abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:35:46 #1
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_20346361
Nee geen seedorf bash topic.

Ik vind Seedorf goed gespeeld hebben dit EK, oke tegen portugal was een wat mindere wedstrijd maar het liep eens een stuk beter dan normaal. Aangezien die jongen altijd wordt afgekraakt mag het ook eens gezegd worden dat hij goed gespeeld heeft.

Wie vind Seedorf nog goed gespeeld hebben, of ben ik weer de enige
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:38:26 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346417
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Nee geen seedorf bash topic.

Ik vind Seedorf goed gespeeld hebben dit EK, oke tegen portugal was een wat mindere wedstrijd maar het liep eens een stuk beter dan normaal. Aangezien die jongen altijd wordt afgekraakt mag het ook eens gezegd worden dat hij goed gespeeld heeft.

Wie vind Seedorf nog goed gespeeld hebben, of ben ik weer de enige
je bent zeker niet de enige. goed gespeeld clarence
OJAAJOH?
pi_20346426
iedereeen die zegt dat seedorf niet kan voetballen heeft geen verstand van voetbal
pi_20346485
Ja, hij heeft een zuiver schot en z'n passes komen ook zo lekker aan
pi_20346497
Hij zingt niet eens mee met het volkslied, de arrogantie.
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:42:13 #6
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346499
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:41 schreef supercreep het volgende:
Ja, hij heeft een zuiver schot en z'n passes komen ook zo lekker aan
jou neemt NIEMAND serieus dus gewoon optiefen stumper
OJAAJOH?
pi_20346500
de laatste wedstrijd van oranje is het bewijs dat seedorf een a-technische kneus is.
tis misschien een sympathieke gozer maar van voetballen bakte ie niks de laatste tijd (met name de laatste wedstrijd).
pi_20346511
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:41 schreef supercreep het volgende:
Ja, hij heeft een zuiver schot en z'n passes komen ook zo lekker aan
paar keer goeie vrije trap
1 net over 1 door de keeper net er uit gehaald

pass op rvn waar hij eigenlijk uit moest scoren
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:43:16 #9
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_20346525
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:42 schreef Nouk het volgende:
Hij zingt niet eens mee met het volkslied, de arrogantie.
Dat komt omdat hij de tekst nog niet kan.
Ze hebben hem nog niet zo lang geleden uit een palmboom getrokken.
DVDkasten voor grotere verzamelingen --> http://www.dvdkast.nl
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:43:28 #10
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346528
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:42 schreef Molletje het volgende:
de laatste wedstrijd van oranje is het bewijs dat seedorf een a-technische kneus is.
tis misschien een sympathieke gozer maar van voetballen bakte ie niks de laatste tijd (met name de laatste wedstrijd).
ja jonge en die andere wedstrijden dan? vooral tegen de tsjechen was hij TOP. hij heeft 1 mindere wedstrijd gevoetbald en dan is hij gelijk slecht? flikker toch op man! wat zijn die andere dan die meerdere slechte wedstrijden hebben gespeeld?

echt weer van dat meeloop volk dat anti seedorf is. bah bah
OJAAJOH?
pi_20346529
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:42 schreef Molletje het volgende:

tis misschien een sympathieke gozer
WTF?~!
pi_20346535
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:43 schreef derek0905 het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij de tekst nog niet kan.
Ze hebben hem nog niet zo lang geleden uit een palmboom getrokken.
Dat verklaart het.
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:44:17 #13
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346541
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:43 schreef Nouk het volgende:

[..]

WTF?~!
'vind je van niet dan? hij bouwt hele voetbalopleidings instituten in suriname voor kansloze kinderen..
OJAAJOH?
pi_20346564
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:42 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

jou neemt NIEMAND serieus dus gewoon optiefen stumper
De enige die optiefen zijn de knaapjes van Oranje

KING OTTO speelt de finale
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:46:34 #15
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346591
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:45 schreef supercreep het volgende:

[..]

De enige die optiefen zijn de knaapjes van Oranje

KING OTTO speelt de finale
alleen met dat laatste ben ik t eens

wat dat gezeik over oranje betreft: ze hebben zeker niet goed gespeeld, maar jij gaat gewoon te ver
OJAAJOH?
pi_20346615
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:44 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

'vind je van niet dan? hij bouwt hele voetbalopleidings instituten in suriname voor kansloze kinderen..
Ja, dat zal best. Maar ik vind hem verre van sympathiek overkomen. Na die nederlaag tegen Tjechie was ie na 5 seconden er al overheen en dacht ie maar aan de volgende wedstrijd. Ook met dat volkslied houdt ie zo stijf z'n kop. In interviews komt ie ontzettend arrogant en dom over vind ik altijd.
Maar goed, je kan net zo goed zeggen dat ie relaxed in het leven staat, dat ie naar de toekomst kijkt en niet treurt over het heden.
Tis maar net hoe je het ziet.
pi_20346619
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:43 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

ja jonge en die andere wedstrijden dan? vooral tegen de tsjechen was hij TOP. hij heeft 1 mindere wedstrijd gevoetbald en dan is hij gelijk slecht? flikker toch op man! wat zijn die andere dan die meerdere slechte wedstrijden hebben gespeeld?

echt weer van dat meeloop volk dat anti seedorf is. bah bah
ik heb me ook dood lopen ergeren aan publieksfavoriet RvN in bepaalde wedstrijden, maar in de laatste wedstrijd kon Seedorf echt niks goed doen. Ik heb op em gelet en ik heb em slechts _1_ keer een bal in de voeten van een teammate zien spelen en onnodig het spel zien vertragen. Niks meelopgedrag dus.

Hoe kom je er in godsnaam bij dat ie goed gespeeld heeft uberhaubt? Dat slaat echt helemaal nergens op.. ok voor Seedorf maatstaven was ie misschien minder slecht dan normaal, maar een goede speler.. i don't think so.
pi_20346623
Seedorf heeft juist dit gehele EK verpest. Als je een beetje verstand van 't spelletje heb, zie je meteen dat die kerel het hele positiespel van NL verknalde. Die kerel liep op alle plekken behalve op zijn eigen. Daardoor kon de rechtsbuiten constant zijn gaten dichtgaan lopen. Hij dekt zn man niet, ook goed te zien bij het tweede doelpunt van Portugal gisteravond. Van de Sar gaf hem daarna een flinke uitbrander.

Zo'n zelfde uitbrander gaf Davids hem ook al toen het rust werd bij NL-Zweden. Het is ongelooflijk dat Dickhead hem zo lief heeft en hem er altijd in laat staan. Daarnaast zijn zn schoten absurd slecht. Niet eens in de buurt van de goal en hij heeft ontzettend veel schietgelegenheden gehad. Ik verzeker je dat ik ze beter schiet. Van de vrije trappen moet ie afblijven, hij mag er IMO niet eens naar kijken.

Seedorf heeft een groot aandeel in dit slechte spel van NL
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:49:06 #19
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346653
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:47 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ja, dat zal best. Maar ik vind hem verre van sympathiek overkomen. Na die nederlaag tegen Tjechie was ie na 5 seconden er al overheen en dacht ie maar aan de volgende wedstrijd. Ook met dat volkslied houdt ie zo stijf z'n kop. In interviews komt ie ontzettend arrogant en dom over vind ik altijd.
Maar goed, je kan net zo goed zeggen dat ie relaxed in het leven staat, dat ie naar de toekomst kijkt en niet treurt over het heden.
Tis maar net hoe je het ziet.
zon instelling MOET je in de voetbal wereld hebben, anders overleef je het daar echt niet!

je kunt wel bij de nederlaag blijven hangen, maar dan win je de volgende wedstrijd ook niet omdat je er toch alleen maar somber tegen aankijkt. Wat hij doet heet professioneel handelen
OJAAJOH?
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:50:02 #20
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_20346677
Hij is gewoon te goed:
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_20346687
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:43 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

ja jonge en die andere wedstrijden dan? vooral tegen de tsjechen was hij TOP. hij heeft 1 mindere wedstrijd gevoetbald en dan is hij gelijk slecht? flikker toch op man! wat zijn die andere dan die meerdere slechte wedstrijden hebben gespeeld?

echt weer van dat meeloop volk dat anti seedorf is. bah bah
Bah bah ja..

Ik vind dat in deze stelling de kenners van de ontwetenden worden gescheiden

Seedorf kan weinig tot niks goed doen, dat ziet elke nitwit, behalve DICK en zn DICKHEADS
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:50:45 #22
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346691
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:47 schreef Molletje het volgende:

[..]

ik heb me ook dood lopen ergeren aan publieksfavoriet RvN in bepaalde wedstrijden, maar in de laatste wedstrijd kon Seedorf echt niks goed doen. Ik heb op em gelet en ik heb em slechts _1_ keer een bal in de voeten van een teammate zien spelen en onnodig het spel zien vertragen. Niks meelopgedrag dus.

Hoe kom je er in godsnaam bij dat ie goed gespeeld heeft uberhaubt? Dat slaat echt helemaal nergens op.. ok voor Seedorf maatstaven was ie misschien minder slecht dan normaal, maar een goede speler.. i don't think so.
dat bedoel ik dus: jij trekt je conclusie uit 1 wedstrijd. En net zoals vele let jij alleen op de fouten van seedorf. Doe dat maar eens bij een andere speler. Kijken of je dan nog zo verbaasd staat te kijken.
Dat hij goed heeft gespeeld? hij knokt. Kan me nog mooie passes en schitterende vrije trappen herinneren tegen onder andere tsjechie. Of ben je die alweer vergeten? als je alleen het slechte ziet houdt het snel op ja!
OJAAJOH?
pi_20346711
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:50 schreef stukovich het volgende:
Hij is gewoon te goed:
[afbeelding]
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:53:01 #24
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20346744
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:51 schreef My_Way het volgende:

[..]

lekker nuttige post en goed onderbouwd. Rot dan gewoon op jonge
OJAAJOH?
pi_20346756
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:49 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

zon instelling MOET je in de voetbal wereld hebben, anders overleef je het daar echt niet!

je kunt wel bij de nederlaag blijven hangen, maar dan win je de volgende wedstrijd ook niet omdat je er toch alleen maar somber tegen aankijkt. Wat hij doet heet professioneel handelen
Ja, precies, zo kan je er ook over denken.
Iedereen ziet het weer anders, je kan het moeilijk allemaal met elkaar eens zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')