abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63403846
Ah kut zeg, ik moest na Spit it out weg schijt OV in Nederland. Ze waren ook te laat begonnen want het hoorde al om 22:45 afgelopen te zijn. Dan had ik alles gewoon gezien. Maar ok. Jammer

Was wel enorm vet verder
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:47:21 #177
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_63408787
setlist slipknot:

# Surfacing
# The Blister Exists
# Get This
# Before I Forget
# Liberate
# Disasterpiece
# Dead Memories
# Psychosocial
# The Heretic Anthem
# Prosthetics
# Spit It Out
# Duality
# Only One
# Encore:
# People = Shit
# (sic)

setlist - machine head
clinching the fist of descent
imperium
beautiful mourning
aestetics of hate
old
halo
davidian
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:48:57 #178
10863 AgeEll
pi_63408839
ik vond het echt gruwelijk gister. Het ging echt veels te snel voorbij. Machine Head was zoals altijd weer lekker bezig. Lekkere metal maken die gasten. Daarna Slipknot, ik vond het helemaal top. Mooi podium en ze hadden er wel zin in. Corey blijft geweldig, maar ik vond de rest ook erg enthousiast. Ik vond wel het geluid wat zacht, vooral corey was soms slecht verstaanbaar, en ik vond de zaal wat tam. Volgens mij waren er wel wat pitten, maar qua herrie maken, kwam er niet echt veel uit. Mijn theorie is dat er veel mensen komen voor Machine Head en de andere voor Slipknot. Ik vind ze allebei geweldig. Mijn broertje had nog een drumstick gevangen van nr3, volgens mij Chris ofzo,

Wat ik wel het domste vond btw, dat slipknot moeilijk doet over foto's en vooral filmen. Ik werd er bijna uitgehaald omdat ik te veel foto's maakte. Ik denk dat dit vooral van Clown komt, bij stone sour heb ik ze nog nooit gehoord. Ik kan me voorstellen dat de flitsen irritant zijn, daar moesten we al eerder mee stoppen. Later mocht je bijna niks meer.
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:51:16 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63408885
Ik vond het ook wel ff lekker weer gisteren ja. Zou eigenlijk rustig aan doen, maar na 2 nummers stond ik alweer op 2 rijen van het podium .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63410666
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef AgeEll het volgende:
ik vond het echt gruwelijk gister. Het ging echt veels te snel voorbij. Machine Head was zoals altijd weer lekker bezig. Lekkere metal maken die gasten. Daarna Slipknot, ik vond het helemaal top. Mooi podium en ze hadden er wel zin in. Corey blijft geweldig, maar ik vond de rest ook erg enthousiast. Ik vond wel het geluid wat zacht, vooral corey was soms slecht verstaanbaar, en ik vond de zaal wat tam. Volgens mij waren er wel wat pitten, maar qua herrie maken, kwam er niet echt veel uit. Mijn theorie is dat er veel mensen komen voor Machine Head en de andere voor Slipknot. Ik vind ze allebei geweldig. Mijn broertje had nog een drumstick gevangen van nr3, volgens mij Chris ofzo,

Wat ik wel het domste vond btw, dat slipknot moeilijk doet over foto's en vooral filmen. Ik werd er bijna uitgehaald omdat ik te veel foto's maakte. Ik denk dat dit vooral van Clown komt, bij stone sour heb ik ze nog nooit gehoord. Ik kan me voorstellen dat de flitsen irritant zijn, daar moesten we al eerder mee stoppen. Later mocht je bijna niks meer.
Bij Tool in de HMH mocht je geen eens je camera meenemen naar binnen.
PS4 online: micro_nl
pi_63410806
Op youtube staan al veel filmpjes, iemand al foto's online?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 november 2008 @ 21:05:25 #182
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_63415245
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ah kut zeg, ik moest na Spit it out weg schijt OV in Nederland. Ze waren ook te laat begonnen want het hoorde al om 22:45 afgelopen te zijn.
Ik heb backstage heel duidelijk gezien dat ze om 21:40 zouden beginnen, en dat klopt ook wel zo'n beetje (als je de intro van AC/DC meetelt).
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_63416763
hij was vet gisteren!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_63418655
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:05 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ik heb backstage heel duidelijk gezien dat ze om 21:40 zouden beginnen, en dat klopt ook wel zo'n beetje (als je de intro van AC/DC meetelt).
Voor de deur hing er een briefje dat het om 21:30 zou beginnen. Ze begonnen pas zo rond kwart voor 10. En dat kwartier scheelt een hoop als je een trein moet halen.
pi_63420526
Ik weet toch zeker dat ik 'Eyel Ess' ook voor bij heb horen komen..

Zeker wel een strakke show waarbij een goed geluid belangrijker was dan veel volume!
Alleen wel jammer dat er in mijn ogen te veel oude nummers voorbij kwamen, ik had toch graag wat meer nummers van de laatste twee cd's gehoord.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:27:30 #186
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_63426218
Volgens mij was Eyeless zelfs de opener.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_63428529
oh oh oh wat was dat leuk
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef AgeEll het volgende:

waarom maak je zoveel foto's, vond je het niet zo interessant om te zien ofzo? k snap dat hele foto gebeuren nooit zo, meestal ben je te druk bezig met meedoen en dan kan je niet eens foto's maken
pi_63429941
Tof op ze eens op het podium gezien te hebben. Blijft toch wel entertainment, alhoewel de muziek niet helemaal mijn ding is. Kwam vooral voor MH. Blijft tof om MH live te zien, alhoewel ik ze wat rommelig vond spelen. Meer foto's op m'n site www.pacoweekenstroo.com.

[ Bericht 22% gewijzigd door InspectorPaco op 22-11-2008 15:48:57 ]
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:43:06 #189
10863 AgeEll
pi_63429950
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:27 schreef xJapser het volgende:
nee surfacing was de opener.
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 14:22 schreef SickBitch het volgende:
oh oh oh wat was dat leuk
[..]

waarom maak je zoveel foto's, vond je het niet zo interessant om te zien ofzo? k snap dat hele foto gebeuren nooit zo, meestal ben je te druk bezig met meedoen en dan kan je niet eens foto's maken
veel foto's viel wel mee, gewoon af en toe tijdens een 'minder nummer'. ik vind het ook leuk om foto's te hebben. Ik sta dan ook vooraan, anders heeft dat niet echt nut vind ik. Of ik sta vooraan, of ik doe mee in de pit. Nu stond ik vooraan, dus kon ik wat pics schieten.
  FOK!Fotograaf zaterdag 22 november 2008 @ 17:02:19 #190
145146 Andyy
pi_63431511
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:42 schreef InspectorPaco het volgende:
Tof op ze eens op het podium gezien te hebben. Blijft toch wel entertainment, alhoewel de muziek niet helemaal mijn ding is. Kwam vooral voor MH. Blijft tof om MH live te zien, alhoewel ik ze wat rommelig vond spelen. Meer foto's op m'n site www.pacoweekenstroo.com.

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
komop, dat ziet er toch niet uit ?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 november 2008 @ 17:32:22 #191
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_63432115
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:27 schreef xJapser het volgende:
Nee dat was Surfacing, maar Eyeless zat geloof ik wel ergens in het begin van de setlist.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:11:14 #192
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_63434352
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:02 schreef Andyy het volgende:

[..]

komop, dat ziet er toch niet uit ?
Want? Het voegt wel een beetje horror element toe imho.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 november 2008 @ 22:36:31 #193
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_63463565

meer pics volgen in een review op en andere site.
  FOK!Fotograaf zondag 23 november 2008 @ 23:05:23 #194
145146 Andyy
pi_63464752
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef xJapser het volgende:

[..]

Want? Het voegt wel een beetje horror element toe imho.
horror ?
eerder lachwekkend
maar sowieso vind ik het niks. zo inhoudloos en vlak
  maandag 24 november 2008 @ 16:19:55 #195
10863 AgeEll
pi_63481087
kan me niet om de maskers druk maken, na een tijdje heb je ze wel gezien, en zie ik liever de gezichtsuitdrukkingen van de artiesten. Maar ik irriteer me er ook niet aan. Ik was wel benieuwd hoe het zou zijn om 9 man op het podium te zien die niet allemaal de hele tijd wat te doen hebben. Maar ik vond dat er echt een show van maakten en elkaar allemaal goed aanvulden. Ook de extra drums komen goed naar voren live. maar slipknot zal altijd veel haters houden.
pi_63981732
Morgenavond in Antwerpen! Ben benieuwd
pi_67225062
Slipknot concert dat te zien was op MTV HD is echt fucking geweldig
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2009 @ 01:09:27 #198
159915 -Menn0-
MNO
pi_67227336
Ja en fucking kort

Waar was de rest
,,/
  vrijdag 27 maart 2009 @ 02:59:35 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_67452178
Ik ga ze op Rock am Ring zien en ben wel erg benieuwd
Aangezien ik niet een hele grote Slipknot kenner ben hoop ik op een setlist met veel hitjes, maar ik ben zeker benieuwd en ga me nog ff inluisteren op de materie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:00:11 #200
10863 AgeEll
pi_67478324
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 02:59 schreef Komakie het volgende:
Ik ga ze op Rock am Ring zien en ben wel erg benieuwd
Aangezien ik niet een hele grote Slipknot kenner ben hoop ik op een setlist met veel hitjes, maar ik ben zeker benieuwd en ga me nog ff inluisteren op de materie
zoek een setlist op, en als je een album wilt luisteren, moet je vooral met Slipknot (album) beginnen, daar spelen ze het meeste van. Ik hoop dat ze wat meer van het laatste album gaan spelen, helemaal nu Sulfur de nieuwe singel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')