Misschien rare vraag ziet de eerste reactie al voor zich van: "klopt rare vraagquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:51 schreef Henkmanz het volgende:
Moeilijke foto's heb ik zo váák gehad.. mijn ervaring met auto's photoshoppen is dat het na een tijdje juist gaat vervelen om onmogelijke foto's voor je neus te krijgen, zeker als je met een lading niet al te gevorderde photoshoppers werkt. Ik denk dat je voor echte uitdagingen gewoon naar TB moet gaan, en dit het beginnershoekje moet laten. Ik bedoel, waar kun je anders instappen dan hier?
wat een rare vraagquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:51 schreef Bond het volgende:
[..]
Misschien rare vraag ziet de eerste reactie al voor zich van: "klopt rare vraag" wat is TB?
Zeer leuk, maar ik moet nog steeds leren dus doe ik dit maar een keer. Maar is hetd an erg om van die Tutorials te gebruiken? Zo heb ik alles geleerd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
Leuke tutorials op digimods nah?
Op zich heb ik wel een eigen plaatje gebruikt. De kleur had ik al zo en toen zag ikd at van het plaatje, dat hij toevallig die auto ook blauw heeft gemaakt. En deze keer scheinen er ijnderdaat weinig veranderingen in te zitten, maar ze zitten er wel, maar ik wou het niet zo overdreven doen. Meer hou ik een auto zou tunen en er dan nog in durven te reiden (alhoewel dit niet echt mijn kleur isquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
Het is niet erg om tut's te gebruiken, maar als je precies kan zien welke je gebruikt hebt wordt het een beetje saai. Tut's oefen je en geef er daarna lekker een eigen draai aan. Nu is het namelijk een digimods soep, ipv een bond soep.
De auto zelf:
*Hij is te blauw, de kleur is veelste saturated, dat ding geeft bijna licht.e velgen zijn niet mooi, veelste donker.
*Hij is een beetje saai, behalve het Arosa front is er uiterlijk weinig gebeurd. Skirts, een andere bumper, spoiler ed zouden het toch allemaal wat prikkelender maken.
moet je even op kijken naar dat zwarte naast de (op de foto) linker koplamp zien, die loopt tever door naar mijn ideequote:Op maandag 16 augustus 2004 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
Koplampen zijn ongewijzigd, dus tja, dat zie ik niet.
Lol, cool dat jij dat alvast even bepaalt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:03 schreef Bond het volgende:
Waarom jij wint toch wel
Sorry, mijn stem heeft ie, ik had het zo neer moeten zetten dat is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Lol, cool dat jij dat alvast even bepaalt.
Daar mag ej d8 ik ook geen reactie geven alleen hier. Zal eens kijkenw at ik kan vinden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:50 schreef ironmanbas het volgende:
daar reageerde niemand, hier zijn vast wel opmerkingen....
Greetz
Probably van zo'n vette audi concept waar ik de naam ff nie meer zeker van weet, als ik het me een beetje goed herinner, heette hij de "Le Mans" of iets in die richting.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:54 schreef Bond het volgende:
- Koplampen (wou man, waaar heb je die vandaan?)
Graag C&C dus.quote:Op zondag 5 september 2004 09:27 schreef Bond het volgende:
Eindelijk heb ik weer een keer kunnen soepen. Dit is een soep geweest waar ik weel (voor mij
) nieuwe dingen in heb geprobeerd. Geef er graag wat commentaar op want ik wil graag beter worden.
Okee de shop:
[afbeelding]
Veranderd:
- Velgen
- Verlaagd
- Kleur
- Zelf gebrushte side skirt (voor het eerst dus, vind je het goed gelukt?)
- Bumper iest veranderd, alleen maar een stijltje zodat de intercooler er tussen paste. Bumper is ook de schaduw wat van veranderd van de hele auto eigenlijk. Hij is wat donkerder de andere kant, maar ik kreeg dat niet meer terug toen ik het eenmaal zag
- Achtergrond, hij staat nu in thailand![]()
- Carbon motorkap, is het zo realistische carbon of kan ik dit voortaan maar beter niet meer proberen?
- Spoiler, ik houd niet van spoilers maar deze ging nog wel. Oow ja deze loopt ook door ind eachterruit. Is ook iets voor het eest doordat die achtergrond veranderd is moet alles weer goed door de raampjes komen, is dat goed gedaan?
Graag commentaar op deze shop en als het kan ook hoe je zoiest moet verbeteren. Of als je hem helamaal perfect vind kan dat ook, maar ik denk van niet.
Wel het commentaar in het slowchat gedeelte geven graag.
Velgen zijn geript van StefanP's supraquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:36 schreef Bond het volgende:
@BazzoS
Geen idee, waar komen die velgen vandaan?
Bij je voorwiel heb ik het idee dat je velg scheef zit, band is aan de ene kant (nog) dummer dan aan de andere kant.
Die spoiler zit er goed op, waar haal je dat soort tuning dingen vandaan?
Dat was het dan weer.
Heeft iemand nog commentaar op mijn shop, of is die perfect
OKe, komtie:quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:11 schreef Bond het volgende:
Nope dat was mijn oude versie, ik heb hem helemaal opnieuw gemaakt, want er was fout aan gegaan ik ahd er tijd voor, dus...
niet moeilijk maar moeilijker, misschien...omdat er nu zo weinig fellaz meedoen...quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
Rofl als dit al een "moeilijke" auto is :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |