abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2004 @ 21:42:09 #176
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20414879
quote:
Op zondag 4 juli 2004 20:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Even dit plaatsen, gewoon "omdat"
[..]

http://www.network54.com/(...)330503&lp=1088520485

Men laat hier dus wel de kunsten van de piloten buiten beschouwing en gaat uit van standaard vliegtuigen, en dus geen getweakte zoals bv Israel die heeft
Jezus, die raptor data is eng.
Als ik die simulatie mag geloven is de raptor zo'n 30x effectiever qua rauwe killrate dan de F16, en iets minder dan 2x zo effectief dan de Typhoon.

De tering...
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 4 juli 2004 @ 21:46:48 #177
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20414964
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:41 schreef VI_avakreM het volgende:
Een airburst:

[afbeelding]

Een vliegende M1:

[afbeelding]

Foto:

[afbeelding]
.
Welja. Adem je een wolk verarmd uranium in als ondersteunend infanterist zijnde.

Over 25 jaar heeft iedereen een NBC suit nodig om de afvalstoffen niet in te hoeven ademen.
Bullets don't kill, NBC threats kill!
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_20415564
quote:
Op zondag 4 juli 2004 20:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Even dit plaatsen, gewoon "omdat"
[..]

http://www.network54.com/(...)330503&lp=1088520485

Men laat hier dus wel de kunsten van de piloten buiten beschouwing en gaat uit van standaard vliegtuigen, en dus geen getweakte zoals bv Israel die heeft
Zo, die F-22 is er echt eentje hè... * VI_avakreM deosn't know what to say.

@ Piro Ik kan niet oordelen over de afkomst van de man op de foto. In Rusland wonen vele volkeren. De man heeft een mongolische uiterlijk maar hij kan ook van de inheemse volkeren uit Siberië afstammen. Een kozak is het in ieder geval niet.
quote:
Of kent Rusland ook aziatisch-etnische groepen in het land zelf?
Ja dus. Vooral in het oosten van het land.
quote:
De volgende bevolkingsgroepen zijn te onderscheiden:
Russen 81,5 %
Tartaren 4,8 %
Oekraïners 3%
Overigen (honderden verschillende etnische groepen)10,7%
***I believe freedom is not America's gift to the world; I believe freedom is the almighty God's gift to each man and women   in this world.**
  zondag 4 juli 2004 @ 22:32:57 #179
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20415921
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:16 schreef VI_avakreM het volgende:

[..]

Zo, die F-22 is er echt eentje hè... * Piro deosn't know what to say.

@ Piro Ik kan niet oordelen over de afkomst van de man op de foto. In Rusland wonen vele volkeren. De man heeft een mongolische uiterlijk maar hij kan ook van de inheemse volkeren uit Siberië afstammen. Een kozak is het in ieder geval niet.
[quote]
Kazak, as in van Kazakhstan e.o.
[quote]
[..]

Ja dus. Vooral in het oosten van het land.
[..]
Bij oosten moet ik denken aan Siberië?
Of meer westelijk, richting Mongolië?
  zondag 4 juli 2004 @ 22:45:12 #180
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_20416337
die m1 ik dacht dat de moderbne tanks net zoveel vuur meer uit de loop lieten het lijkt op die foto wel een vlammenwerper
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 4 juli 2004 @ 22:50:57 #181
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20416512
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
die m1 ik dacht dat de moderbne tanks net zoveel vuur meer uit de loop lieten het lijkt op die foto wel een vlammenwerper
Om de dooie donder wel, je kan volgens mij ook geroosterd worden door de blast.
  zondag 4 juli 2004 @ 23:05:21 #182
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20416986
In het Russische leger dienen ook veel mensen uit Turkmenistan en Oezbekistan, dat kan hij ook zijn, heeft iets met de immigratiewetgeving van doen.
Hoe het precies zat weet ik ook niet meer.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20417417
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:32 schreef Piro het volgende:

[..]

Bij oosten moet ik denken aan Siberië?
Of meer westelijk, richting Mongolië?
In het Noorden van Siberië zitten mensen met een aziatisch uiterlijk. Een beetje 'escimo'-achtig. Voorzover dat aziatisch is. In de buurt van Kazachstan wonen ook veel volkeren met een eigen cultuur die je niet zomaar als 'chinees' of 'mongool' mag kwalificeren vanwege hun uiterlijk.

Maar ik ben niet zo op mijn plaats op dit gebied. Zoals de citaat al zei: er wonen honderden verschillende nationaliteiten/volkeren in Rusland.
***I believe freedom is not America's gift to the world; I believe freedom is the almighty God's gift to each man and women   in this world.**
  zondag 4 juli 2004 @ 23:21:34 #184
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_20417465
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:50 schreef Piro het volgende:

[..]

Om de dooie donder wel, je kan volgens mij ook geroosterd worden door de blast.
maar omdat te verminderen hebben de duitsers in wo2 toch al iets opm gevonden ik dacht dat dat door de vs verder uit gewerkt was en zo`n beetje op alle tanks zit
en ook toch om dat ze een ander exlosief gebruiken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 5 juli 2004 @ 00:02:06 #185
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20418668
quote:
Op zondag 4 juli 2004 23:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar omdat te verminderen hebben de duitsers in wo2 toch al iets opm gevonden ik dacht dat dat door de vs verder uit gewerkt was en zo`n beetje op alle tanks zit
en ook toch om dat ze een ander exlosief gebruiken.
Misschien geoffset door de krachtigere explosieven die ze nu gebruiken.
  maandag 5 juli 2004 @ 00:11:16 #186
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_20418878
Mensen jullie zijn echte die-hards.. zelf doorposten tijdens voetbal
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_20419920
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Moderator maandag 5 juli 2004 @ 10:56:55 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20423861
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
m0ah

leopard 2 a4

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_20424367
quote:
Taakstaffen voor militaire ontgroening
De rechtbank in Arnhem heeft een oud- commando een taakstraf van 150 uur en een geldboete opgelegd omdat hij de leiding had over een totaal uit de hand gelopen ontgroening.

Grens overschreden
De rechter vindt dat de ex-commando en tien andere soldaten bij de ontgroening in een kazerne in Oirschot alle grenzen overschreden en daarmee de slachtoffers en Defensie schade hebben berokkend.

Smartengeld
De negen soldaten en de korporaal die hebben meegedaan, kregen werkstraffen van 60 tot 140 uur opgelegd. Acht militairen moeten een slachtoffer bovendien gezamenlijk 500 euro smartengeld betalen.

Peuken
De militairen bonden vijf nieuwkomers vast, trokken een sloop over hun hoofd en goten daar bier over. Zij schoren hun beenhaar af, drukten peuken uit op hun lichaam en sloegen met stokken.

Ontslagen
Acht militairen zijn nadien ontslagen, twee zijn berispt en een man is overgeplaatst naar een ander onderdeel. Enkele ex-militairen zijn ingestort omdat zij uit het leger moesten
  Moderator maandag 5 juli 2004 @ 11:26:53 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20424484
wat een idioten
pi_20425437
Russische tankhelmen.

Allah Akhbar... (Filmpje 4.65 Mb Tip: Zet je geluid lekker hard aan... )

[ Bericht 12% gewijzigd door VI_avakreM op 05-07-2004 13:12:43 ]
pi_20428299
quote:
France could defend EU in case of attack: minister

BERLIN (AFP) Jul 05, 2004
France could use its nuclear capability to defend its neighbours, French Defence Minister Michele Alliot-Marie said in an interview Monday, while also urging European Union states to increase military spending.
She said that rogue states "could one day point their missiles toward France and its neighbours. We could say to those countries: 'Watch out, if you try to carry out your threats we will destroy you before you know what's hit you.'"

"If Germany asked us for help, it is probable that European solidarity would come into play," she told the Berliner Zeitung newspaper, and added: "For us, nuclear weapons are the ultimate protection against a threat from abroad."

She said ethnic conflict and terrorism were making the world increasingly more unstable and called on EU members to increase their military budgets to two percent of gross domestic product -- NATO's minimum recommended level.

"Today in Europe there are only three countries who spend more than 2.0 percent of GDP on defence. They are France, Britain and Greece. The others are not doing enough," Alliot-Marie said.

She said that France has a mobile, flexible and highly-motivated military and that it was the second or third best in the world.

--------------------------------------------------------------------------------------
pi_20429655
Een paar chineze onderzeeërs:

Xia klasse, Type 092 (Xia Class) Ballistic Missile Nuclear Submarine

SPECIFICATIONS

Displacement: (Surface) N/A; (Dived) 6,500 tons
Dimensions: Length 120m; Beam 10m; Draft 8m
Speed: (Dived) 22 knots
Crew: 140

Han klasse, Type 091 (Han Class) Nuclear Attack Submarine

SPECIFICATIONS

Displacement: (Surface) 4,500 tons; (Dived) 5,500 tons
Dimensions: Length 98/106 m; Beam 10 m; Draft 7.4 m
Speed: (Dived) 25 knots, (Surfaced) 12 knots
Crew: 75

Song klasse, Type 039 (Song Class) Diesel-Electric Submarine

SPECIFICATIONS

Displacement: (Surface) 1,700 tons; (Dived) 2,250 tons
Dimensions: Length 74.9 m; Beam 8.4 m; Draft 5.3 m
Speed: (Dived) 22 knots, (Surfaced) 15 knots
Crew: 60 (10 officers)

Kilo klasse Kilo Class Diesel-Electric Submarine

SPECIFICATIONS

Displacement: (Surface) 2,350 tons; (Dived) 3,000 tons
Dimensions: Length 73 m; Beam 9.9 m; Draft 6.3 m
Speed: (Dived) 11 knots, (Surfaced) 20 knots
Crew: N/A

Geen kleine jongens...

Meer over chineze onderzeeërs
  dinsdag 6 juli 2004 @ 01:57:47 #194
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20431788
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:35 schreef VI_avakreM het volgende:

\"If Germany asked us for help, it is probable that European solidarity would come into play,\"
Goh, wellicht is dat een idee aangezien Duitsland en Frankrijk daar al een verdrag voor hebben afgesloten een paar jaar terug, buiten dat ze allebei in de NAVO zitten

Zelf hecht ik meer aan een Amerikaanse veiligheidsgarantie dan aan een Franse
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 6 juli 2004 @ 08:02:09 #195
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_20432687
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 01:57 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Goh, wellicht is dat een idee aangezien Duitsland en Frankrijk daar al een verdrag voor hebben afgesloten een paar jaar terug, buiten dat ze allebei in de NAVO zitten

Zelf hecht ik meer aan een Amerikaanse veiligheidsgarantie dan aan een Franse
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_20433154
quote:
She said that rogue states \"could one day point their missiles toward France and its neighbours. We could say to those countries: \'Watch out, if you try to carry out your threats we will destroy you before you know what\'s hit you.\'\"
De Fransen zien een dreiging met (conventionele ?) raketten dus als een reden om een nucleaire first strike te doen. Stel je voor dat Rumsfeld zoiets zou zeggen, er zijn te weinig bomen in de wereld om de afkeurende commentaren af te drukken.

Maar het is ook wel logisch, behalve zwaaien met hun nucleaire bommen hebben de Fransen en andere Europese naties geen conventionele middelen om hun wil aan anderen op te leggen. Een land als Saudi-Arabie heeft nu al middenlange afstands raketten (bedankt China !) die tot aan Italië komen, mocht er daar een situatie ontstaan waarbij die een bedreiging vormen kan zie ik Europa geen invasie plegen zonder op de knietjes naar de Amerikanen te gaan.
pi_20433394
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 08:58 schreef CeeJee het volgende:

[..]

De Fransen zien een dreiging met (conventionele ?) raketten dus als een reden om een nucleaire first strike te doen. Stel je voor dat Rumsfeld zoiets zou zeggen, er zijn te weinig bomen in de wereld om de afkeurende commentaren af te drukken.

Maar het is ook wel logisch, behalve zwaaien met hun nucleaire bommen hebben de Fransen en andere Europese naties geen conventionele middelen om hun wil aan anderen op te leggen. Een land als Saudi-Arabie heeft nu al middenlange afstands raketten (bedankt China !) die tot aan Italië komen, mocht er daar een situatie ontstaan waarbij die een bedreiging vormen kan zie ik Europa geen invasie plegen zonder op de knietjes naar de Amerikanen te gaan.
Tsja, het is niet zozeer het feit dat Europa zwakker is dan Amerika. Als Europa een gezamenlijk leger zou opstellen waaraan alle landen een steentje bijdragen. Zou Europa al een stuk efficiënter kunnen werken, maar door de politieke en culturele barriéres lukt dat helaas niet.

Maar zoals Piro eerder in de topic zei. GB heeft al een samenwerkingsverband met NL, als men daar stapsgewijs meer landen bij betrekt dan zou het kunnen lukken. (zoals de EU ontstaan is bijvoorbeeld)
pi_20436691
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:19 schreef VI_avakreM het volgende:

[..]

Tsja, het is niet zozeer het feit dat Europa zwakker is dan Amerika. Als Europa een gezamenlijk leger zou opstellen waaraan alle landen een steentje bijdragen. Zou Europa al een stuk efficiënter kunnen werken, maar door de politieke en culturele barriéres lukt dat helaas niet.

Maar zoals Piro eerder in de topic zei. GB heeft al een samenwerkingsverband met NL, als men daar stapsgewijs meer landen bij betrekt dan zou het kunnen lukken. (zoals de EU ontstaan is bijvoorbeeld)
Het Korps mariniers

Defensie Krant nummer 25 is er
  Moderator dinsdag 6 juli 2004 @ 12:19:07 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20436998
Nederland werkt zowieso al samen met alles en iedereen die maar wil
1 nl/de divisie met de Duitsers bv voor al uw gepantserde waren
pi_20437166
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:19 schreef sp3c het volgende:
Nederland werkt zowieso al samen met alles en iedereen die maar wil
1 nl/de divisie met de Duitsers bv voor al uw gepantserde waren
Seedorf gaat dicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: