abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58862647
Even kicken deze handel
Volgens jaar mooi CL voetbal en Mutu lijkt ook te gaan blijven. Heeft wederom uitgesproken bij Viola te willen blijven. Ujfalusi heeft getekend bij Madrid maar zijn vervanger is in mijn ogen nog een stuk beter:

Fiorentina en Palermo eens over Barzagli

Andrea Barzagli verruilt Palermo naar alle waarschijnlijkheid voor Fiorentina. Beide clubs zijn het al eens over de transfer, terwijl slechts enkele details een akkoord tussen de verdediger en zijn nieuwe werkgever in de weg staan.

"De clubs zijn het eens", bevestigt Barzagli's zaakwaarnemer Claudio Orlandini tegen Tuttomercato. "Nu moet mijn cliënt het persoonlijk eens zien te worden met Fiorentina. Het verschil tussen vraag en aanbod is erg klein. Ik denk dat we het voor het EK eens zullen worden."

Barzagli tekent in Fiorentina naar verwachting een vijfjarig contract ter waarde van 1.3 miljoen euro per seizoen. Ook Wolfsburg en Bayern München wilden de 27-jarige international kopen. "Maar Andrea wilde alleen naar Fiorentina", zegt Orlandini.

Met het vertrek van Barzagli zet de leegloop bij Palermo zich voort. Verdediger Cristian Zaccardo koos eerder voor een transfer naar Wolfsburg, terwijl spits Amauri binnen afzienbare tijd bij Juventus zal tekenen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58866885
Oddo zou ook in de picture staan van Fiorentina.
En Pazzini & Osvaldo zouden op het lijstje bij Torino staan.

Maar zeker is dat Fiorentina wel e.e.a. gaat kopen voor de CL komend seizoen, want dat is dik cashen, zeker als ze ver weten te komen, en dus een mooie manier om - versneld - dichter bij de top in Italie te kruipen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_58867038
met Jovetic hebben we ook een geweldig talent binnengehaald al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 24 mei 2008 @ 07:55:50 #204
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58872908
Pazzini op het lijstje bij Torino?? Wtf?
Staat Cristiano Ronaldo er ook op?
><(({°>
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:27:10 #205
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58875349
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 07:55 schreef BigKahuna het volgende:
Pazzini op het lijstje bij Torino?? Wtf?
Staat Cristiano Ronaldo er ook op?
Nounou, zo geweldig was Pazzini dit seizoen nou ook weer niet he..

30 juli Fiorentina-Barcelona in Franchi. Lijkt me wel leuk te bezoeken
pi_58888431
Transfer Gilardino naar Fiorentina zo goed als rond

Alberto Gilardino verruilt AC Milan naar alle waarschijnlijkheid voor Fiorentina. De 25-jarige aanvaller kost Viola naar verluidt ongeveer vijftien miljoen euro. In Florence moest hij een koppel gaan vormen met Adrian Mutu.

Milan en Fiorentina zouden het in grote lijnen eens zijn geworden over de transfer. Voor Gilardino ligt een vijfjarig contract klaar, ter waarde van anderhalf miljoen euro per seizoen.

Bij Fiorentina komt Gilardino een oude bekende tegen. Trainer Cesare Prandelli was eveneens zijn trainer toen hij bij Parma furore maakte en een transfer naar Milan verdiende.

Gilardino is de tweede aankoop van Fiorentina. Eerder versterkte de nummer vier van de Serie A zich met Felipe Melo van Almeria.

Meerdere clubs geïnteresseerd in Dossena

Liverpool ondervindt concurrentie in de strijd om Udinese-verdediger Andrea Dossena. Zijn zaakwaarnemer zegt namelijk dat ook Napoli en Fiorentina in hem geïnteresseerd zijn.

"De toekomst van de speler is erg onzeker", legt Federico Pastorello, zaakwaarnemer van Dossena, uit. "Hij beslist over zijn toekomst in de aankomende weken."

Pastorello heeft naar verluidt ook geprobeerd om Fiorentina-coach Cesare Prandelli te interesseren in Dossena. Het tweetal werkte eerder al samen toen Prandelli trainer was van Verona. "Prandelli kent Dossena zeer goed, hij is zich bewust van zijn krachten en zwakheden", aldus Pastorello tegenover Football Italia.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 25 mei 2008 @ 01:38:08 #207
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_58891664
Mooie kick.

We hebben echt een mooi seizoen gedraaid en met CL-ticket kunnen hopelijk echte toppers worden binnengehaald. Pazzini naar Torino is echt zo gek nog niet hoor. Hij heeft echt weinig laten zien dit seizoen, vooral Europees niet. Hij kan echt heel goed voetballen maar hij is toch geen echte spits en hij functioneert gewoon niet echt bij Fiorentina. Ujfalusi weg, jammer maar is hem gegund maar met Barzagli krijg je daar wel een goede voor terug.

Liverani gaat trouwens ook zo goed als zeker naar Palermo.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  zondag 25 mei 2008 @ 01:39:36 #208
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_58891683
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef DIGGER het volgende:
Oddo zou ook in de picture staan van Fiorentina.
En Pazzini & Osvaldo zouden op het lijstje bij Torino staan.
Osvaldo mag van mij wel blijven. Hij heeft echt de twee belangrijkste (en ongeveer de mooiste) goals van het seizoen gemaakt: de winnende tegen Juventus en Torino.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_58891737
Klopt, en hij is nog erg jong. Dat geldt ook voor pazzini. Hij wordt te erg gehyped als next toni maar is er gewoon nog niet klaar voor. Het talent heeft hij, eigenlijk meer dan luca, maar hij moet wat slimmer worden. Daarnaast moet hij ook echt harder gaan werken in het veld, daar compenseer je dan zo veel mee.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 25 mei 2008 @ 08:59:16 #210
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58893029
gilardino niet echt een goede aankoop denk ik
zo'n speler kosty ook een vermogen als salaris. bij ac milan verdiende hij 160000 per week
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58893036
www.anubisforum.yourbb.nl, meld je daar aan!
pi_58894054
Gilardino wordt een revelatie denk ik, bij Parma was het ook een held
Nu nog Adriano erbij die ook veelvuldig werd vernoemd en we hebben alle oude Parma helden haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_58894196
Aquafresca zou op het punt staan naar Torino te trekken, dat zal de interesse in Pazzinni van Toro zijde dan wel doen minderen.
pi_58897308
http://www.gazzetta.it/Ca(...)o/24/gilardino.shtml

Fiorentina is goed (en snel) bezig.
pi_58952982
klote...

Barzagli slaat aanbieding Fiorentina af

Andrea Barzagli lijkt niet de nieuwe verdediger van Fiorentina te worden. De verdediger van Palermo kon het niet eens worden met de contractaanbieding van de nummer vier van de Serie A.

Naar verluidt ligt het verschil tussen vraag en aanbod op ongeveer 400.000 euro per seizoen. Fiorentina zou zijn huidige aanbod echter niet willen verhogen. Barzagli zou daarop in gesprek zijn getreden met VfL Wolfsburg. De Duitse club werd het net als Viola al eens met Palermo, maar is bereid meer salaris te betalen.

Fiorentina richt zich ondertussen op alternatieven. De transfervrije Matteo Ferrari (AS Roma) zou in beeld zijn bij de club uit Florence. Ook Atalanta-speler Moris Carrozzieri is kandidaat om de naar Atlético Madrid vertrekkende Tomas Ujfalusi te vervangen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_58980086
Gila herenigd bij Fiorentina met Prandelli en Mutu
pi_58981305
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef Tim86 het volgende:
klote...

Barzagli slaat aanbieding Fiorentina af

Andrea Barzagli lijkt niet de nieuwe verdediger van Fiorentina te worden. De verdediger van Palermo kon het niet eens worden met de contractaanbieding van de nummer vier van de Serie A.

Naar verluidt ligt het verschil tussen vraag en aanbod op ongeveer 400.000 euro per seizoen. Fiorentina zou zijn huidige aanbod echter niet willen verhogen. Barzagli zou daarop in gesprek zijn getreden met VfL Wolfsburg. De Duitse club werd het net als Viola al eens met Palermo, maar is bereid meer salaris te betalen.

Fiorentina richt zich ondertussen op alternatieven. De transfervrije Matteo Ferrari (AS Roma) zou in beeld zijn bij de club uit Florence. Ook Atalanta-speler Moris Carrozzieri is kandidaat om de naar Atlético Madrid vertrekkende Tomas Ujfalusi te vervangen.
Jammer idd, en dan ook nog naar Wolfsburg of all places.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:31:10 #218
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58981344
wolfsburg heeft wel twee goede aankopen zeg! zaccardo en barzagli
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58982378
Gilardino, mwa, ben er niet weg van. Maar goed, een nieuwe Toni of Bati is moeilijk te vinden natuurlijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:14:28 #220
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58983673
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:28 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Jammer idd, en dan ook nog naar Wolfsburg of all places.
Zal misschien met salaris te maken hebben (Fiorentina is daar vrij gematigd in). Iig wel vreemd dat hij niet terug naar zijn roots trekt.
pi_58989855
Wolfsburg is de volkswagen centen weer aan het investeren zeg..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:15:06 #222
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58990983
1000 man op de presentatie van Gilardino:

En wat een held is het:

Overigens ben ik erg blij met Gila. Past goed in de ploeg, met Prandelli daarbij een oude bekende. Verwacht zijn Parma-vorm terug te zien en dus volgend seizoen topscorer
pi_58991783
ik ook eigenlijk
Was altijd mega fan van hem bij Parma...herinner me nog een hele mooie omhaal daar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:16:28 #224
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58992321
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:52 schreef Tim86 het volgende:
ik ook eigenlijk
Was altijd mega fan van hem bij Parma...herinner me nog een hele mooie omhaal daar
Het blijft vreemd dat het er bij Milan nooit is uitgekomen, bij Parma vloog alles erin, hopen dat weer te zien.

Hier Gila trouwens op 14-jarige leeftijd al in viola:
pi_58992514
mooi is dat
Ik snap ook niet dat het bij Milan niet werkte..qua kwaliteiten is hij geen ander type dan Sheva en het systeem in Milaan bleef ook hetzelfde. Vertrouwen heeft hij nu natuurlijk niet meer maar dat was in het begin wel zo, en ook toen lukte het niet. Vrees alleen een beetje voor Pazzini nu..deze 3 kunnen niet samen spelen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')