abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:17:00 #176
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57334903
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:54 schreef JLSB het volgende:
Net een shirtje met #17 Papa Waigo erachterop besteld....
Die kun je toch nog nooit vaak hebben zien spelen, of je moet (ook) Cesena fan zijn.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_57334977
2 goede goals en meteen een shirt kopen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57334999
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Die kun je toch nog nooit vaak hebben zien spelen, of je moet (ook) Cesena fan zijn.
Ik vond zijn naam wel grappig én hij heeft het altijd goed gedaan in cm.....
pi_57335026
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:02 schreef Afunados het volgende:
Hopelijk wordt het vanavond overigens niet te spannend..
De aanval met Vieri, Jurgensen & Osvaldo vind ik anders best apart (Geen Pazzini)

Maar het elftal ziet er wel aardig in Balans uit, 1 goal zou helemaal te gek zijn, dan haal je direct het vuur uit de match.

ITV4 of La7 moet je zijn voor de beelden overigens
pi_57335257
hmm 3 aanvallers is wel apart ja..Vieri als spits en 2 snellere buitenspelers..speculeren op snelle counters denk ik..in de praktijk zal het vaak een vijfmans middenveld worden met hangende vleugels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57336565
Wanneer gaat DaCosta spelen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57336600
Fiorentina komt er niet echt aan te pas, maar dat zal ze niet echt boeien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57336731
DaCosta heeft nog geen minuut gespeeld volgens daar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57344603
Fiorentina speelde echt dramatisch, meest dramatische was nog wel dat niemand het gezicht van de wedstrijd kon veranderen, niemand stond op en nam z'n medespelers bij de mouw om eens wat beter te gaan staan qua veldbezetting.

Fiorentina gaf veel te veel ruimte weg wanneer niet in balbezit en maakte veel te weinig gebruik van de ruimte die er wel was bij balbezit. En dus werd elke bal weer heel snel ingeleverd bij de Engelsen die gewoon ook 2 niveaus feller speelden.

Schitterende goal van Arteta ook, die 2-0. Daarna begion de vermoeidheid (en de angst voro toch de ene tegengoal) Everton parten te spelen.

Frey onbetwist MOTM met een serie geweldige reflexen, Osvaldo irriteerde me mateloos met z'n houding. Pazzini viel ook wel aardig in (lastig invallen in een ploeg die met de rug tegen de muur staat).
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:31:25 #186
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57349230
We hebben inderdaad zeer veel geluk, middenveld werd overlopen, en ze kwamen geen moment in de wedstrijd.

Uiteindelijk ondanks de enorme spanning mooi einde
pi_57349294
Pazzini en Frey waren inderdaad de enige lichtpunten..er had thuis ook al veel meer gescoord moeten worden eigenlijk gezien het overzicht maargoed, eind goed al goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:19:02 #188
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57373351
Melo nagenoeg binnen voor het nieuwe seizoen
pi_57373551
ik las het net ja..14 miljoen is wel heel veel geld imo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:29:20 #190
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57373609
Oh, en nog voor de andere viola fans. Lotto Leggenda (www.lottoleggenda.it), heeft sneakers uitgebracht met de Giglio van Firenze erop. Schoenen zijn naar mijn weten alleen in Italie te koop, ik ga er volgende week halen, de witte sneakers met groene giglio.
pi_57373728
die schoenen zijn gaaf zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:12:25 #192
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57374602
PSV
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:14:40 #193
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57374672
Mooi toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_57374717
mooie loting
BIj winst tegen Rangers of Sporting
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:17:42 #195
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57374773
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:14 schreef PyTh het volgende:
Mooi toch?
Absoluut. Hopelijk kan ik vlg week in Firenze al kaartjes regelen voor het uitvak, wil dit absoluut niet missen
pi_57375015
PSV; moet kunnen.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_57375066
Hele mooie loting.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:44:20 #198
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57375509
Mutu zal er wel weer bij zijn tegen PSV.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57450924
quote:
Trouwe Mutu heeft grote plannen met Fiorentina

17/03/2008 18:55

Adrian Mutu heeft het naar zijn zin bij Fiorentina en is niet van plan zijn status als topspits elders te verzilveren.

'Ik voel er niets voor ergens anders weer op nul te beginnen', legde de Roemeense spits uit aan het Italiaanse persbureau ANSA.

Mutu scoorde al vijftien keer in 22 competitieduels dit seizoen en heeft daarmee een groot aandeel in de huidige vierde plaats in de Serie A. Hij heeft nog een contract tot medio 2010 bij Viola.

'Fiorentina wordt een steeds belangrijkere club. We zijn nog niet zover als Internazionale, AS Roma en AC Milan, maar we ontwikkelen ons tot ook een Europees aansprekende ploeg.'

Mutu en Fiorentina treffen PSV in de kwartfinale van de strijd om de UEFA Cup. De Italianen beginnen op 3 april met een thuiswedstrijd. De return is een week later in Eindhoven.

Bovendien komt Mutu het Nederlands elftal opnieuw tegen, ditmaal op het EK komende zomer waar ze elkaar in de groepsfase ontmoeten. In de kwalificatiereeks ontmoetten Roemenië en Oranje elkaar ook al.
quote:
Gamberini ruled out of PSV opener
Monday 17 March 2008

Defender Alessandro Gamberini will miss the first leg of ACF Fiorentina's UEFA Cup quarter-final against PSV Eindhoven after suffering a thigh injury on Sunday.

Monday medical
The 26-year-old former Bologna FC player was substituted midway through the first half of Sunday's 3-1 Serie A victory against Genoa CFC, with scans this morning confirming that he will not be available for the home leg against PSV on 3 April. The 32-year-old midfielder Martin Jørgensen is also doubtful for the match due to a thigh problem, but both players should be back to full fitness for the return in Eindhoven on 10 April. Gamberini, who joined Fiorentina in summer 2005, has played 25 league matches this term, scoring once.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  donderdag 3 april 2008 @ 12:01:20 #200
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57801420
Gamberini zit gelukkig weer bij de kern vanavond.

Speciaal shirt vanavond trouwens:

Weinig speciaals, maar helaas presteert Fiorentina altijd slecht in een 'speciaal shirt' (de 2x dat het laatste jaren gebeurd is, tenminste)

Verwacht veel van Fiorentina, en hoop het beste, anders zal ik het nog lang horen van iedereen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')