in bremen.
Ewald Lienen was idd een vaag figuur, knipte zijn haren niet af, omdat die wapperende haren er voor zorgde dat het leek dat hij nog sneller rende.
Maar Siegman was niet eens de grootste schopper in de bundesliga in die tijd. Er staat me nog een speler van Eintracht Frankfurt bij, die een prachtige tackle uitvoerde die resulteerde in een beenbreuk voor de tegenstander. Ik meen dat zijn voornaam Jurgen was. iemand een achternaam erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |