quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:41 schreef Snakey het volgende:
ZieligMaar toch ook wel een beetje grappig
![]()
ik weet niet of dat echt goed werkt en tja het is maar voor maximaal een week hij zal er ooit wel aan wennenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:43 schreef MOBO666 het volgende:
is dit niet iets ?
[afbeelding] ??
ze hebben ook een site alleen op dit moment doet ie het niet
www.mooncollar.nl
ze hebben ze is verschillende maten , ook voor katten en kan je ook bestellen op internet
achja hij probeert nu al vanalles om maar tegen dat ooglid aan te schuren dus dat lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:40 schreef erodome het volgende:
Tja het is ellendig, maar noodzakelijk...
Toen doh in de uithof was met zijn technoneus(buisjes in het hoofd) moest hij ook een kap om, hij was letterlijk levensgevaarlijk met dat ding, schraapte langs de muur, bleef eraan hangen overal en kwam op je af alsof hij dat ding niet om had, schraapte je omver ermee enzo, wat een onding zeg!!!!
Ik was maar al te blij dat hij dat ding daar om moest en thuis niet meer
Als je erbij bent(echt erbij) dan kan je de kap wel afdoen, mits hij niet gelijk aan zijn ooglid gaat klieren, maar zodra je hem niet in het oog kan houden echt goed, hoppa kap om...
Voor je zelf of voor je huisdierquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:49 schreef MOBO666 het volgende:
ik hoor er alleen maar positieve dingen over , ik ga er zelf ook 1 bestellen gewoon voor de zekerheid
hmmm tja beetje te laat nu dus het is maar behelpen voor evenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:49 schreef MOBO666 het volgende:
ik hoor er alleen maar positieve dingen over , ik ga er zelf ook 1 bestellen gewoon voor de zekerheid
hij is gewoon wit hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
wel een hip kleurtje
hoezo eerder een beetje vage cameraquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:41 schreef Mazora het volgende:
vage hond dan
nou zo ongeveer zn hele kapquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
hoeveel heeft ie al gesloopt??
Is hij alweer lampekap af?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik weet niet of dat echt goed werkt en tja het is maar voor maximaal een week hij zal er ooit wel aan wennen
morgen gaan de hechtingen eruitquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is hij alweer lampekap af?![]()
HODFR wat vind ik dit klotequote:Op donderdag 8 juli 2004 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeg maar gerust kut
volgensmij heeft ze nu gewoon een gat als ze dr oog dichtdoet![]()
machteloos zijn is ook nooit grappig
als ze terug is zal ik het dr zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
geef je hond een kusje van me!
waarquote:Op zondag 11 juli 2004 17:05 schreef qwertyuiop het volgende:
ufo's
kom op hee wat denk je!quote:Op zondag 11 juli 2004 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waar
update : ze is opnieuw gehecht de er is een nieuwe wond gemaakt en nu is er een nog groter stuk van dr ooglid weg dus. Ze moet nu nog minstens 10 dagen de kap om
op het moment denk ik : "hmmm wat een lekkere peerquote:Op zondag 11 juli 2004 18:10 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
kom op hee wat denk je!
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
wat zielig voor haar... geef haar maar een knuffel van mij. eneehm zet je spullen even boven lampje-hoogte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |