Bij Tool in de HMH mocht je geen eens je camera meenemen naar binnen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef AgeEll het volgende:
ik vond het echt gruwelijk gister. Het ging echt veels te snel voorbij. Machine Head was zoals altijd weer lekker bezig. Lekkere metal maken die gasten. Daarna Slipknot, ik vond het helemaal top. Mooi podium en ze hadden er wel zin in. Corey blijft geweldig, maar ik vond de rest ook erg enthousiast. Ik vond wel het geluid wat zacht, vooral corey was soms slecht verstaanbaar, en ik vond de zaal wat tam. Volgens mij waren er wel wat pitten, maar qua herrie maken, kwam er niet echt veel uit. Mijn theorie is dat er veel mensen komen voor Machine Head en de andere voor Slipknot. Ik vind ze allebei geweldig. Mijn broertje had nog een drumstick gevangen van nr3, volgens mij Chris ofzo,
Wat ik wel het domste vond btw, dat slipknot moeilijk doet over foto's en vooral filmen. Ik werd er bijna uitgehaald omdat ik te veel foto's maakte. Ik denk dat dit vooral van Clown komt, bij stone sour heb ik ze nog nooit gehoord. Ik kan me voorstellen dat de flitsen irritant zijn, daar moesten we al eerder mee stoppen. Later mocht je bijna niks meer.
Ik heb backstage heel duidelijk gezien dat ze om 21:40 zouden beginnen, en dat klopt ook wel zo'n beetje (als je de intro van AC/DC meetelt).quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ah kut zeg, ik moest na Spit it out wegschijt OV in Nederland. Ze waren ook te laat begonnen want het hoorde al om 22:45 afgelopen te zijn.
Voor de deur hing er een briefje dat het om 21:30 zou beginnen. Ze begonnen pas zo rond kwart voor 10. En dat kwartier scheelt een hoop als je een trein moet halen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik heb backstage heel duidelijk gezien dat ze om 21:40 zouden beginnen, en dat klopt ook wel zo'n beetje (als je de intro van AC/DC meetelt).
waarom maak je zoveel foto's, vond je het niet zo interessant om te zien ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef AgeEll het volgende:
ik vond het echt gruwelijk gister. Het ging echt veels te snel voorbij. Machine Head was zoals altijd weer lekker bezig. Lekkere metal maken die gasten. Daarna Slipknot, ik vond het helemaal top. Mooi podium en ze hadden er wel zin in. Corey blijft geweldig, maar ik vond de rest ook erg enthousiast. Ik vond wel het geluid wat zacht, vooral corey was soms slecht verstaanbaar, en ik vond de zaal wat tam. Volgens mij waren er wel wat pitten, maar qua herrie maken, kwam er niet echt veel uit. Mijn theorie is dat er veel mensen komen voor Machine Head en de andere voor Slipknot. Ik vind ze allebei geweldig. Mijn broertje had nog een drumstick gevangen van nr3, volgens mij Chris ofzo,
Wat ik wel het domste vond btw, dat slipknot moeilijk doet over foto's en vooral filmen. Ik werd er bijna uitgehaald omdat ik te veel foto's maakte. Ik denk dat dit vooral van Clown komt, bij stone sour heb ik ze nog nooit gehoord. Ik kan me voorstellen dat de flitsen irritant zijn, daar moesten we al eerder mee stoppen. Later mocht je bijna niks meer.
nee surfacing was de opener.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:27 schreef xJapser het volgende:
Volgens mij was Eyeless zelfs de opener.
veel foto's viel wel mee, gewoon af en toe tijdens een 'minder nummer'. ik vind het ook leuk om foto's te hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:22 schreef SickBitch het volgende:
oh oh oh wat was dat leuk
[..]
waarom maak je zoveel foto's, vond je het niet zo interessant om te zien ofzo?k snap dat hele foto gebeuren nooit zo, meestal ben je te druk bezig met meedoen en dan kan je niet eens foto's maken
komop, dat ziet er toch niet uit ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:42 schreef InspectorPaco het volgende:
Tof op ze eens op het podium gezien te hebben. Blijft toch wel entertainment, alhoewel de muziek niet helemaal mijn ding is. Kwam vooral voor MH. Blijft tof om MH live te zien, alhoewel ik ze wat rommelig vond spelen. Meer foto's op m'n site www.pacoweekenstroo.com.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee dat was Surfacing, maar Eyeless zat geloof ik wel ergens in het begin van de setlist.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:27 schreef xJapser het volgende:
Volgens mij was Eyeless zelfs de opener.
Want? Het voegt wel een beetje horror element toe imho.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
komop, dat ziet er toch niet uit ?![]()
![]()
![]()
horror ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef xJapser het volgende:
[..]
Want? Het voegt wel een beetje horror element toe imho.
zoek een setlist op, en als je een album wilt luisteren, moet je vooral met Slipknot (album) beginnen, daar spelen ze het meeste van. Ik hoop dat ze wat meer van het laatste album gaan spelen, helemaal nu Sulfur de nieuwe singel is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:59 schreef Komakie het volgende:
Ik ga ze op Rock am Ring zien en ben wel erg benieuwd
Aangezien ik niet een hele grote Slipknot kenner ben hoop ik op een setlist met veel hitjes, maar ik ben zeker benieuwd en ga me nog ff inluisteren op de materie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |