Nounou, zo geweldig was Pazzini dit seizoen nou ook weer niet he..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:55 schreef BigKahuna het volgende:
Pazzini op het lijstje bij Torino?? Wtf?![]()
Staat Cristiano Ronaldo er ook op?
Osvaldo mag van mij wel blijven. Hij heeft echt de twee belangrijkste (en ongeveer de mooiste) goals van het seizoen gemaakt: de winnende tegen Juventus en Torino.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef DIGGER het volgende:
Oddo zou ook in de picture staan van Fiorentina.
En Pazzini & Osvaldo zouden op het lijstje bij Torino staan.
Jammer idd, en dan ook nog naar Wolfsburg of all places.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef Tim86 het volgende:
klote...
Barzagli slaat aanbieding Fiorentina af
Andrea Barzagli lijkt niet de nieuwe verdediger van Fiorentina te worden. De verdediger van Palermo kon het niet eens worden met de contractaanbieding van de nummer vier van de Serie A.
Naar verluidt ligt het verschil tussen vraag en aanbod op ongeveer 400.000 euro per seizoen. Fiorentina zou zijn huidige aanbod echter niet willen verhogen. Barzagli zou daarop in gesprek zijn getreden met VfL Wolfsburg. De Duitse club werd het net als Viola al eens met Palermo, maar is bereid meer salaris te betalen.
Fiorentina richt zich ondertussen op alternatieven. De transfervrije Matteo Ferrari (AS Roma) zou in beeld zijn bij de club uit Florence. Ook Atalanta-speler Moris Carrozzieri is kandidaat om de naar Atlético Madrid vertrekkende Tomas Ujfalusi te vervangen.
Zal misschien met salaris te maken hebben (Fiorentina is daar vrij gematigd in). Iig wel vreemd dat hij niet terug naar zijn roots trekt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:28 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Jammer idd, en dan ook nog naar Wolfsburg of all places.
Het blijft vreemd dat het er bij Milan nooit is uitgekomen, bij Parma vloog alles erin, hopen dat weer te zien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:52 schreef Tim86 het volgende:
ik ook eigenlijk
Was altijd mega fan van hem bij Parma...herinner me nog een hele mooie omhaal daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |