Dat viel mij ook al op idd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:08 schreef Gizpat het volgende:
Ik ga ook met mijn (2-ling)zussie en broer. Bijna een familie-uitje dus.
Ik had het ergens anders ook al neergezet, maar ik was het meest benieuwd naar Modest Mouse. Daarnaast wilde ik deze ook zien:The Killers, Eleven, Gem , Mono maar de programmering zit me niet mee, want een gedeelte van deze bandjes speelt bijna tegelijkertijd op verschillende podia.
vrij klote maar denk toch wel even te gaan kijken bij iig modest mouse, the bees en tv on the radioquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:05 schreef Harry_Sack het volgende:
het wordt Pleu*s weer morgen
quote:Zondag overdag pakt het weer een fractie
vriendelijker uit. De buien zijn wat minder talrijk dan
vandaag, er staat wat minder wind en er is een iets meer ruimte
voor de zon. De temperatuur loopt zondagmiddag op naar zo'n 18-
19 graden.
Ja? Ik wilde gaan, maar was zaterdag naar het Awakeningsfestival geweest en had geen puf, mijn bank lag gisteren zo lekker!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Seeed was geweldig
ik heb mono 1x gezien als openingsact voor neubauten en dat was geweldig. Betoverend inderdaad. Binnenkort er weer heen.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:19 schreef Meadowmeal het volgende:
Het was top!
Hoogtepunten: Mono (betoverend), TV on the Radio (kort maar intens) en Seeed (feest!)
Nee, maar wel Coca Cola kratten...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
hmja, het bleek uiteindelijk wel mee te vallen met dat weer geloof ik.. jammer..
Waren de zeecontainers er wel weer dit jaar?
De drummers hebben vorig jaar natuurlijk geklaagd dat ze doof werdenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:00 schreef Meadowmeal het volgende:
[..]
Nee, maar wel Coca Cola kratten...
http://www.metropolisfestival.nl/2004/index.php?pid=oogst
Jammer, er waren veel leuke bands! Ik was ook erg moe, en was bijna niet gegaan (ook omdat het nogal een eind is met reizen), maar ben blij dat ik gegaan wasquote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja? Ik wilde gaan, maar was zaterdag naar het Awakeningsfestival geweest en had geen puf, mijn bank lag gisteren zo lekker!
Tsss, ik ben na Awakenings (incl. after) nog gewoon geweest hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja? Ik wilde gaan, maar was zaterdag naar het Awakeningsfestival geweest en had geen puf, mijn bank lag gisteren zo lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |