abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:50:02 #226
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_58993075
Mutu mijn held, met Gilardino straks beste aanvals-duo in de Serie A. Dat werkte bij Parma zo goed, maar of Gilardino er nog zin in heeft..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_58993510
Goede aankoop Gilardino.

Deze club maakt elk jaar grote sprongen
pi_59911405
Fiorentina krijgt twee aanvoerders

Fiorentina-trainer Cesare Prandelli heeft een opvallende beslissing genomen. De oefenmeester heeft met Riccardo Montolivo en Adrian Mutu twee aanvoerders aangewezen voor komend seizoen.

Montolivo zal tijdens competitie- en bekerduels fungeren als aanvoerder. De 23-jarige middenvelder wordt beloond voor zijn goede prestaties tijdens het afgelopen seizoen. Bovendien wil Fiorentina de invloed van eigen jeugdspelers in de selectie vergroten.

Volgens Prandelli mist Montolivo echter internationale ervaring om de aanvoerdersband ook tijdens Champions League-duels te dragen. Daarom zal Adrian Mutu tijdens die wedstrijden als aanvoerder fungeren. Mutu wordt daarmee beloond voor het afwijzen van een transfer naar de Bundesliga, weet Football Italia.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59913775
Vargas
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59923092
Yep, Vargas en Comotto.
En de fans hebben aangegeven dat ze Zauri, hij zou een target zijn, niet wensen.
Fiorentina zal nu waaarschijnlijk eerst zich gaan richten op de verkoop van enkele spelers uit de inmiddels erg breed geworden selectie.

Wel is het blijven van Mutu nog steeds onzeker nu naar verluidt Roma 18 miljoen cash geboden zou hebben.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_59953921
quote:
Jonge Braziliaan nieuwste aanwinst Fiorentina
Door Jeroen van den Kroonenberg
Maandag, 07 juli 2008, 18:32

Na Juan Manuel Vargas, Alberto Gilardino, Felipe Melo, Stafen Jovetic en Gianluca Comotto is Jeffé de zesde nieuwe aanwinst van Fiorentina voor het komende seizoen.

De 20-jarige Braziliaan is afkomstig van Serie B-club Paraná. Jeffé tekende bij zijn nieuwe club een contract voor vier seizoenen, maar wordt komend seizoen waarschijnlijk weer uitgeleend.
pi_64040649
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:50 schreef KingOfPop het volgende:
Mutu mijn held, met Gilardino straks beste aanvals-duo in de Serie A. Dat werkte bij Parma zo goed, maar of Gilardino er nog zin in heeft..
Nou, die vraag is inmiddels wel beantwoord, lijkt me.
pi_64153958
Even een tvp om kennis van de tegenstander op te doen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64269453
Gaan er hier mensen naar de wedstrijden tussen Fiorentina en Ajax? Het is een bijzonder mooie aangelegenheid om prachtig voetbal te mogen aanschouwen.

Prandelli, wat in mijn ogen een van de beste en de mooiste trainer is die ik maar kan bedenken, heeft zijn zaakjes heel goed op orde bij deze club. Fiorentina speelt heerlijk voetbal, en heeft met Gilardino eindelijk de killer die ze voorheen mistten. Pazzini maakt het in mijn ogen toch niet helemaal waar, is ook op een zijspoor beland. Maar het is ook niet niks wanneer je de strijd aan moet met Mutu en Gilardino.

Ook vind ik Frey een van de betere keepers. Ik ben een groot sympathisant van Fiorentina, en durf te beweren dat Ajax zeer weinig kans maakt.
Il tempo che passa smorzerà il dolore, ma se hai bisogno di lui alza gli occhi al cielo. La sua stella ti guiderà per sempre e ci porterà lontano.
pi_64269733
Ik ga naar Florence ja. Zware loting, maar ach we zien wel. Heb er nu al ontzettend veel zin in

Verder even een TVP-tje hier om op de hoogte te blijven.
pi_64285487
Het uitvak in Firenze is wel 3-werf ruk.
pi_66258011
Ik denk dat ze het wel leuk hebben gehad in het uitvak .
pi_66258177
Fiorentina Ajax

Erehaag blijft een mooi ding
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66292621
Hehe uitvak is inderdaad ruk, maar dat wisten we al van te voren. Boeit ook niet.
Gewonnen daar, prachtig resultaat natuurlijk.

Verder is Firenze echt een prachtige stad. Alleen jammer dat alles zo vroeg dicht gaat daar en er eigenlijk niet echt leuke clubs en pubs zijn. Maar me toch prima vermaakt uiteraard
pi_66314751
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Fiorentina krijgt twee aanvoerders

Fiorentina-trainer Cesare Prandelli heeft een opvallende beslissing genomen. De oefenmeester heeft met Riccardo Montolivo en Adrian Mutu twee aanvoerders aangewezen voor komend seizoen.

Montolivo zal tijdens competitie- en bekerduels fungeren als aanvoerder. De 23-jarige middenvelder wordt beloond voor zijn goede prestaties tijdens het afgelopen seizoen. Bovendien wil Fiorentina de invloed van eigen jeugdspelers in de selectie vergroten.

Volgens Prandelli mist Montolivo echter internationale ervaring om de aanvoerdersband ook tijdens Champions League-duels te dragen. Daarom zal Adrian Mutu tijdens die wedstrijden als aanvoerder fungeren. Mutu wordt daarmee beloond voor het afwijzen van een transfer naar de Bundesliga, weet Football Italia.
Tegenwoordig Dainelli dus?

Verder vond ik Fiorentina erg slecht.
pi_70284209
quote:
'Overeenkomst tussen Drenthe en Fiorentina'
Fiorentina heeft volgens News of the World een overeenkomst bereikt met Real Madrid-speler Royston Drenthe. Daarnaast hebben de clubs ook een akkoord bereikt.

De transfervoorwaarden zijn derhalve geregeld. Het is enkel wachten op een officiële bevestiging. Fiorentina was niet de enige gegadigde, want ook Aston Villa hengelde naar de diensten van de flankspeler.

Villa heeft zich echter teruggetrokken en de pijlen naar verluidt gericht op José Manuel Jurado van Atlético Madrid. De 22-jarige speler speelde eerder in drie jeugdelftallen van Spanje.

Het is vooralsnog onduidelijk of de overgang van Drenthe een huurovereenkomst of een permanente transfer betreft. Het contract van de speler, die Real dertien miljoen euro koste, loopt in 2012 af.
quote:
Melo trots op interesse topclubs

Felipe Melo is er trots op dat zijn naam gelinkt wordt met diverse Europese topclubs. Zo wordt de middenvelder gelinkt met Internazionale, Real Madrid en Juventus, maar Arsenal zou het meest concreet zijn.

De 25-jarige Melo groeide het afgelopen seizoen uit tot één van de sterkhouders van Fiorentina. De verdedigende middenvelder speelde zich bovendien in de kijker bij de Braziliaanse bondscoach Dunga, en dat is ook Arsene Wenger niet onopgemerkt gebleven.

De Franse oefenmeester zoekt al enige tijd naar een controleur en zou zijn interesse in Melo reeds kenbaar hebben gemaakt. "Het is duidelijk een goed teken dat grote clubs geïnteresseerd zijn. Dat betekent immers dat ik het goed gedaan heb", concludeert Melo in gesprek met La Gazetta dello Sport.

Vooralsnog heeft de middenvelder het echter uitstekend naar zijn zin bij Fiorentina. "Zoals ik al vaker heb gezegd, ik heb een prima relatie met de clubleiding van Fiorentina en de supporters van de club.

La Viola zelf liet eerder al weten niet mee te willen werken aan een vertrek van Melo. Pas bij een bod van boven de twintig miljoen euro is de Italiaanse subtopper bereid de onderhandelingen te openen.
pi_70289088
Drenthe mag wegblijven en Melo moet blijven
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72115113
*schop

De Silvestri inmiddels aangetrokken, gelukkig dus een fatsoenlijk alternatief op rechts, Comotto was de zwakste schakel.

Woensdag tegen Sporting en zondag Palermo worden mijn eerste twee matchen dit seizoen
pi_72119486
Zeer verrassend dat Fiorentina Milan weet af te troeven voor De Silvestri
pi_72129284
Fantastische aankoop!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_72129333
NOG STEEDS geen TT-wijziging in ACF?
pi_72188573
Met minder marge dan op basis van de 2 wedstrijden verdiend geweest was, maar i.i.g. CL poulefase.
pi_72188614
Het hield niet over zonder echte toppers, ze moeten er echt nog wat bij hebben.
That's all folks!
pi_72188655
Opzich is het een prima ploeg, Melo wordt alleen erg gemist..daar moet echt een vervanger voor komen, maar ik zou niet weten wie..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')