Die eerste cd vind ik echt een classic, de laatste cd heeft zeker wel goede nummers, Sulfur, Phychosocial, Vendetta en nog wel een paar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik lijk wel de enige die de laatste CD echt gewoon pure prut vond. Er zat helemaal niks meer in zoals ze 10 jaar terug waren, niet normaal meer
Helemaal eens idd, de eerste zes ken ik helemaal uit mn kop, daarna zwakt het wat af, al vind ik No Life dan weer een een opleving tegen het eind van het albumquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Die eerste cd vind ik echt een classic, de laatste cd heeft zeker wel goede nummers, Sulfur, Phychosocial, Vendetta en nog wel een paar.
Maar vooral de opening van Slipknot (album) vind ik echt geweldig, die eerste 6 nummers achter elkaar
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet van hebben. Ik heb hem niet eens gekocht!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik lijk wel de enige die de laatste CD echt gewoon pure prut vond. Er zat helemaal niks meer in zoals ze 10 jaar terug waren, niet normaal meer
Toen ze Get This live speelden in de HMH laatst... Whoah!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:44 schreef Tokus het volgende:
Eeyore en Get This zijn anders ook geweldig.
Prachtig hoe dat publiek los gaat, daarom hou ik zo van concerten, zal er nog veel bezoeken. Wel jammer van de lage kwaliteit van het filmpje.quote:
Ik vond ze live sowieso wat tegenvallen. Ik vond het erg onduidelijk gespeeld allemaal. Ik heb ze gezien op Rock am Ring 2009.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef Litso het volgende:
Spit it Out vind ik live dan weer niet aan te horen. Ik heb ze zelf nog niet live gezien, maar alle opnames van het nummer klinken gewoon bar slecht.
Niet echt naar gezocht nee, op youtube stond ie niet in de beginlijst en op de sites in mn emailtje stond ie ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:55 schreef Tokus het volgende:
oh, je bedoelt deze?
sorry, maare, heb je überhaupt wel gezocht?
Deze komt namelijk gewoon van de officiele Slipknot site, waar er bovenin duidelijk "December 18: Snuff" staat onder het nieuws.
en vanaf 12 januari via ITunes ook te krijgen, staat er sinds een paar dagen.
Wat, waar, hoe, wie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
Mnou.Ben benieuwd of er een nieuwe bassist zal komen en hoe dat zal gaan.
Slipknot's Paul Gray doodquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat, waar, hoe, wie?
Holy fuck hij is dood?![]()
Yea ik ook. Veel mensen denken dat Paul liever had gehad dat ze door zouden gaan, maar als ik Slipknot een beetje ken doen ze dat juist niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:46 schreef -Menn0- het volgende:
In Inside The Nine zeggen ze toch ook dat niemand vervangbaar is? Ik vrees het ergste...
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Yea ik ook. Veel mensen denken dat Paul liever had gehad dat ze door zouden gaan, maar als ik Slipknot een beetje ken doen ze dat juist niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |