Ja dat denk ik ook. Corey zei ook al dat hij de band niet de grond in wilt sturen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ben het helemaal met Komakie eens. Ik vind nog 2 jaar Slipknot en dan ophouden met Slipknot. Is waarschijnlijk ook het laatste album.
Shawn (clown) zit in Dirty little rabbits en Sid timmert als dj starscream samen met izzy dunfore aan de weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef -Menn0- het volgende:
Ja oa Corey Taylor (zang) en James Root (gitaar) zitten zonder masker in Stone Sour. Joey Jordison (drummer) doet nu zonder masker drums voor Korn en zit in de Murderdolls. De rest weet ik niet uit m'n hoofd.
En op de dvd Inside The Nine staat van alle leden een interview, zonder masker.
Dus iedereen die beetje "Slipknot fan" (of er veel naar luisterd) weet wel hoe ze er uit zien.
Nog niet, maar denk (hoop) het wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:08 schreef -Menn0- het volgende:
Niet naar NL?
Ga naar Area 4, tof festival en pik je ze gelijk mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:38 schreef snopprinses het volgende:
mên ik moet deze band ooit nog live gezien hebben..ff dat spul in sportpaleis checken
aanwezig! al zal het enkel zijn voor Machine Head eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef tarzan1 het volgende:
Slipknot komt samen met Machine Head en Children of Bodom naar Antwerpen (14 december, Lotto Arena)
De eerste 2 kan ik goed hebben, CoB vind ik verschrikkelijk.
joh alleen is antwerpen iets gemakkelijker en sneller te bereiken voor mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga naar Area 4, tof festival en pik je ze gelijk mee.
Let freedom ring with a shotgun blast!quote:Op zondag 15 juni 2008 11:25 schreef AgeEll het volgende:
kaarten binnen
machine head is echt een dikke bonus: Halo, Davidian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |